خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي .

خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي

بهترين روش خريد ابزارهاي صنعتي

بهترين روش خريد ابزارهاي صنعتي

فروش آنلاين انواع بيرينگ

Bearing مخفف از فعل To Bear به معني حمل كردن است، بيرينگ (Bearing) را مي‌توان به‌مثابه قلب ماشين‌آلات در تمام صنايع در نظر گرفت. نقش اصلي بيرينگ در ماشين‌آلات ايجاد بستر مناسب حركت و تحمل بار است. لذا كوچك‌ترين خلل در كاركرد بيرينگ‌ها، ماشين‌ها و ابزار آلات صنعتي را از حركت يا كار مؤثر بازمي‌دارد. ازآنجاكه اصطكاك و سايش در اجزاء مكانيكي غيرقابل‌اجتناب است بيرينگ‌ها كليد ياتاقان‌هاي غلتشي هستند. بيرينگ ها در هر دستگاهي كه داراي اجزاي گردنده هستند جهت تثبيت موقعيت و كنترل و نگهداري بار قسمت متحرك، مورداستفاده قرار مي‌گيرند و بسته به كاربرد، داراي گونه‌هاي مختلفي هستند.

بيرينگ براي كمك به كاهش اصطكاك استفاده مي‌شود. تماس فلز با فلز مقادير زيادي اصطكاك ايجاد مي‌كند. اصطكاك باعث فرسودگي و ايجاد ساييدگي مي‌شود كه به‌آرامي فلز را تخريب مي‌كند. ازاين‌رو بيرينگ ها جزو قطعات مصرفي به‌حساب مي‌آيند. ياتاقان‌ها با چرخاندن دو سطح روي يكديگر اصطكاك را كاهش مي‌دهند و ميزان اصطكاك توليدشده را كاهش مي‌دهند. آن‌ها از يك ساچمه‌هاي فلزي صاف يا غلتك تشكيل‌شده‌اند كه در برابر يك سطح فلزي داخلي و خارجي صاف مي‌غلتند. غلتك‌ها يا ساچمه‌ها، بار را تحمل مي‌كنند و به دستگاه اجازه مي‌دهند بچرخد.

 

 

شما مي توانيد براي خريد آنلاين بيرينگ، به فروشگاه آنلاين انتاكالا مراجعه نماييد.

 

كاربرد روغن هيدروليك صنعتي

روغن‌هاي صنعتي مطابق با كاربردشان و نقاط مختلف ماشين‌آلات صنعتي يا جك‌هاي هيدروليكي، خواص متفاوتي دارند چرا كه افزودني‌ها و تركيبات خاصي براي تغيير كاربري آنها در هنگام توليد به آنها اضافه مي‌شود. مي‌توان با استفاده از روغن هيدروليك مناسب، بيشترين كارايي را در روانكاري، انتقال حرارت و از همه مهمتر انتقال قدرت در ماشين‌آلات هيدروليكي با توجه به نوع آنها و نياز و كاربردشان در كارگاه‌هاي صنعتي به دست آورد.

كاربري‌هاي روغن هيدروليك كه حساس به محيط زيست (مانند تراكتورهاي زمين‌هاي كشاورزي و يا ماشين‌آلات لايروبي دريايي) هستند، ممكن است از روغن‌هاي هيدروليك صنعتي زيست‌تخريب‌پذير بر پايه روغن گياهي كلزا (كانولا) سود ببرند، به خصوص زماني كه خطر نشت روغن از خط هيدروليك پاره شده وجود دارد. به طور معمول اين روغن ها به صورت روغن هاي ISO 32،  ISO 46 و ISO 68 در دسترس هستند.

بهترين برندهاي تامين‌كننده شيرآلات صنعتي

انواع شيرآلات صنعتي نقش اساسي در تكميل فرايند صنايع مختلف برعهده دارند. شيرهاي صنعتي در انواع و اقسام مدل‌ها توسط شركت‌هاي توليدي طراحي و به بازار عرضه مي‌شوند كه از بهترين برندهاي تامين‌كننده شيرآلات صنعتي ايراني و خارجي، مي‌توان به صنايع هفتم تير، ميراب، فاراب، مكانيك آب، TYS، Emeron، JC، BEL و ... اشاره كرد. حال شركت‌هاي بسياري به عنوان تامين‌كننده و وارد‌كننده شيرآلات، اتصالات و تجهيزات صنعتي با كيفيت بالا و قيمت مقرون به‌صرفه مشغول فعاليت هستند كه امكان خريد آنلاين شيرآلات صنعتي را براي متقاضيان فراهم كرده‌اند؛ از اين‌رو اگر به دنبال خريد آنلاين انواع شيرآلات صنعتي هستيد، توصيه مي‌كنيم به مراكز معتبر و مجاز فروش ابزارآلات و محصولات صنعتي مراجعه كنيد.

 

انتاكالا؛ تامين‌كننده انواع شيرآلات صنعتي

همواره فعالان صنايع به دنبال بهترين برند شيرآلات با قيمت مناسب هستند و سعي دارند تا انواع شيرآلات صنعتي و تجهيزات را از برندهاي معتبر و فروشنده‌هاي مجاز با تضمين اصالت كالا و خدمات پس از فروش تهيه كنند. انتاكالا به عنوان يكي از معتبرترين فروشگاه‌هاي تخصصي تامين و عرضه شيرآلات، اتصالات و تجهيزات صنعت پايپينگ به ويژه صنايع آب و فاضلاب، نفت، گاز، پتروشيمي و ... به‌حساب مي‌آيد كه كليه خدمات مربوط به خريد آنلاين انواع شيرآلات صنعتي از قبيل مشاوره رايگان قبل از ثبت سفارش، ارائه بهترين برند شيرآلات، گارانتي، خدمات پس از فروش، تنوع روش‌هاي پرداخت و ارسال محصول به سراسر كشور را به مشتريان ارائه مي‌دهد؛ از اين‌رو فعالان صنايع مختلف كه به دنبال خريد آنلاين شيرآلات هستند، مي‌توانند با مراجعه به فروشگاه تخصصي انتاكالا به ثبت سفارش اقدام كرده و محصول را با بالاترين كيفيت و مناسب‌ترين قيمت در سريع‌ترين زمان ممكن تحويل بگيرند.

نكات مهم در خريد آنلاين شيرآلات صنعتي

در حال حاضر انواع شيرآلات صنعتي از معتبرترين برندهاي ايران و جهان در بازار ابزارآلات صنعتي كشور وجود دارند كه هر كدام با توجه به ساختار و عملكرد براي بخش خاصي از صنعت به‌كار مي‌روند. متقاضيان خريد تجهيزات صنعتي، مي‌توانند براي صرفه‌جويي در زمان و هزينه به خريد اينترنتي محصول مورد نظر از تامين‌كنندگان فعال اين حوزه چون انتاكالا اقدام كنند. به‌طور كلي مشتريان قبل از ثبت سفارش خريد محصول بايد با كارشناسان اين حوزه ارتباط برقرار كرده و با توجه به نيازشان، خريد آنلاين شيرآلات صنعتي و تجهيزات وابسته را انجام دهند.

 

معرفي كاربردي ترين ابزار الات صنعتي

1- ابزارآلات صنعتي دستي

ابزار­هاي دستي، همان طور كه از نامشان مشخص است، طوري ساخته شده­اند كه توسط دست انسان قابل استفاده باشند. اين­ابزار در پروژه­هاي مختلف صنعتي مورد استفاده قرار مي گيرد.

• آچار: آچار­ها در اندازه­هاي مختلفي وجود دارند. كارگران به تعدادي از آنها نياز دارند تا پيچي را ببندند يا شل كنند.

• انبردست: از انبردست براي محكم بستن پيچ و مهره­ها، خم و برش سيم و كابل استفاده مي­كنند.

• چكش: چكش اساسا در شكل­دهي فلز، ضربه­زدن به ميخ، علامت­گذاري نقاط مته و برداشتن ميخ­هاي محكم استفاده مي شود.

• پيچ­گوشتي: پيچ­گوشتي ها داراي اشكال مختلف تيغه هستند و براي پيچ­كردن قطعات به هم استفاده مي‌شود.

2- ابزارآلات صنعتي برقي

متداول­ترين و پر­كاربردترين ابزار­هاي مورد استفاده در بين اين دسته­بندي، ابزارآلات برقي هستند. علت اين پركاربرد بودن هم سخت نيست، چون با دسترسي به برق به­آساني قابل استفاده هستند و سرعت كار را چند برابر مي‌كنند.

• دريل برقي: دريل­ها داراي اندازه­ها و توان­هاي متفاوتي هستند. از دريل، براي ايجاد حفره و سوراخ­هايي با اندازه­هاي مختلف استفاده مي­شود.

• ماشين تراش و فرز: از دستگاه هاي تراش و فلز براي برش، تراشيدن چوب و فلز، شكل­دهي و تركيب قطعات فلزي استفاده مي شود.

• اره هاي برقي: اين اره­ها قابل حمل است كه براي پروژه هاي صنعتي استفاده مي‌شود. از اين اره­ها، براي برش سريع و آسان چوب، پلاستيك، فلز و ساير مواد مانند كاشي و آجر استفاده مي‌شود.

• بلوور: بلوور دستگاهي است كه با آن گرد ­و ­غبار و خرده­ چوب‌هايي كه در محل كار وجود دارد را تميز مي­كنيم.

3- ابزارآلات صنعتي بنزيني

  امروزه علي‌رغم وجود برق در بسياري از نقاط، هنوز در بعضي از مكان‌ها مانند تعدادي از روستاها، جنگل‌ها، مزارع و... به برق دسترسي نداريم به همين دليل در اين مكان­ها براي انجام بسياري از كارها عموما از ابزار­هاي بنزيني استفاده مي‌كنيم.

• ژنراتور بنزيني: اين ژنراتور وسيله­اي است كه انرژي­ بنزين را به انرژي الكتريكي (يا همان برق) تبديل مي‌كند و از اين برق توليدي براي روشنايي،گرمايش و ... استفاده مي‌شود.

• علف­زن بنزيني: از علف­زن بنزيني براي تراشيدن و هرس كردن علف‌هاي هرز استفاده مي‌شود.

• اره بنزيني: از اين اره كه با بنزين كار مي‌كند براي بريدن الوار­هاي چوبي استفاده مي‌شود.

 

 با ثبت نام در فروشگاه آنلاين انتاكالا، به جمع تامين كنندگان انتاكالا بپيونديد.


برچسب: بيرينگ، Bearing، ماشين‌آلات، ياتاقان، فروشگاه آنلاين، انتاكالا، ابزارآلات، روغن هاي صنعتي، روغن هيدروليك، جك هاي هيدروليكي، روانكاري، شيرآلات، شيرآلات صنعتي، اتصالات و تجهيزات، ابزارهاي دستي، سيم و كابل، ابزارآلات برقي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۵:۳۹ توسط:انتاكالا موضوع: