خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي .

خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي

خريد آنلايت تمام كالاها و ابزارآلات صنعتي

صاحبان صنايع و كارخونه دارها آنلاين خريد كنيد

مركز بازار آنلاين كالاهاي صنعتي در ايران

 

انتاكالا به عنوان بازار آنلاين كالاهاي صنعتي، بستري را براي خريداران و فروشندگان محصولات صنعتي فراهم كرده است تا در فضايي امن به خريد و فروش كالاهاي صنعتي بپردازند. در انتاكالا، تامين كنندگان كالاها و ابزار آلات صنعتي محصولاتشان را در سايت انتاكالا عرضه مي‌كنند و خريداران با مراجعه به سايت، كالاهاي مورد نيازشان را خريداري مي‌كنند. به اين ترتيب، محصولات در معرض ديد هزاران كاربر قرار مي‌گيرند و شانس فروش آن‌ها افزايش مي‌يابد.

يكي از اولويت‌هاي انتاكالا، پاسخگويي به نيازهاي خريداران است. انتاكالا با برقراري ارتباطي سودمند با مشتريان، نيازهاي آن‌ها را شناسايي مي‌كند و در راستاي پاسخگويي به اين نيازها گام برمي‌دارد. در انتاكالا مشتريان به محصولات برترين و بزرگ‌ترين برندهاي ايران و جهان دسترسي دارند. دسته‌بندي اين محصولات شامل بلبرينگ و بيرينگ و انواع تجهيزات صنعتي و معدني، ابزار آلات و ... مي‌شود كه تمامي آن‌ها داراي ضمانت اصالت كالا و بازگشت كالا هستند.

 

سفارش آنلاين انواع روغن هيدروليك صنعتي

روغن‌هاي صنعتي مطابق با كاربردشان و نقاط مختلف ماشين‌آلات صنعتي يا جك‌هاي هيدروليكي، خواص متفاوتي دارند چرا كه افزودني‌ها و تركيبات خاصي براي تغيير كاربري آنها در هنگام توليد به آنها اضافه مي‌شود. مي‌توان با استفاده از روغن هيدروليك مناسب، بيشترين كارايي را در روانكاري، انتقال حرارت و از همه مهمتر انتقال قدرت در ماشين‌آلات هيدروليكي با توجه به نوع آنها و نياز و كاربردشان در كارگاه‌هاي صنعتي به دست آورد.

كاربري‌هاي روغن هيدروليك كه حساس به محيط زيست (مانند تراكتورهاي زمين‌هاي كشاورزي و يا ماشين‌آلات لايروبي دريايي) هستند، ممكن است از روغن‌هاي هيدروليك صنعتي زيست‌تخريب‌پذير بر پايه روغن گياهي كلزا (كانولا) سود ببرند، به خصوص زماني كه خطر نشت روغن از خط هيدروليك پاره شده وجود دارد. به طور معمول اين روغن ها به صورت روغن هاي ISO 32،  ISO 46 و ISO 68 در دسترس هستند.

 

 

استعلام قيمت آنلاين انواع لوله و اتصالات

نظر به افزايش روزافزون جمعيت كشور و در پي آن نياز به تامين صنعتي انواع نيازمندي‌هاي زندگي متمركز شهري و احداث بناهاي داراي كاربري‌هاي متفاوت از جمله مسوني، تجاري و اداري، تفريحي، صنعتي و ...، توليد و توزيع مصالح ساختماني مختلف جهت كاربرد در اين كارگاه‌هاي ساختماني بيش از پيش رونق يافته و بخش مهمي از صنعت كشور كه مرتبط با ساخت‌وساز بوده وابسته به آن است. در اين ميان، محصولات صنعتي مختلفي و پرشماري براي احداث يك ساختمان از صفر تا صد به كار مي‌روند كه توليد و توزيع انها در كشور جهت خودكفايي صنعتي و جلوگيري از خروج ارز و سرمايه ملي بسيار مهم و ضروري است. يكي از مهمترين و كاربردي‌ترين مواد و ابزار ساختماني و صنعتي موجود در بازار، انواع لوله و اتصالات صنعتي است كه جهت لوله‌كشي و هدايت آب، گاز و خطوط سيم و كابل و بسياري از كاربردهاي ديگر به كار مي‌رود. يك ساختمان يا مجموعه صنعتي داراي تاسيسات مناسب و كاربردي براي حداقل چند دهه پس از احداث نيازمند اجراي درست بخش‌هاي مختلف نقشه‌هاي تاسيساتي است كه يكي از مهمترين آنها، اجراي لوله‌كشي و نصب انواع بزرگ و كوچك آنها در اتصالات به يكديگر است.

 

به همين جهت، آگاهي از ويژگي‌هاي انواع لوله و اتصالات، كاربرد آنها و همچنين مقايسه انواع مورد نياز براي پروژه‌هاي شخصي با موارد موجود در بازار كمك شاياني به تهيه انواع نقشه‌هاي تاسيساتي و برآورد و محاسبه قيمت تمام‌شده تاسيسات ساختمان مي‌كند. به همين دليل و در اين نوشتار، درباره انواع كاربرد لوله و اتصالات، انواع اتصالات صنعتي، عوامل موثر بر قيمت آنها و همچنين فروش اينترنتي آنها توضيحاتي ارائه شده است.

با ثبت نام در فروشگاه آنلاين انتاكالا، به جمع تامين كنندگان انتاكالا بپيونديد.


برچسب: بازارهاي صنعتي، خريد و فروش آنلاين، ابزارآلات، انتاكالا، تامين كنندگان، فروشندگان، فروشگاه‌هاي آنلاين، بلبرينگ، خريد آنلاين اقلام صنعتي، اقلام صنعتي، مواد اوليه و معدني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۸:۰۱ توسط:انتاكالا موضوع: