خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي .

خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي

آشنايي با بهترين روش افزايش فروش در بازار صنعتي در سال 1400

آشنايي با بهترين روش افزايش فروش در

بازار صنعتي در سال 1400

 

فروش اينترنتي كالاهاي صنعتي

همانطور كه گفتيم، راه‌اندازي فروش آنلاين ابزار آلات صنعتي مشكلاتي را به همراه دارد. اما با به‌كارگيري پلتفرم‌هاي آنلاين اين حوزه، مي‌توانيد بر بسياري از اين مشكلات غلبه كنيد.

انتاكالا به عنوان بازار آنلاين كالاهاي صنعتي، بستري را براي خريداران و فروشندگان محصولات صنعتي فراهم كرده است تا در فضايي امن به خريد و فروش كالاهاي صنعتي بپردازند. در انتاكالا، تامين كنندگان كالاها و ابزار آلات صنعتي محصولاتشان را در سايت انتاكالا عرضه مي‌كنند و خريداران با مراجعه به سايت، كالاهاي مورد نيازشان را خريداري مي‌كنند. به اين ترتيب، محصولات در معرض ديد هزاران كاربر قرار مي‌گيرند و شانس فروش آن‌ها افزايش مي‌يابد.

يكي از امكاناتي كه انتاكالا در اختيار فروشندگان قرار مي‌دهد، خريد و فروش در بستري امن و مطمئن است. از جمله مشكلات فروش آنلاين كالاهاي صنعتي، عدم اعتماد مشتريان به فروشگاه‌هاي آنلاين است. در واقع خريد محصولات صنعتي گران قيمت، به ريسك‌پذيري بيشتري نياز دارد. بنابراين اگر مشتريان به فروشگاه‌ها اعتماد نداشته باشند، از خريد آنلاين صرف نظر مي‌كنند. انتاكالا شرايطي را فراهم كرده است كه مشتريان مي‌توانند با خيال راحت خريد كنند. به طور مثال امكان پرداخت در محل يكي از امكاناتي است كه انتاكالا در اختيار مشتريان قرار مي‌دهد و به اين ترتيب اين مشكل را حل كرده است.

 

تامين كنندگان انتاكالا مي‌توانند هنگام ثبت محصول در سايت، قيمت ارزي محصولات را نيز درج كنند. ثبت قيمت ارزي از بروز هر گونه ضرر و زيان در معاملات جلوگيري مي‌كند.

يكي از اولويت‌هاي انتاكالا، پاسخگويي به نيازهاي خريداران است. انتاكالا با برقراري ارتباطي سودمند با مشتريان، نيازهاي آن‌ها را شناسايي مي‌كند و در راستاي پاسخگويي به اين نيازها گام برمي‌دارد. در انتاكالا مشتريان به محصولات برترين و بزرگ‌ترين برندهاي ايران و جهان دسترسي دارند. دسته‌بندي اين محصولات شامل بلبرينگ ها ، لوله و اتصالات ، مواد اوليه شيميايي و معدني، ابزار آلات و ... مي‌شود كه تمامي آن‌ها داراي ضمانت اصالت كالا و بازگشت كالا هستند.

اگر مي‌خواهيد به يكي از تامين كنندگان انتاكالا تبديل شويد، كافي است در سايت ثبت‌نام كنيد. پس از تاييد هويت و ورود به حساب كاربري‌تان، به تمامي امكانات سايت دسترسي خواهيد داشت. همچنين مي‌توانيد محصولاتتان را در سايت ثبت كنيد و اقدامات لازم را براي فروش آن‌ها انجام دهيد.

 

چگونگي ثبت نام در انتاكالا

همانطور كه گفتيم اگر صاحب كسب وكار و برندي هستيد، مي‌توانيد با عضويت در انتاكالا محصول صنعتي خود را به فروش برسانيد. مراحل ثبت نام نيز بسيار ساده است. كافيست مراحل زير را سپري كنيد:

  • ابتدا وارد سايت انتاكالا شده و در قسمت ورود/ ثبت نام مراحل ثبت نامي خود را تكميل كنيد.
  • در قسمت اشخاص حقوقي گزينه تامين كننده را انتخاب كنيد. تكميل اين قسمت شامل اطلاعاتي چون نام و نام خانوادگي- نام شركت –كد اقتصادي – كدپستي- كد ملي – سمت سازماني-آدرس سايت-ايميل و رمز عبور شماره تلفن و شماره ثبت است.
  • در مرحله بعدي لازم است تصوير مجوز تاسيس برند خود و آخرين تغييرات را بارگزاري كرده و شرايط و قوانين را تاييد كنيد.
  • ايميل احراز هويتي كه برايتان فرستاده شده است را تاييد كنيد تا وارد صفحه خود شويد. پس از آن با وارد كردن رمز عبور و ايميل در قسمت پنل خريد، گزينه عضويت تامين كنندگان را انتخاب و باقي اطلاعات خواسته شده را تكميل كنيد.
  • درنهايت وقتي اطلاعات شخصي و كاربري شما از سوي كارشناسان پشتيباني تاييد شد، ثبت نام شما تكميل شده است.

 

 

راه‌هاي افزايش فروش در دوران كرونا

تا قبل از شيوع ويروس كرونا، بسياري از مديران كسب و كارها همچنان با استفاده از شيوه‌هاي سنتي سازمانشان را اداره مي‌كردند و چندان به روش‌هاي نوين براي توسعه كسب و كارشان توجهي نداشتند.

اما با شيوع ويروس كرونا و محدوديت‌هايي كه براي كسب و كارها به وجود آمد، سازمان‌ها به ناكارآمدي روش‌هاي سنتي براي پيشبرد اهدافشان پي بردند و شيوه‌هاي جديدي را امتحان كردند. به طور مثال فروشندگان به بازاريابي ديجيتال و فروش آنلاين روي آوردند و با به‌كارگيري اين راهكارهاي هوشمندانه، كسب و كارشان را نجات دادند.

مي‌توان گفت اصلي‌ترين راه افزايش فروش و تبديل تهديد كرونا به فرصت، فروش آنلاين است. چرا كه با استفاده از فروش آنلاين، هيچگونه محدوديت زماني و مكاني براي فروش محصولاتتان نخواهيد داشت. با راه‌اندازي فروش آنلاين، ديگر نگران محدوديت‌هاي تردد، قرنطينه، تعطيلي سراسري فروشگاه‌ها و موارد اين چنيني نخواهيد بود. البته براي فروش آنلاين، بايد زيرساخت‌هاي مناسبي را فراهم كنيد كه مشتري بتواند به سادگي و در كمترين زمان ممكن خريد خود را انجام دهد.

علاوه بر اين، فروش آنلاين بعضي از محصولات مانند كالاها و ابزار آلات صنعتي، با برخي چالش‌هاي ديگر نيز همراه است. اما فروشندگان و تامين كنندگان اين صنعت، مي‌توانند با استفاده از راهكارهاي هوشمندانه، چنين چالش‌هايي را از سر راه بردارند و كسب و كارشان را توسعه دهند. كارآمدترين راه افزايش فروش محصولات صنعتي را مي‌توانيد در ادامه مطالعه كنيد.

 

جاي شما در انتاكالا خالي است! همين حالا در سايت ثبت‌نام كنيد و به جمع تامين كنندگان انتاكالا بپيونديد.


برچسب: كالاهاي صنعتي، انتاكالا، تامين كنندگان، فروشندگان، فروش آنلاين، بلبرينگ، لوله و اتصالات، مواد اوليه شيميايي، ابزار آلات، ثبت نام در انتاكالا، افزايش فروش در دوران كرونا، ابزار آلات صنعتي، افزايش فروش، تامين كنندگان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۵:۵۲ توسط:انتاكالا موضوع: