خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي .

خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي

ضرورت آشنايي با انواع تجهيزات حفاظت فردي و ترافيكي

ضرورت آشنايي با انواع تجهيزات حفاظت فردي و ترافيكي

انواع تجهيزات حفاظت فردي

تجهيزات ايمني، همانطور كه از نامش پيداست، جهت حفظ ايمني فرد در هنگام كار و مواجهه با ماشين‌هاي صنعتي، ابزار آلات، محلول‌ها و مواد شيميايي، قرار گرفتن در محيط‌هاي خورنده، اسيدي، شيميايي و راديواكتيو، و همچنين ديده شدن مطلوب كارگر توسط كارفرمايان انتخاب شده و به تامين كنندگان سفارش داده مي‌شوند. انواع مختلف و متعددي از تجهيزات ايمني براي مشاغل كارگاهي، فني، درماني و ... مورد نياز است كه در ادامه‌ي اين مقاله از انتاكالا، به تعدادي از آنها اشاره مي‌شود:

  • لباس كار: همان طور كه از نامش پيداست، جهت پوشش بدن و پاها استفاده مي‌شوند. لباس‌هاي كار انواع يكسره يا دو تكه داشته و مي‌توانند كل بدن يا قسمتي از آن را پوشش دهند. تعدادي از لباس‌هاي كار رايج در كارگاه‌ها عبارت‌اند از: انواع روپوش‌ها، پيش‌بند، لباس كار جوشكاري، لباس نقاشي، كاپشن و شلوار مهندسي، لباس و لوازم آتش‌نشاني، لباس كار آزمايشگاهي (ضد شيميايي و محيز راديواكتيو) و لباس نسوز.
  • كلاه ايمني: با توجه به اينكه در بسياري از كارگاه‌هاي ساختماني و توليدي، از بالابرها استفاده مي‌شود يا انجام كار در طبقات مختلف صورت مي‌پذيرد، به علت اينكه سقوط هر نوع مصالحي موجب آسيب‌رساندن به كارگران و ساير اعضاي كارگاه خواهد شد، استفاده از كلاه ايمني براي تمامي پرسنل حاضر در كارگاه در هر زماني حتي تعطيلي كارگاه الزامي و حياتي بوده و يكي از مهمترين تجهيزات ايمني و پوشاك است.
  • عينك و گاگل ايمني: عينك‌هاي ايمني براي حفاظت از چشم‌ها در زمان جوشكاري و پرتاب شدن براده‌ها، محيط‌هاي داراي گرد و غبار و نور شديد و همچنين گاگل‌ها براي محيط‌هاي شيميايي و مكان‌هاي مرتبط با ليزر و در زمان استفاده از ابزارهاي جوشكاري‌ صنعتي به كار مي‌روند.
  • دستكش‌ها و كفش‌هاي ايمني: يكي از مهمترين وسايل ايمني، دستكش‌ها هستند چرا كه كليه‌ي كارهاي انجام شده در كارگاه‌ها و آزمايشگاه‌ها با دست انجام مي‌شود. دستكش‌ها مي‌توانند، بسته به نوعشان، دست اپراتور را در برابر خراش، زخم، سوختگي، شكستگي و ... حفظ نمايند. از انواع مختلف دستكش مي‌توان به دستكش‌هاي لاتكس، لاستيك، نيتريل، وينيل، چرم، برزنت و همچنين آلومينيومي اشاره كرد. كفش ايمني براي حفظ انگشتان، پنجه، پاشنه و كف پا در برابر سقوط اجسام و بريدگي و خراش استفاده مي‌شود. جنس كفش‌هاي كار معمولا از چرم يا چرم مصنوعي بوده و در سمت پنجه‌ي آن داراي قطعه‌ي فلزي محافظ انگشتان است.
  • ماسك و رسپيراتور: به طور كلي در محيط‌هاي داراي گرد و غبار، محيط‌هاي داراي آلودگي باكتريال و ويروسي، مواد شوينده، مواد شيميايي و سمي، استفاده از انواع ماسك از ساده تا فيلتردار يا رسپيراتورها باعث ايجاد ايمني براي دستگاه تنفسي خواهد شد.

 

كاربرد تجهيزات ايمني و كنترل ترافيك شهري 

بسياري از شرايط مختلف وجود دارد كه استفاده از تجهيزات ايمني و كنترل ترافيك را ضروري مي‌سازد. به ‌عنوان ‌مثال، هنگام كار بر روي پروژه‌هاي جاده‌اي شما نبايد بدون استفاده از محصولات ايمني مناسب جهت كنترل ترافيك عمل كنيد. همه‌ساله، حوادث ناشي از عدم استفاده از تجهيزات ايمني و كنترل ترافيك رخ مي‌دهد، كه بسياري از آن‌ها جدي و برخي باعث مرگ مي‌شوند. استفاده از تجهيزات خوب ايمني، مي‌تواند به جلوگيري از اين حوادث كمك كند.

 

تجهيزات ايمني كنترل ترافيك شهري، شامل وسايلي براي وادار كردن استفاده‌كنندگان از راه به رعايت قوانين راهنمائي و رانندگي مي‌شود. استاندارد كردن علائم و تجهيزات ترافيكي از نظر ابعاد، رنگ، طرح، حروف و به‌كارگيري هماهنگ آن‌ها در همه معابر به‌ منظور جلوگيري و به حداقل رساندن شرايط تهديدكننده در خيابان‌ها و جاده‌ها جهت جلوگيري از صدمات جدي ناشي از حوادث و تصادفات از ديگر انواع تجهيزات ايمني كنترل ترافيك شهري است.

 

فروش آنلاين تجهيزات ترافيكي 

اين روزها انواع مختلفي از تجهيزات ايمني و كنترل ترافيك در بازار وجود دارد، بنابراين دانستن اينكه دقيقا از چه محصول‌هايي، در چه مواقعي استفاده كنيد، گاهي اوقات مشكل است. ما در انتاكالا با سال‌ها تجربه، مي‌توانيم اطلاعات زيادي در مورد انواع مختلف تجهيزات ايمني ارائه دهيم.

قبل از هر كاري، بايد در نظر بگيريد كه چه نوع تجهيزات ايمني و كنترل ترافيك ممكن است براي حفظ امنيت جاده موردنياز باشد. اما داشتن اطلاعات شخصي در مورد اين موضوع مي‌تواند مفيد باشد. ما طيف وسيعي از محصولات ايمني را براي انواع محيط‌هاي مختلف كار، ارائه مي‌دهيم همچنين مي‌توانيم هر آنچه را كه براي ايمن بودن ترافيك نياز داريد، تهيه كنيم.

 

اگر در مورد انواع تجهيزات ايمني و كنترل ترافيك كه ما ارائه مي‌دهيم، نحوه عملكرد تجهيزات و زمان استفاده از آن، سؤالي داريد، بخش خدمات مشتري ما بسيار خوشحال خواهد شد كه به شما كمك كند. براي كسب اطلاعات بيشتر همين امروز با فروشگاه آنلاين انتاكالا تماس بگيريد.

 

جاي شما در انتاكالا خالي است! همين حالا در سايت ثبت‌نام كنيد و به جمع تامين كنندگان انتاكالا بپيونديد.


برچسب: تجهيزات حفاظت فردي، تجهيزات حفاظت ترافيكي، ابزارآلات، مواد شيميايي، تجهيزات ايمني، انتاكالا، لباس كار، لوازم آتش نشاني، لباس كار آزمايشگاه، كلاه ايمني، ايمني و پوشاك، ابزارهاي جوشكاري، كفش ايمني، ماسك، رسپيراتور، كنترل ترافيك، فروشگاه آنلاين، انتاكالا، تامين كنندگان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۳:۵۸ توسط:انتاكالا موضوع: