خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي .

خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي

معرفي بزرگترين فروشگاه آنلاين ابزار و كالاهاي صنعتي

معرفي بزرگترين فروشگاه آنلاين ابزار و كالاهاي صنعتي

 

همانطور كه همه مي دانند، راه‌اندازي فروش آنلاين ابزار آلات صنعتي مشكلاتي را به همراه دارد. اما با به‌كارگيري پلتفرم‌هاي آنلاين اين حوزه، مي‌توانيد بر بسياري از اين مشكلات غلبه كنيد.

انتاكالا به عنوان بازار آنلاين كالاهاي صنعتي، بستري را براي خريداران و فروشندگان محصولات صنعتي فراهم كرده است تا در فضايي امن به خريد و فروش كالاهاي صنعتي بپردازند. در انتاكالا، تامين كنندگان كالاها و ابزار آلات صنعتي محصولاتشان را در سايت انتاكالا عرضه مي‌كنند و خريداران با مراجعه به سايت، كالاهاي مورد نيازشان را خريداري مي‌كنند. به اين ترتيب، محصولات در معرض ديد هزاران كاربر قرار مي‌گيرند و شانس فروش آن‌ها افزايش مي‌يابد.

 

انتاكالا يكي از مطرح‌ترين شركت‌ها در زمينه فروش اينترنتي تجهيزات اتوماسيون صنعتي است و دستگاه‌هايي مثل رله، ابزار دقيق، درايو، PLC، سنسور، كنتاكتور، منبع تغذيه، اينورتر و كامپيوتر را با هزينه‌هاي مختلف در اختيار صنعت‌گرها مي‌گذارد.

محصولات موجود در انتاكالا از برترين برندهاي تامين‌ كننده اتوماسيون صنعتي هستند. از جمله اين برندها مي‌توان به زيمنس، ميتسوبيشي، داناهر، امرسون، يوكوگاوا، راكول، اي بي‌ بي، هانيول و اشنايدر اشاره كرد.

تامين‌كننده انواع بلبرينگ

بدون ترديد بلبرينگ يكي از قطعات حياتي و مهم در صنعت ابزارآلات صنعتي  مكانيكي به‌حساب مي‌آيد كه توسط شركت‌هاي مختلف سراسر جهان در برندهاي متنوع توليد و روانه بازار مي‌شود. بلبرينگ در انواع و اقسام مدل‌ها براي دستگاه‌هاي گوناگون اعم از خودرو، موتور دستگاه‌هاي صنعتي، اسكيت‌ها و ... توليد مي‌شود اما قطعا از كاربرد مشابهي برخوردار نيستند. به‌طور كلي بلبرينگ به نوعي از چرخ دنده‌ها اطلاق مي‌شود كه در ابزارهاي مختلفي چرخش دارند.

 

 

 بلبرينگ‌ها كاربرد فراواني دارند و قادر به تحمل بارهاي محوري و شعاعي هستند. در دنياي اقلام و ابزارآلات صنعتي، انواع بلبرينگ از برندهاي معتبر و خوشنام وجود دارند كه توسط تامين‌كنندگان و واردكنندگان سرشناس به بازار محصولات و قطعات صنعتي ايران وارد مي‌شوند.

 

جاي شما در انتاكالا خالي است! همين حالا در سايت ثبت‌نام كنيد و به جمع تامين كنندگان انتاكالا بپيونديد. 


برچسب: فروشگاه آنلاين، ابزارآلات، پلتفرم‌هاي آنلاين، انتاكالا، پي ال سي، سنسور، كنتاكتور، تامين كنندگان، زيمنس، ميتسوبيشي، بلبرينگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۸:۵۶ توسط:انتاكالا موضوع: