خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي .

خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي

خريد آنلاين تجهيزات و ابزار آلات صنعتي

معرفي كاربردي ­ترين ابزارآلات صنعتي

با گذر زمان، نياز مردم به ساخت وسايل و ساختمان­ هاي جديد افزايش پيدا مي­كند. به همين دليل نياز به استفاده از ابزارهايي است كه علاوه بر آسان كردن كار، زمان ساخت را هم كاهش دهد. امروزه ابزارآلات صنعتي اين كار را به خوبي انجام مي­دهند.

ابزار دقيق نيز در عرصه صنعت جايگاه ويژه‌اي دارد و به گونه‌اي است كه نمي‌توان آن را از صنايع مختلف جدا كرده و با قول قلب هر پروژه صنعتي ابزار دقيق محسوب مي‌شود.

 

فروشگاه اينترنتي تجهيزات اتوماسيون صنعتي

انتاكالا يكي از مطرح‌ترين شركت‌ها در زمينه فروش اينترنتي تجهيزات اتوماسيون صنعتي است و دستگاه‌هايي مثل رله، ابزار دقيق، درايو، PLC، سنسور، كنتاكتور، منبع تغذيه، اينورتر و كامپيوتر را با هزينه‌هاي مختلف در اختيار صنعت‌گرها مي‌گذارد.

محصولات موجود در انتاكالا از برترين برندهاي تامين‌ كننده اتوماسيون صنعتي هستند. از جمله اين برندها مي‌توان به زيمنس، ميتسوبيشي، داناهر، امرسون، يوكوگاوا، راكول، اي بي‌ بي، هانيول و اشنايدر اشاره كرد.

 

 

خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي در انتاكالا

همانطور كه گفتيم، راه‌اندازي فروش آنلاين ابزار آلات صنعتي مشكلاتي را به همراه دارد. اما با به‌كارگيري پلتفرم‌هاي آنلاين اين حوزه، مي‌توانيد بر بسياري از اين مشكلات غلبه كنيد.

انتاكالا به عنوان بازار آنلاين كالاهاي صنعتي، بستري را براي خريداران و فروشندگان محصولات صنعتي فراهم كرده است تا در فضايي امن به خريد و فروش كالاهاي صنعتي بپردازند. در انتاكالا، تامين كنندگان كالاها و ابزار آلات صنعتي محصولاتشان را در سايت انتاكالا عرضه مي‌كنند و خريداران با مراجعه به سايت، كالاهاي مورد نيازشان را خريداري مي‌كنند. به اين ترتيب، محصولات در معرض ديد هزاران كاربر قرار مي‌گيرند و شانس فروش آن‌ها افزايش مي‌يابد.

يكي از امكاناتي كه انتاكالا در اختيار فروشندگان قرار مي‌دهد، خريد و فروش در بستري امن و مطمئن است. از جمله مشكلات فروش آنلاين كالاهاي صنعتي، عدم اعتماد مشتريان به فروشگاه‌هاي آنلاين است. در واقع خريد محصولات صنعتي گران قيمت، به ريسك‌پذيري بيشتري نياز دارد. بنابراين اگر مشتريان به فروشگاه‌ها اعتماد نداشته باشند، از خريد آنلاين صرف نظر مي‌كنند. انتاكالا شرايطي را فراهم كرده است كه مشتريان مي‌توانند با خيال راحت خريد كنند. به طور مثال امكان پرداخت در محل يكي از امكاناتي است كه انتاكالا در اختيار مشتريان قرار مي‌دهد و به اين ترتيب اين مشكل را حل كرده است.

 

 

تامين كنندگان انتاكالا مي‌توانند هنگام ثبت محصول در سايت، قيمت ارزي محصولات را نيز درج كنند. ثبت قيمت ارزي از بروز هر گونه ضرر و زيان در معاملات جلوگيري مي‌كند.

 

جاي شما در انتاكالا خالي است! همين حالا در سايت ثبت‌نام كنيد و به جمع تامين كنندگان انتاكالا بپيونديد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۲:۳۵ توسط:انتاكالا موضوع: