خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي .

خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي

تخصصي ترين فروشگاه آنلاين كالاهاي صنعتي

تخصصي ترين فروشگاه آنلاين كالاهاي صنعتي

همانطور كه همه مي دانند، راه‌اندازي فروش آنلاين ابزار آلات صنعتي مشكلاتي را به همراه دارد. اما با به‌كارگيري پلتفرم‌هاي آنلاين اين حوزه، مي‌توانيد بر بسياري از اين مشكلات غلبه كنيد.

انتاكالا به عنوان بازار آنلاين كالاهاي صنعتي، بستري را براي خريداران و فروشندگان محصولات صنعتي فراهم كرده است تا در فضايي امن به خريد و فروش كالاهاي صنعتي بپردازند. در انتاكالا، تامين كنندگان كالاها و ابزار آلات صنعتي محصولاتشان را در سايت انتاكالا عرضه مي‌كنند و خريداران با مراجعه به سايت، كالاهاي مورد نيازشان را خريداري مي‌كنند. به اين ترتيب، محصولات در معرض ديد هزاران كاربر قرار مي‌گيرند و شانس فروش آن‌ها افزايش مي‌يابد.

 

سريعترين روش فروش  ابزارآلات صنعتي

 

اقلام صنعتي كه در بازار انتاكالا موجود است عبارتند از:

  • كليه قطعات و سيستم‌هاي پنوماتيك
  • ابزارهاي خطوط توليد
  • تجهيزات شست و شوي حرفه‌اي
  • محصولات روانكار
  • گيربكس‌هاي صنعتي
  • انواع اتصالات ساختماني
  • محصولات ايمني
  • ملزومات امنيتي
  • فلزات
  • متريال هندلينگ وسايل نقليه
  • ابزارآلات
  • مواد اوليه معدني
  • اتوماسيون صنعتي
  • تجهيزات انتقال قدرت
  • لوازم برقي
  • بيرينگ‌ ها
  • منسوجات و ...

 

 

 

بهترين روش افزايش فروش در بازار صنعتي

بيش از 75 درصد مردم حداقل ماهي يكبار خريد اينترنتي انجام مي‌دهند. خريد و فروش آنلاين، با توجه به مزايايي كه براي خريداران و فروشندگان دارد، توجه طيف وسيعي از مردم را به خود جلب كرده است. البته اين امر در خريد اقلامي مانند پوشاك بيشتر به چشم مي‌خورد. در واقع خريد و فروش اينترنتي برخي كالاها مانند كالاهاي صنعتي، طرفداران كمتري دارد. چرا كه بسياري از تامين كنندگان ابزارآلات و محصولات صنعتي، به شيوه‌هاي سنتي محصولاتشان را به فروش مي‌رسانند. به اين ترتيب آن‌ها با دسترسي نداشتن به حجم زيادي از مخاطبان و محدوديت‌هايي كه براي جذب مشتري در فروش حضوري وجود دارد، بسياري از مشتريان را از دست مي‌دهند.

  • حذف هزينه‌هاي فروشگاه فيزيكي
  • گسترش عرصه كاري و حذف محدوديت‌هاي زماني و مكاني
  • عرضه محصولات بر مبناي تقاضاي مشتريان

 

 

 

جاي شما در انتاكالا خالي است! همين حالا در سايت ثبت‌نام كنيد و به جمع تامين كنندگان انتاكالا بپيونديد.


برچسب: فروشگاه آنلاين، كالاهاي صنعتي، انتاكالا، تامين كنندگان، ابزار آلات، پنوماتيك، فلزات، اتوماسيون صنعتي، لوازم برقي، بيرينگ، منسوجات، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۶:۳۰ توسط:انتاكالا موضوع:

مزاياي استفاده از اتوماسيون صنعتي در صنايع مختلف

اتوماسيون صنعتي">مزاياي استفاده از اتوماسيون صنعتي در صنايع مختلف

يكي از مهم‌ترين مزايا استفاده از اتوماسيون صنعتي در صنايع مختلف كاهش هزينه‌‌ها است. وقتي دستگاه‌هاي اتوماتيك جايگزين نيروي انساني مي‌شود، سرعت توليد افزايش پيدا مي‌كند و ايمني هم بيشتر مي‌شود. بنابراين در مدت‌زمان كمي به اهداف توليدي كارگاه خودتان مي‌رسيد.

به‌علاوه اين تجهيزات به مديريت بهتر كارگاه صنعتي هم كمك مي‌كنند. بسياري از اين دستگاه‌ها در صنايع مختلف، كارخانه‌ها، سيستم‌هاي گرمايشي و بويلرها، سوئيچينگ شبكه‌هاي تلفن و ايجاد تعادل در حركت كشتي‌ها و هواپيماها به كار مي‌روند.

از ديگر مزاياي تجهيزات اتوماسيون صنعتي مي‌تواند به افزايش كيفيت محصولات و كاهش فرايندهاي تكراري اشاره كرد. با استفاده از اين تجهيزات مي‌تواند دستگاه‌ها و فرايندها را از راه دور كنترل كرد و ضايعات توليد را به حداقل رساند.

 

سطوح تجهيزات اتوماسيون صنعتي

دستگاه‌هاي اتوماسيون پيچيدگي‌هاي زيادي دارند. اين دستگاه‌ها به سطح ميداني، كنترلي و اطلاعاتي و شركتي تقسيم مي‌شوند.

 

سطح ميداني

در سطح ميداني صنعت‌گرها با سنسورها و محرك‌ها كار مي‌كنند. اين دستگاه‌ها بايد داده‌ها را به سطح نظارتي منتقل كنند. سنسورها و محرك‌ها در اين سطح قرار مي‌گيرند. وظيفه سنسورها تبديل پارامترهاي دما، فشار، جريان و سطح به سيگنال‌هاي الكتريكي است. محرك‌ها هم سيگنال‌ها را به نيروهاي مكانيكي تبديل مي‌كنند. در واقع محرك‌ها كار كنترل فرايند را انجام مي‌دهند.

 

سطح كنترل

دستگاه‌هاي PLC و CNCها در دسته تجهيزات كنترلي قرار مي‌گيرند. سيگنال‌هايي كه از سنسورها به دست مي‌آيد وارد دستگاه‌هاي كنترلي شده و پردازش مي‌شوند. در نهايت اين ماشين‌ها محرك‌ها را با برنامه‌هاي مخصوص راه‌اندازي مي‌كنند.

كنترلرها به دو دسته كنترلرهاي منطق برنامه‌اي و كنترل توليد و سرپرستي تقسيم مي‌شوند. كنترلرهاي PLC يا همان كنترل‌هاي منطق برنامه‌‌اي براساس ورودي سنسورها كار مي‌كنند و قدرت بالايي دارند. ماژول‌هاي مختلفي مثل I/O، CPU آنالوگ، I/O ديجيتال و ماژول‌هاي ارتباطي اجزاي تشكيل‌دهنده دستگاه‌هاي كنترلي هستند. سطح توليد و سرپرستي دستگاه‌هاي خودكار قرار دارند و عمليات سيستم را نظارت مي‌كنند. دستگاه‌هاي توليد و سرپرستي بر پارامترهاي مختلف نظارت كرده و اهداف توليد را تنظيم مي‌كنند.

انواع تجهيزات اتوماسيون صنعتي

به‌طور كلي تجهيزات اتوماسيون صنعتي به 4 دسته ثابت، قابل برنامه‌ريزي، قابل انعطاف و تجميع‌شده تقسيم مي‌شوند. دسته‌بندي ديگري هم براي انواع تجهيزات صنعتي وجود دارد. شبكه‌هاي عصبي مصنوعي، سيستم كنترل توزيع، واسط ماشين انسان، اسكادا، ابزار دقيق، كنترل حركت و روباتيك از انواع اين تجهيزات هستند كه سنسور، انكودر، كنترلر، نمايشگر، رله، تايمر، منبع تغذيه، استپ موتور، اينورتر، ابزار دقيق و PLC در گروه‌هاي مختلف قرار مي‌گيرند.

 PLC يك كامپيوتر ديجيتال است كه فرايندهاي صنعتي را كنترل مي‌كند. اين دستگاه مهم‌ترين دستگاه در صنايع مختلف است. زماني كه يك برنامه كنترلي اجرا مي‌شود، اين دستگاه همواره وظيفه نظارت و بررسي سيستم را به عهده دارد. PLC از ورودي و سنسورها بازخورد مي‌گيرد و اطلاعات را به برنامه كنترلي خودش منتقل مي‌كند. در نهايت دستگاه با استفاده از عملكرد ماشين تصميم‌گيري مي‌كند.

 PLC با برندهاي مختلف در بازار وجود دارد، PLC دلتا، كاتك، LS و ميتسوبيشي از برندهاي موجود هستند. كنترلرها براي كنترل مقادير مشخص استفاده مي‌شود. از جمله كنترلرهاي پركاربرد، كنترل PH، پنل ميتر، كنترلر توان و كنترلر دما هستند.

تجهيزات اتوماسيون ثابت

دستگاه‌هاي اتوماسيون ثابت عمليات ثابتي را انجام مي‌دهند و هدف از استفاده از آنها افزايش نرخ توليد است. بنابراين تجهيزات اتوماسيون ثابت نمي‌توانند محصول‌هاي مختلفي را توليد كنند. تقطير‌كننده‌ها، استيج‌هاي رنگ‌ريزي و خط توليد در دسته تجهيزات ثابت قرار مي‌گيرند.

تجهيزات قابل‌‌برنامه‌ريزي

تجهيزات قابل‌برنامه‌ريزي قابل كنترل هستند و مي‌توان برنامه‌ كنترلي را تغيير داد. در چنين حالتي، فرايند توليد محصول يا پردازش قابل تغيير است و با توجه به نياز شما تغيير مي‌كند. كارخانه‌هايي كه به توليد انبوه نياز دارند، از دستگاه‌هاي قابل برنامه‌ريزي استفاده مي‌كنند. ماشين‌هاي كنترل عددي، ربات‌هاي صنعتي و كارخانه‌هاي توليد كاغذ در اين دسته قرار مي‌گيرند.

 آشنايي با تجهيزات صنعتي

 

دستگاه‌هاي انعطاف‌پذير

دستگا‌ه‌هاي انعطاف‌پذير هوشمندترين نوع تجهيزات صنعتي هستند. اين دستگاه‌ها عملكرد انعطاف‌پذيري دارند و با كدهاي مختلف قابل‌برنامه‌ريزي هستند. اتومبيل‌ها و خط توليد ماشين‌هاي CNC در دسته دستگاه‌هاي انعطاف‌پذير قرار مي‌گيرند. اگر مي‌خواهيد محصولات متنوعي را توليد كنيد، به تجهيزات انعطاف‌پذير احتياج داريد.

آشنايي با تجهيزات اتوماسيون صنعتي

تجهيزات اتوماسيون صنعتي تجهيزاتي هستند كه به هدايت خودكار دستگاه كمك مي‌كنند. اين تجهيزات جايگزين نيروي انساني مي‌شوند و بهره‌وري و ايمني كار را افزايش مي‌دهند. صنايع زيادي از تجهيزات اتوماسيون صنعتي استفاده مي‌كنند. از جمله اين صنايع مي‌توان به صنايع نفت و پتروشيمي، صنايع غذايي و خودروسازي اشاره كرد.

 

 آشنايي با تجهيزات صنعتي

 

برخي از معروف‌ترين اين تجهيزات، ماشين لباس‌شويي، درب‌هاي اتوماتيك، سيستم‌هاي كنترل هوشمند و يخچال‌ها هستند. تجهيزاتي مثل پي ال سي، اچ ام آي، كنترلر صنعتي، سنسور صنعتي، رله صنعتي، انكودر و خط‌كش، منبع تغذيه، ديتالاگر و ركوردر و ليميت سوئيچ هم در دسته تجهيزات اتوماسيون صنعتي قرار مي‌گيرند. در اين مقاله مي‌خواهيم درمورد انواع اين ابزار آلات و تجهيزات، مزايا و فروش اينترنتي آنها صحبت كنيم.

تجهيزات اتوماسيون صنعتي چيست؟

در خيلي از كارگاه‌ها و كارخانه‌هاي صنعتي فرايند توليد با كمك نيروي انساني انجام مي‌شود. يعني تجهيزات براي انجام بخشي از كار به نيروي انساني احتياج دارد. دستگاه‌هاي اتوماسيون صنعتي كامپيوترها و ماشين‌هايي هستند كه جاي نيروي انساني را پر مي‌كنند و با استفاده از فناوري‌ها و دستگاه‌هاي خودكار بدون دخالت انسان فرايندها را انجام مي‌دهند.

 

فروشگاه اينترنتي تجهيزات اتوماسيون صنعتي

انتاكالا يكي از مطرح‌ترين شركت‌ها در زمينه فروش اينترنتي تجهيزات اتوماسيون صنعتي است و دستگاه‌هايي مثل رله، ابزار دقيق، درايو، PLC، سنسور، كنتاكتور، منبع تغذيه، اينورتر و كامپيوتر را با هزينه‌هاي مختلف در اختيار صنعت‌گرها مي‌گذارد.

محصولات موجود در انتاكالا از برترين برندهاي تامين‌ كننده اتوماسيون صنعتي هستند. از جمله اين برندها مي‌توان به زيمنس، ميتسوبيشي، داناهر، امرسون، يوكوگاوا، راكول، اي بي‌ بي، هانيول و اشنايدر اشاره كرد.



جاي شما در انتاكالا خالي است! همين حالا در سايت ثبت‌نام كنيد و به جمع تامين كنندگان انتاكالا بپيونديد.

معرفي اتوماسيون صنعتي برق

در تجهيزات اتوماسيون صنعتي مربوط به قسمت‌هاي برقي ساختمان، يك دستگاه هوشمند وجود دارد كه فرايند را كنترل كرد. با استفاده از اين دستگاه‌ها مي‌تواند تجهيزات برقي را از راه دور كنترل كرد. بنابراين روشنايي، درجه حرارت و مصرف كل انرژي قابل كنترل است.

با استفاده از دستگاه‌هاي اتوماسيون برقي مي‌توانيد ميزان مصرف انرژي را متوجه شويد. در حالت مي‌دانيد هر قسمت چه مقدار انرژي مصرف كرده است. مدت ‌زمان روشن ‌بودن لوازم برقي و روشن و خاموش بودن چراغ‌ها در اين حالت كاملا مشخص است.

معرفي اتوماسيون صنعتي ابزار دقيق

تجهيزات صنعتي ابزار دقيق، دستگاه‌هايي هستند كه براي كنترل و اندازه‌گيري متغيرهاي مهم به‌كار مي‌روند. متغيرهايي مثل فشار، دما، جريان، سطح مايع، چگالي و سرعت با اين دستگاه‌ها اندازه‌گيري مي‌شوند.

 اتوماسيون صنعتي" src="http://entakala.samenblog.com/uploads/e/entakala/389939.jpg" alt="آشنايي با تجهيزات صنعتي" width="275" height="183" />


برچسب: اتوماسيون صنعتي، سطح ميداني، سطح كنترل، دستگاه هاي PLC، تجهيزات اتوماسيون ثابت، تجهيزات قابل برنامه ريزي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۰:۵۶ توسط:انتاكالا موضوع: