خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي .

خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي

بهترين فرصت فروش براي تامين كنندگان بلبرينگ

بهترين فرصت فروش براي تامين كنندگان بلبرينگ

تامين‌كننده انواع بلبرينگ 

بدون ترديد بلبرينگ يكي از قطعات حياتي و مهم در صنعت ابزارآلات مكانيكي به‌حساب مي‌آيد كه توسط شركت‌هاي مختلف سراسر جهان در برندهاي متنوع توليد و روانه بازار مي‌شود. بلبرينگ در انواع و اقسام مدل‌ها براي دستگاه‌هاي گوناگون اعم از خودرو، موتور دستگاه‌هاي صنعتي، اسكيت‌ها و ... توليد مي‌شود اما قطعا از كاربرد مشابهي برخوردار نيستند. به‌طور كلي بلبرينگ به نوعي از چرخ دنده‌ها اطلاق مي‌شود كه در ابزارهاي مختلفي چرخش دارند.

 بلبرينگ‌ها كاربرد فراواني دارند و قادر به تحمل بارهاي محوري و شعاعي هستند. در دنياي اقلام و ابزارآلات صنعتي، انواع بلبرينگ از برندهاي معتبر و خوشنام وجود دارند كه توسط تامين‌كنندگان و واردكنندگان سرشناس به بازار محصولات و قطعات صنعتي ايران وارد مي‌شوند.

انتاكالا به عنوان مرجع تخصصي در زمينه خريد و فروش ملزومات و كالاهاي صنعتي مشغول فعاليت است كه محصولات اصل را با تضمين كيفيت و قيمت مناسب در اختيار مشتريان قرار مي‌دهد. حال بسياري از افراد اين سوال را دارند كه بلبرينگ چگونه كار مي كند؟! انواع بلبرينگ موجود در بازار كدام موارد هستند؟ قيمت بلبرينگ تحت تاثير چه عواملي تعيين مي‌شود؟ در اينجا سعي خواهيم كرد تا اطلاعات كاملي در ارتباط با بلبرينگ‌ها در اختيارتان قرار دهيم و نحوه خريد آنلاين بلبرينگ را بيان كنيم؛ بنابراين توصيه مي‌كنيم تا انتهاي اين مطلب با ما همراه باشيد.

 

بلبرينگ چگونه كار مي كند؟

بلبرينگ به عنوان يكي از پركاربردترين قطعات مكانيكي در خودروسازي و ساير صنايع مطرح مي‌شود و وظيفه اصلي آن در دستگاه‌هاي گوناگون، كاهش اصطكاك است. در واقع بلبرينگ اصطكاك بين اجزاي فلزي متحرك را كاهش مي‌دهد تا به بازدهي انرژي بيشتر منجر شود. كليه وسيله‌هاي در حال چرخش از نوعي بلبرينگ، رولبرينگ يا ياتاقان استفاده مي‌كنند تا عمليات چرخش راحت‌تر و نرم‌تر انجام شود.

 

مكانيزم كار بلبرينگ‌ها بدين صورت است كه ساچمه‌هاي ريزي در داخل آن قرار داده شده است كه توانايي غلتيدن در جهات مختلف را دارند و به رينگ‌هاي داخلي و خارجي كمك مي‌كنند تا در يك جهت يا خلاف جهت يكديگر بچرخند. به‌طور كلي بلبرينگ، نوعي چرخ دنده از جنس استيل است كه با توجه به نوع ساخت و كاربرد، بارهاي محوري، شعاعي و تركيبي را تحمل مي‌كند. لازم به ذكر است كه واژه بلبرينگ از دو بخش گوي (توپ) و تحمل كردن تشكيل شده است كه اين خود بيانگر نحوه كار و وظيفه بلبرينگ در صنايع مختلف خواهد بود.  

انواع بلبرينگ

در حال حاضر بلبرينگ‌ها در انواع مختلف و ابعاد متنوع توسط تامين كنندگان معتبر در سراسر دنيا توليد و به بازار عرضه مي‌شوند. در اين قسمت به معرفي انواع بلبرينگ مي‌پردازيم:

 

· بلبرينگ شيار عميق

اين مدل بلبرينگ از پركاربردترين قطعات در صنايع سبك و سنگين به‌شمار مي‌آيد كه به عنوان اولين سري بلبرينگ‌ها به صورت انبوه وارد صنعت كشورهاي سراسر جهان شده‌ است. اين قطعات از طرح ساده و تفكيك‌ناپذير برخوردار هستند و توانايي و قدرت زيادي در سرعت يا دورهاي بالا دارند. بلبرينگ شيار عميق داراي شيار ساچمه عميق در سطح كنس‌ها بوده و با استحكام عالي، بار شعاعي و محوري را تحمل مي‌كند.

· بلبرينگ مخروطي

اين بلبرينگ داراي شيار غلتك (ساچمه) مخروطي شكل در كنس‌هاي بالايي و پاييني بوده و با طراحي خاص، قادر به تحمل بارهاي مركب (شعاعي و محوري) است. بلبرينگ مخروطي از دو قسمت مجزا مخروط و كاب تشكيل شده و قابل تفكيك هستند.

· بلبرينگ خود تنظيم

اين مدل بلبرينگ داراي دو رديف ساچمه با يك كنس بيروني مشترك است كه كنس بيروني آن به صورت منحني طراحي شده و در مواقع انحراف و ناهم‌راستايي محور با شفت، با زاويه و خيز تطبيق پيدا مي‌كند. قفسه‌هاي اين بلبرينگ معمولا از جنس فولادي، برنجي و پلي‌آميدي شاخته مي‌شوند.

· بلبرينگ استوانه‌اي

بلبرينگ‌هاي استوانه‌اي براي تحمل بارهاي شعاعي طراحي شده‌اند و براي بار محوري مناسب نخواهند بود؛ از اين‌رو با يك بلبرينگ ديگر جفت مي‌شوند. اين مدل بلبرينگ در انواع و اقسام مدل‌ها طراحي شده و براي سرعت‌هاي نسبتا بالا گزينه مناسبي است.

· بلبرينگ بشكه‌اي

اين مدل بلبرينگ، از قوي‌ترين بلبرينگ‌هاي موجود در بازار به‌حساب مي‌آيد كه براي تحمل بارهاي سنگين مناسب است اما در سرعت بالا كارايي چنداني ندارد. بلبرينگ بشكه‌اي ناهم‌راستايي را تحمل كرده و از خاصيت خود تنظيمي برخوردار است.

· بلبرينگ بشكه‌اي كف گرد

بلبرينگ بشكه‌اي كف گرد در واقع همان بلبرينگ بشكه‌اي با حالت كف گرد بوده كه براي استفاده در محورهاي عمودي يا شفت مناسب است. در اين مدل بلبرينگ، شكل زاويه‌دار بودن شيار ساچمه‌ها بر روي كنس بلبرينگ نسبت به شفت سبب شده تا به خوبي بارهاي محوري و شعاعي را تحمل كند. از ويژگي‌هاي اين بلبرينگ، مي‌توان به خاصيت خود تنظيمي اشاره كرد.  

· بلبرينگ استوانه‌اي كف گرد

بلبرينگ استوانه‌اي كف گرد از استحكام بالايي برخوردار بوده و براي تحمل بارهاي محوري سنگين، بارهاي ضربه‌اي و شوك مناسب است. اين مدل بلبرينگ به صورت يك رديفه و دو رديفه توليد مي‌شود كه مدل استاندارد آن به صورت يك رديفه ساخته شده و بار محوري را تنها از يك سمت تحمل مي‌كند.

· بلبرينگ تماس زاويه‌اي

اين مدل بلبرينگ از كنس يا حلقه‌هاي داخلي و بيروني زاويه‌دار ساخته شده است كه اين موضوع سبب مي‌شود تا بلبرينگ، بارهاي محوري و شعاعي را به صورت همزمان تحمل ‌كند. هر‌چقدر زاويه تماس بلبرينگ تماس زاويه‌اي بيشتر باشد، قدرت تحمل بار محوري آن افزايش پيدا مي‌كند.

عوامل موثر بر قيمت بلبرينگ

پارامترهاي گوناگوني در هنگام خريد بلبرينگ تاثيرگذار هستند و بسته به اين موضوع كه در چه صنعت و موقعيتي مورد استفاده قرار مي‌گيرد، بايد در انتخاب صحيح بلبرينگ از ميان انواع مدل‌ها دقت كرد. حال تمامي اين پارامترها بر روي قيمت بلبرينگ هم تاثيرگذار هستند. از مهمترين فاكتورهاي موثر بر قيمت بلبرينگ، مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:  

  • نوع و مدل بلبرينگ
  • اندازه بلبرينگ
  • برند توليد‌كننده محصول
  • نوسانات نرخ ارز
  • هزينه حمل و نقل
  • هزينه انبارداري
  • هزينه بيمه

 

خريد آنلاين بلبرينگ

بسياري از فعالان صنايع مختلف براي تامين و خريد بلبرينگ‌هاي مرغوب با قيمت مناسب دچار مشكل هستند و همواره سعي دارند تا بهترين قطعات را از برندهاي معتبر و فروشنده‌هاي مجاز با كمترين هزينه دريافت كنند. خريد آنلاين بلبرينگ اين امكان را به متقاضيان مي‌دهد تا مشخصات، ويژگي‌ها و قيمت محصولات را با يكديگر مقايسه كنند و در نهايت قطعه مورد نظر را با تضمين اصالت كالا از هر نقطه كشور سفارش دهند.

انتاكالا به عنوان يكي از معتبرترين فروشگاه‌هاي تخصصي بلبرينگ، ياتاقان، رولبرينگ و ... در ايران مشغول فعاليت است و كليه خدمات مربوط به فروش محصولات نظير مشاوره رايگان قبل از خريد، عرضه برترين برندهاي دنيا، قيمت مناسب، تضمين اصالت كالا، تنوع روش‌هاي پرداخت و ارسال به موقع را به مشتريان ارائه مي‌دهد؛ از اين‌رو فعالان صنايع مختلف كه به دنبال خريد اينترنتي بلبرينگ هستند، مي‌توانند با مراجعه به فروشگاه تخصصي انتاكالا به محصول مورد نظر خود دسترسي پيدا كنند.

با ثبت‌نام در سايت انتاكالا مي‌توانيد به ابزار آلات صنعتي و كالاهاي مطرح‌ترين برندهاي جهاني دسترسي داشته باشيد.


برچسب: بلبرينگ، ياتاقان، قطعات ماشين، اصطكاك، ابزار آلات، ياتاقان لغزشي، ياتاقان غلتشي، محافظ شعاعي، پوست‌هاي سيلندر، روانكاوي، خنك كاري، روانساز، تاسيسات صنعتي، بلبرينگ شيار عميق، بلبرينگ كف گرد، بلبرينگ خود تنظيم، بلبرينگ زاويه اي، بلبرينگ هاي صنعتي، بلبرينگ شيارعميق دو رديفه، بلبرينگ شيارعميق فلنجي، بلبرينگ شيارعميق لبه دار، بلبرينگ شيارعميق جازني، بلبرينگ شيارعميق دينام، تامين‌ كنندگان، بازار كالاهاي صنعتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۵:۰۹ توسط:انتاكالا موضوع: