خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي .

خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي

شرايط تامين كنندگان كالاهاي صنعتي

شرايط تامين كنندگان كالاهاي صنعتي

همانطور كه مي‌دانيد دوران كرونا ميزان فروش حضوري را در حوزه‌ كالاهاي صنعتي كاهش داده و كسب درآمد را براي افراد دشوار كرده است. كاهش درآمد، هدر رفتن زمان و تاخير در ارسال كالا از بزگترين عيوب كرونا براي فروشندگان كالاهاي صنعتي محسوب مي‌شود.

انتاكالا بستري مختص خريد آنلاين اقلام صنعتي است كه خريد و فروش را براي كاربر آسان كرده است. اگر شما نيز صاحب برند ، واردكننده، توليدكننده و نماينده رسمي برندي هستيد، مي‌توانيد در اين بستر تخصصي ثبت‌نام كرده و عضو شويد. با عضويت در اين بازار قادر خواهيد بود با كاربراني به وسعت كشورمان ايران در ارتباط باشيد و بيش از پيش رغبت فروش محصول در بازار رقابتي فروش محصول را داشته باشيد بنابراين اگر صاحبين صنايع هستيد مي‌توانيد با عضويت در سايت به عنوان تامين كننده محصولات خود را به صورت آنلاين به فروش برسانيد.

 

خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي در انتاكالا 

همانطور كه گفتيم، راه‌اندازي فروش آنلاين ابزار آلات صنعتي مشكلاتي را به همراه دارد. اما با به‌كارگيري پلتفرم‌هاي آنلاين اين حوزه، مي‌توانيد بر بسياري از اين مشكلات غلبه كنيد.

انتاكالا به عنوان بازار آنلاين كالاهاي صنعتي، بستري را براي خريداران و فروشندگان محصولات صنعتي فراهم كرده است تا در فضايي امن به خريد و فروش كالاهاي صنعتي بپردازند. در انتاكالا، تامين كنندگان كالاها و ابزار آلات صنعتي محصولاتشان را در سايت انتاكالا عرضه مي‌كنند و خريداران با مراجعه به سايت، كالاهاي مورد نيازشان را خريداري مي‌كنند. به اين ترتيب، محصولات در معرض ديد هزاران كاربر قرار مي‌گيرند و شانس فروش آن‌ها افزايش مي‌يابد.

يكي از امكاناتي كه انتاكالا در اختيار فروشندگان قرار مي‌دهد، خريد و فروش در بستري امن و مطمئن است. از جمله مشكلات فروش آنلاين كالاهاي صنعتي، عدم اعتماد مشتريان به فروشگاه‌هاي آنلاين است. در واقع خريد محصولات صنعتي گران قيمت، به ريسك‌پذيري بيشتري نياز دارد. بنابراين اگر مشتريان به فروشگاه‌ها اعتماد نداشته باشند، از خريد آنلاين صرف نظر مي‌كنند. انتاكالا شرايطي را فراهم كرده است كه مشتريان مي‌توانند با خيال راحت خريد كنند. به طور مثال امكان پرداخت در محل يكي از امكاناتي است كه انتاكالا در اختيار مشتريان قرار مي‌دهد و به اين ترتيب اين مشكل را حل كرده است.

 

تامين كنندگان انتاكالا مي‌توانند هنگام ثبت محصول در سايت، قيمت ارزي محصولات را نيز درج كنند. ثبت قيمت ارزي از بروز هر گونه ضرر و زيان در معاملات جلوگيري مي‌كند.

يكي از اولويت‌هاي انتاكالا، پاسخگويي به نيازهاي خريداران است. انتاكالا با برقراري ارتباطي سودمند با مشتريان، نيازهاي آن‌ها را شناسايي مي‌كند و در راستاي پاسخگويي به اين نيازها گام برمي‌دارد. در انتاكالا مشتريان به محصولات برترين و بزرگ‌ترين برندهاي ايران و جهان دسترسي دارند. دسته‌بندي اين محصولات شامل بلبرينگ ها ، لوله و اتصالات، مواد اوليه و معدني، ابزار آلات و ... مي‌شود كه تمامي آن‌ها داراي ضمانت اصالت كالا و بازگشت كالا هستند.

اگر مي‌خواهيد به يكي از تامين كنندگان انتاكالا تبديل شويد، كافي است در سايت ثبت‌نام كنيد. پس از تاييد هويت و ورود به حساب كاربري‌تان، به تمامي امكانات سايت دسترسي خواهيد داشت. همچنين مي‌توانيد محصولاتتان را در سايت ثبت كنيد و اقدامات لازم را براي فروش آن‌ها انجام دهيد.

 

چگونه در بازارهاي صنعتي فروشمان را چندين برابر كنيم؟ 

 

بهترين روش افزايش فروش در بازار صنعتي

بيش از 75 درصد مردم حداقل ماهي يكبار خريد اينترنتي انجام مي‌دهند. خريد و فروش آنلاين، با توجه به مزايايي كه براي خريداران و فروشندگان دارد، توجه طيف وسيعي از مردم را به خود جلب كرده است. البته اين امر در خريد اقلامي مانند پوشاك بيشتر به چشم مي‌خورد. در واقع خريد و فروش اينترنتي برخي كالاها مانند كالاهاي صنعتي، طرفداران كمتري دارد. چرا كه بسياري از تامين كنندگان ابزارآلات و محصولات صنعتي، به شيوه‌هاي سنتي محصولاتشان را به فروش مي‌رسانند. به اين ترتيب آن‌ها با دسترسي نداشتن به حجم زيادي از مخاطبان و محدوديت‌هايي كه براي جذب مشتري در فروش حضوري وجود دارد، بسياري از مشتريان را از دست مي‌دهند.

  • حذف هزينه‌هاي فروشگاه فيزيكي
  • گسترش عرصه كاري و حذف محدوديت‌هاي زماني و مكاني
  • عرضه محصولات بر مبناي تقاضاي مشتريان

 

جاي شما در انتاكالا خالي است! همين حالا در سايت ثبت‌نام كنيد و به جمع تامين كنندگان انتاكالا بپيونديد.


برچسب: بازارهاي صنعتي، خريد و فروش آنلاين، ابزارآلات، انتاكالا، تامين كنندگان، فروشندگان، فروشگاه‌هاي آنلاين، بلبرينگ، خريد آنلاين اقلام صنعتي، اقلام صنعتي، مواد اوليه و معدني،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۲:۴۱ توسط:انتاكالا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :