خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي .

خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي

خريد تجهيزات ايمني

خريد تجهيزات ايمني 

تجهيزات ايمني فردي و كارگاهي از ابزار ضروري براي حفظ سلامت و ايمني كاركنان در فضاهاي كاري و صنعتي به‌شمار مي‌آيند؛ از اين‌رو استفاده از لباس و تجهيزات ايمني امري الزامي براي كارگران خواهد بود. در واقع هر فردي در محيط‌هاي كارگاهي و ساختماني همواره در معرض خطرات مختلف قرار دارد و كارفرمايان جهت فراهم آوردن شرايط ايمني كاركنان و آسودگي خيال، ملزم به خريد انواع تجهيزات ايمني چون كلاه ايمني، كفش ايمني، لباس‌هاي ضد گاز و ضد اسيد، كفش كار، دستكش، عينك ايمني، ماسك و ... را از تامين كنندگان تجهيزات ايمني هستند. به‌كارگيري تجهيزات و لباس ايمني در محيط‌هاي كاري و صنعتي از استانداردهاي كارگاه‌ها محسوب مي‌شود كه رعايت آن براي جلوگيري از آسيب‌هاي ناشي از خطرات احتمالي بسيار حائز اهميت خواهد بود. در حال حاضر شركت‌هاي مختلفي در زمينه تامين تجهيزات حفاظت فردي از برندهاي معتبر سراسر جهان مشغول فعاليت هستند كه كارفرمايان، مي‌توانند به فروشگاه آنلاين تامين كننده تجهيزات ايمني از قبيل انتاكالا مراجعه كرده و نسبت به خريد آنلاين تجهيزات ايمني با كيفيت عالي و قيمت مقرون به‌صرفه اقدام كنند.

در اينجا تلاش خواهيم كرد تا راهنماي كامل و جامعي در ارتباط با انواع تجهيزات ايمني و خريد آنلاين از بهترين تامين كننده تجهيزات ايمني در اختيارتان قرار دهيم؛ بنابراين توصيه مي‌كنيم مطالعه اين مطلب را از دست ندهيد.

 

فروشگاه آنلاين تجهيزات ايمني

امروزه شركت‌هاي معتبري در سراسر دنيا در حوزه توليد انواع لباس و تجهيزات ايمني مطابق با استانداردهاي روز دنيا فعاليت دارند. شركت‌هاي توليدي انواع تجهيزات ايمني فردي و كارگاهي از قبيل كلاه ايمني، عينك ايمني، كفش كار، ماسك تنفسي فيلتردار، دستكش ايمني، گوشي ايمني (محافظ گوش)، لباس كار، لباس ضد گاز و ضد اسيد، پوتين ايمني و ... را به منظور حفظ سلامت و ايمني افراد در محيط‌هاي كارگاهي و صنعتي توليد و به بازار ابزار آلات  و تجهيزات صنعتي عرضه مي‌كنند. حال شركت‌هاي گوناگون انواع تجهيزات ايمني برندهاي معتبر و خوشنام دنيا را از طريق فروشگاه آنلاين در اختيار متقاضيان قرار مي‌دهند؛ بنابراين كارفرمايان براي تامين ايمني كاركنان در فضاي كار، مي‌توانند به فروشگاه آنلاين تجهيزات ايمني از قبيل انتاكالا مراجعه كرده و به ثبت خريد اينترنتي انواع تجهيزات حفاظت ايمني فردي و كارگاهي اقدام كنند. به‌طور كلي فروشگاه آنلاين كالاهاي صنعتي بستري ايمن و مطمئن را براي مشتريان فراهم كرده است تا بتوانند به راحتي با مشخصات و قابليت‌هاي تجهيزات ايمني آشنا شده و بهترين ابزار حفاظت فردي را با توجه به نيازشان و نوع كاربري خريداري كنند.  

بهترين تامين كننده تجهيزات ايمني

در حال حاضر شركت‌هاي گوناگوني در سراسر جهان در زمينه توليد و عرضه انواع تجهيزات ايمني فردي و كارگاهي مشغول فعاليت هستند كه انواع محصولات را بر اساس استانداردهاي روز دنيا با تكنولوژي‌هاي پيشرفته روانه بازار ابزار و تجهيزات ايمني مي‌كنند. انتاكالا از برترين تامين كنندگان تجهيزات ايمني كشور شناخته مي‌شود كه انواع لباس و تجهيزات ايمني را از برندهاي مطرح داخلي و خارجي به فروش مي‌رساند. در حقيقت انتاكالا به عنوان اولين بستر تامين اقلام صنعتي كشور محسوب مي‌شود كه در زمينه توزيع و فروش كالاهاي استاندارد كارگاهي، تجهيزات حفاظت فردي، آتش نشاني و هشدار دهنده‌هاي ترافيكي فعاليت دارد. اين مجموعه به عنوان بهترين تامين كننده تجهيزات ايمني، اقلام ايمني فردي زير را در دسترس متقاضيان قرار مي‌دهد:

-         كلاه ايمني

-         عينك ايمني

-         گوش‌گير

-         ماسك و دستگاه تنفسي

-         دستكش ايمني

-         لباس كار

-         كمربند ايمني

-         كفش كار

-         محافظ صورت

-         تجهيزات كار در ارتفاع

لازم به ذكر است كه هر كدام از اين تجهيزات ايمني فردي به انواع مختلفي تقسيم مي‌شوند كه در جنس، شكل و كاربرد با يكديگر تفاوت دارند. به عنوان مثال لباس كار به دسته‌هايي چون لباس مقاوم در برابر مواد شيميايي، لباس عايق برق، لباس مقاوم در برابر حريق، لباس ضد گاز و ... تقسيم مي‌شود؛ بنابراين اگر به دنبال تامين تجهيزات حفاظت فردي و استاندارد كارگاهي هستيد، مي‌توانيد به بازار آنلاين كالاهاي صنعتي انتاكالا به عنوان يكي از بهترين تامين كنندگان تجهيزات ايمني در برابر خطرات احتمالي چون آتش، مواد شيميايي، برق و ... مراجعه كنيد.

 

خريد آنلاين تجهيزات ايمني

بدون ترديد تامين لباس و تجهيزات ايمني فردي و كارگاهي براي محيط‌هاي كاري و صنعتي الزامي است؛ زيرا كاركنان در چنين مكان‌هايي همواره در معرض خطرات احتمالي قرار دارند كه استفاده از تجهيزات ايمني، مي‌تواند از بروز حادثه و آسيب ديدن افراد تا حد زيادي جلوگيري كند. در حال حاضر برندهاي معتبر بيشماري در جهان بر اساس استانداردهاي بين‌المللي در زمينه طراحي و توليد انواع تجهيزات حفاظتي مشغول فعاليت هستند كه محصولات خود را از طريق شركت‌هاي واسطه به دنيا معرفي مي‌كنند. انتاكالا به عنوان بازار آنلاين كالاهاي صنعتي كشور و از بهترين تامين كنندگان تجهيزات ايمني به‌شمار مي‌آيد كه انواع محصولات حفاظت فردي از قبيل كلاه ايمني، عينك ايمني، كفش كار، لباس كار، دستكش ايمني، ماسك، كمربند ايمني و ... را با كيفيت فوق‌العاده و قيمت مناسب از طريق فروشگاه آنلاين در اختيار متقاضيان قرار مي‌دهد. اين شركت به عنوان مرجع تخصصي در زمينه خريد و فروش لباس و تجهيزات ايمني فردي- گروهي فعاليت دارد كه اين امكان را براي متقاضيان فراهم كرده تا بتوانند با مراجعه به صفحه اصلي محصول از اطلاعات و قيمت آن مطلع شده و در صورت تمايل به ثبت سفارش اينترنتي اقدام كنند. اين مجموعه محصول خريداري شده توسط مشتريان را در سريع‌ترين زمان ممكن به اقصي نقاط كشور ارسال مي‌كند؛ بنابراين اگر به دنبال تامين تجهيزات ايمني و حفاظتي كارگاه هستيد، فروشگاه آنلاين كالاهاي صنعتي انتاكالا به عنوان مجري توزيع و فروش انواع تجهيزات ايمني انتخاب مناسبي برايتان خواهد بود.

راهنماي خريد آنلاين تجهيزات ايمني فردي

انتاكالا با فراهم آوردن بستري امن براي خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي، اين امكان را براي مشتريان فراهم كرده است تا بتوانند به راحتي با ثبت نام در سايت، انواع تجهيزات حفاظت فردي را معامله كنند. حال متقاضيان خريد تجهيزات ايمني بايد در هنگام انتخاب و خريد محصول به فاكتورهاي زير توجه كنند:

-         تناسب تجهيزات با محيط كاري

-         مطابقت تجهيزات با استانداردها

-         سهولت كاربري

-         نداشتن اثرات جانبي

بنابراين چنانچه به دنبال تهيه و خريد انواع تجهيزات ايمني هستيد، پيشنهاد مي‌كنيم كالاهاي حفاظتي را متناسب با محيط كار و نيازتان از تامين كنندگان معتبر تجهيزات ايمني چون انتاكالا تهيه كنيد. 


برچسب: تجهيزات ايمني، لباس‌هاي ضد گاز، كفش كار، دستكش، عينك ايمني، لباس ايمني، انتاكالا، خريد آنلاين، ابزارآلات، تامين كنندگان، فروشگاه آنلاين، حفاظت فردي، اقلام صنعتي، كلاه ايمني، محافظ صورت، مواد شيميايي، كالاهاي صنعتي، تامين تجهيزات حفاظت فردي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۴:۴۸ توسط:انتاكالا موضوع:

آشنايي با پركاربردترين ابزار و تجهيزات صنعتي

آشنايي با پركاربردترين ابزار و تجهيزات صنعتي

تعريف ابزار دقيق

ابزار دقيق ، همانطور كه از اسمش پيداست، وسايل و ابزار آلاتي هستند كه  براي اندازه‌گيري دقيق به كار مي‌روند و ميزان خطا در آنها بسيار كم است. اين ابزار، بر اساس كميت مورد نظر در سيستم تحت كنترل براي انداز‌ گيري دقيق كميت‌هايي مثل فشار، رطوبت، دما و همچنين نمايش و كنترل اين كميت‌ها به كار گرفته مي‌شود. به گونه‌اي كه  مي‌توان گفت خروجي ابزار دقيق كمترين خطا و اشتباه را دارد.

طبقه بندي ابزار دقيق

همانطور كه گفتيم ابزار در حقيقت زير ساخت يك سيستم اتوماسيون را تشكيل مي‌دهد و ابزارهاي مثل انواع كنترلر، ترانسميتر، ركوردر و مواردي از اين قبيل است كه وظيفه اندازه گيري، انتقال، نمايش، ثبت و كنترل پارامترهاي مهمي كه مد نظر يك صنعت است را به عهده دارد. از جمله اين پارامتر مي‌توان به كنترل دما،رطوبت ، فشار، فلو، سطح مايعات. و مواردي از اين قبيل اشاره كرد.

تامين كنندگان ابزار دقيق، اين ابزار را در  دسته‌بندي‌هاي مختلفي قرار داده‌اند.

 

 

معرفي كاربردي ترين ابزار الات صنعتي

1- ابزارآلات صنعتي دستي

ابزار­هاي دستي، همان طور كه از نامشان مشخص است، طوري ساخته شده­اند كه توسط دست انسان قابل استفاده باشند. اين­ابزار در پروژه­هاي مختلف صنعتي مورد استفاده قرار مي گيرد.

• آچار: آچار­ها در اندازه­هاي مختلفي وجود دارند. كارگران به تعدادي از آنها نياز دارند تا پيچي را ببندند يا شل كنند.

• انبردست: از انبردست براي محكم بستن پيچ و مهره­ها، خم و برش سيم و كابل استفاده مي­كنند.

• چكش: چكش اساسا در شكل­دهي فلز، ضربه­زدن به ميخ، علامت­گذاري نقاط مته و برداشتن ميخ­هاي محكم استفاده مي شود.

• پيچ­گوشتي: پيچ­گوشتي ها داراي اشكال مختلف تيغه هستند و براي پيچ­كردن قطعات به هم استفاده مي‌شود.

 

كاربردي ترين تجهيزات اتوماسيون صنعتي

به‌طور كلي تجهيزات اتوماسيون صنعتي به 4 دسته ثابت، قابل برنامه‌ريزي، قابل انعطاف و تجميع‌شده تقسيم مي‌شوند. دسته‌بندي ديگري هم براي انواع تجهيزات صنعتي وجود دارد. شبكه‌هاي عصبي مصنوعي، سيستم كنترل توزيع، واسط ماشين انسان، اسكادا، ابزار دقيق، كنترل حركت و روباتيك از انواع اين تجهيزات هستند كه سنسور، انكودر، كنترلر، نمايشگر، رله، تايمر، منبع تغذيه، استپ موتور، اينورتر، ابزار دقيق و PLC در گروه‌هاي مختلف قرار مي‌گيرند.

 

 

 PLC يك كامپيوتر ديجيتال است كه فرايندهاي صنعتي را كنترل مي‌كند. اين دستگاه مهم‌ترين دستگاه در صنايع مختلف است.

زماني كه يك برنامه كنترلي اجرا مي‌شود، اين دستگاه همواره وظيفه نظارت و بررسي سيستم را به عهده دارد. PLC از ورودي و سنسورها بازخورد مي‌گيرد و اطلاعات را به برنامه كنترلي خودش منتقل مي‌كند. در نهايت دستگاه با استفاده از عملكرد ماشين تصميم‌گيري مي‌كند.

 PLC با برندهاي مختلف در بازار وجود دارد، PLC دلتا، كاتك، LS و ميتسوبيشي از برندهاي موجود هستند. كنترلرها براي كنترل مقادير مشخص استفاده مي‌شود. از جمله كنترلرهاي پركاربرد، كنترل PH،  ، كنترلر توان و كنترلر دما هستند.


برچسب: ابزار دقيق، تجهيزات صنعتي، ابزارآلات، ابزارآلات صنعتي، تامين كنندگان، ابزاردستي، آچار، انبردست، پيچ گوشتي، اتوماسيون صنعتي، پي ال سي، اينورتر، انكودر، تايمر، منبع تغذيه، كنترل دما، پنل ميتر، انتاكالا، فروشگاه آنلاين،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۵:۲۳ توسط:انتاكالا موضوع:

بزرگترين تامين كننده تجهيزات و ابزار آلات صنعتي

بزرگترين تامين كننده تجهيزات و ابزار آلات صنعتي

بهترين برندهاي تامين‌كننده شيرآلات صنعتي

انواع شيرآلات صنعتي نقش اساسي در تكميل فرايند صنايع مختلف برعهده دارند. شيرهاي صنعتي در انواع و اقسام مدل‌ها توسط شركت‌هاي توليدي طراحي و به بازار عرضه مي‌شوند كه از بهترين برندهاي تامين‌كننده شيرآلات صنعتي ايراني و خارجي، مي‌توان به صنايع هفتم تير، ميراب، فاراب، مكانيك آب، TYS، Emeron، JC، BEL و ... اشاره كرد. حال شركت‌هاي بسياري به عنوان تامين‌كننده و وارد‌كننده شيرآلات، اتصالات و تجهيزات صنعتي با كيفيت بالا و قيمت مقرون به‌صرفه مشغول فعاليت هستند كه امكان خريد آنلاين شيرآلات صنعتي را براي متقاضيان فراهم كرده‌اند؛ از اين‌رو اگر به دنبال خريد آنلاين انواع شيرآلات صنعتي هستيد، توصيه مي‌كنيم به مراكز معتبر و مجاز فروش ابزارآلات و محصولات صنعتي مراجعه كنيد.

 

انتاكالا؛ تامين‌كننده انواع شيرآلات صنعتي

همواره فعالان صنايع به دنبال بهترين برند شيرآلات با قيمت مناسب هستند و سعي دارند تا انواع شيرآلات صنعتي و تجهيزات را از برندهاي معتبر و فروشنده‌هاي مجاز با تضمين اصالت كالا و خدمات پس از فروش تهيه كنند. انتاكالا به عنوان يكي از معتبرترين فروشگاه‌هاي تخصصي تامين و عرضه شيرآلات، اتصالات و تجهيزات صنعت پايپينگ به ويژه صنايع آب و فاضلاب، نفت، گاز، پتروشيمي و ... به‌حساب مي‌آيد كه كليه خدمات مربوط به خريد آنلاين انواع شيرآلات صنعتي از قبيل مشاوره رايگان قبل از ثبت سفارش، ارائه بهترين برند شيرآلات، گارانتي، خدمات پس از فروش، تنوع روش‌هاي پرداخت و ارسال محصول به سراسر كشور را به مشتريان ارائه مي‌دهد؛ از اين‌رو فعالان صنايع مختلف كه به دنبال خريد آنلاين شيرآلات هستند، مي‌توانند با مراجعه به فروشگاه تخصصي انتاكالا به ثبت سفارش اقدام كرده و محصول را با بالاترين كيفيت و مناسب‌ترين قيمت در سريع‌ترين زمان ممكن تحويل بگيرند.  

تامين كنندگان انواع جك روغني در ايران

با توجه به توسعه صنعت در چند دهه اخير و نياز روزافزون به جابه‌جايي‌هاي درون كارگاهي استفاده از انواع بالابرها، جك‌هاي هيدروليكي براي ماشين‌آلات سنگين و ...، توليدي‌هاي مختلفي در ايران و همچنين شركت‌هاي وارداتي اقدام به طراحي و ساخت و خريد انواع جك هيدروليكي كرده‌اند كه از ميان آنها مي‌توان به جك‌ايران، نووا و اكتيو اشاره كرد. تامين كنندگان ابزار آلات صنعتي و كارخانه‌هاي توليدي ابزار صنعتي سبك و سنگين نيازمند استفاده از انواع جك‌هاي روغني و صنعتي هستند و مي‌توانند از محصولات مختلف جك روغني داخلي و خارجي موجود در بازار با توجه به نوع كاربردشان اقدام به سفارش و خريد انواع جك روغني بكنند.

 

بهترين برند درزگير در بازار ايران 

در حال حاضر انواع درزگير توسط شركت‌هاي مختلف توليد و روانه بازار ايران مي‌شوند كه هر كدام كاربرد خاصي در صنايع مختلف دارند. از بهترين و پرفروش‌ترين درزگيرهاي ساخت داخل در بازار ايران، مي‌توان به محصولات برند معتبر كاسپين اشاره كرد كه از كيفيت ساخت و خصوصيات مكانيكي منحصر به‌فردي برخوردار هستند. انواع درزگير صنعتي كاسپين (Caspian) به صورت چسب و خمير با فرمولاسيون خاص توليد مي‌شوند و براي مصارفي از قبيل اتصال فلز، پلاستيك، شيشه، كاشي، سراميك و چيني، لوله‌ و مصالح  در صنايعي چون ساختمان‌سازي، خودروسازي و ... كاربرد دارند. اغلب فعالان صنعت به دنبال خريد آنلاين درزگير صنعتي با كيفيت عالي و قيمت مقرون به‌صرفه هستند؛ از اين‌رو شركت‌هاي مختلفي در زمينه عرضه ابزارآلات و محصولات صنعتي به صورت اينترنتي مشغول فعاليت هستند و خدمات لازم را به متقاضيان ارائه مي‌دهند.

 

جاي شما در انتاكالا خالي است! همين حالا در سايت ثبت‌نام كنيد و به جمع تامين كنندگان انتاكالا بپيونديد.


برچسب: تامين كننده، ابزارآلات صنعتي، شيرآلات صنعتي، هفتم تير، ميراب، فاراب، مكانيك آب، اتصالات، تجهيزات صنعتي، خريد آنلاين، محصولات صنعتي، انتاكالا، اتصالات و تجهيزات، جك روغني، جك‌هاي هيدروليكي، جك‌ايران، ابزار صنعتي سبك، درزگير، درزگير صنعتي كاسپين، تامين كنندگان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۵:۴۹ توسط:انتاكالا موضوع:

خريد آنلاين تجهيزات و ابزار آلات صنعتي

معرفي كاربردي ­ترين ابزارآلات صنعتي

با گذر زمان، نياز مردم به ساخت وسايل و ساختمان­ هاي جديد افزايش پيدا مي­كند. به همين دليل نياز به استفاده از ابزارهايي است كه علاوه بر آسان كردن كار، زمان ساخت را هم كاهش دهد. امروزه ابزارآلات صنعتي اين كار را به خوبي انجام مي­دهند.

ابزار دقيق نيز در عرصه صنعت جايگاه ويژه‌اي دارد و به گونه‌اي است كه نمي‌توان آن را از صنايع مختلف جدا كرده و با قول قلب هر پروژه صنعتي ابزار دقيق محسوب مي‌شود.

 

فروشگاه اينترنتي تجهيزات اتوماسيون صنعتي

انتاكالا يكي از مطرح‌ترين شركت‌ها در زمينه فروش اينترنتي تجهيزات اتوماسيون صنعتي است و دستگاه‌هايي مثل رله، ابزار دقيق، درايو، PLC، سنسور، كنتاكتور، منبع تغذيه، اينورتر و كامپيوتر را با هزينه‌هاي مختلف در اختيار صنعت‌گرها مي‌گذارد.

محصولات موجود در انتاكالا از برترين برندهاي تامين‌ كننده اتوماسيون صنعتي هستند. از جمله اين برندها مي‌توان به زيمنس، ميتسوبيشي، داناهر، امرسون، يوكوگاوا، راكول، اي بي‌ بي، هانيول و اشنايدر اشاره كرد.

 

 

خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي در انتاكالا

همانطور كه گفتيم، راه‌اندازي فروش آنلاين ابزار آلات صنعتي مشكلاتي را به همراه دارد. اما با به‌كارگيري پلتفرم‌هاي آنلاين اين حوزه، مي‌توانيد بر بسياري از اين مشكلات غلبه كنيد.

انتاكالا به عنوان بازار آنلاين كالاهاي صنعتي، بستري را براي خريداران و فروشندگان محصولات صنعتي فراهم كرده است تا در فضايي امن به خريد و فروش كالاهاي صنعتي بپردازند. در انتاكالا، تامين كنندگان كالاها و ابزار آلات صنعتي محصولاتشان را در سايت انتاكالا عرضه مي‌كنند و خريداران با مراجعه به سايت، كالاهاي مورد نيازشان را خريداري مي‌كنند. به اين ترتيب، محصولات در معرض ديد هزاران كاربر قرار مي‌گيرند و شانس فروش آن‌ها افزايش مي‌يابد.

يكي از امكاناتي كه انتاكالا در اختيار فروشندگان قرار مي‌دهد، خريد و فروش در بستري امن و مطمئن است. از جمله مشكلات فروش آنلاين كالاهاي صنعتي، عدم اعتماد مشتريان به فروشگاه‌هاي آنلاين است. در واقع خريد محصولات صنعتي گران قيمت، به ريسك‌پذيري بيشتري نياز دارد. بنابراين اگر مشتريان به فروشگاه‌ها اعتماد نداشته باشند، از خريد آنلاين صرف نظر مي‌كنند. انتاكالا شرايطي را فراهم كرده است كه مشتريان مي‌توانند با خيال راحت خريد كنند. به طور مثال امكان پرداخت در محل يكي از امكاناتي است كه انتاكالا در اختيار مشتريان قرار مي‌دهد و به اين ترتيب اين مشكل را حل كرده است.

 

 

تامين كنندگان انتاكالا مي‌توانند هنگام ثبت محصول در سايت، قيمت ارزي محصولات را نيز درج كنند. ثبت قيمت ارزي از بروز هر گونه ضرر و زيان در معاملات جلوگيري مي‌كند.

 

جاي شما در انتاكالا خالي است! همين حالا در سايت ثبت‌نام كنيد و به جمع تامين كنندگان انتاكالا بپيونديد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۲:۳۵ توسط:انتاكالا موضوع:

بهترين روش مقايسه قيمت و كيفيت انواع بلبرينگ ها

بهترين روش مقايسه قيمت و كيفيت انواع بلبرينگ ها

 

غيرممكن است كه در مورد صنعت ماشين‌آلات بدون ذكر بلبرينگ فكر كنيم، زيرا بلبرينگ‌ها، اصطكاك بين قطعات متحرك دستگاه را به‌منظور دستيابي به حركت مطلوب كاهش مي‌دهند. امروزه انواع مختلفي از بلبرينگ‌ها در بازار وجود دارد كه ازنظر طراحي، شكل و بار متفاوت هستند.

اگر به دنبال خريد بلبرينگ باكيفيت، به‌صورت آنلاين از برندهاي درجه‌يك هستيد، بهتر است به انتاكالا اعتماد كنيد زيرا اين پلتفرم تجارت الكترونيكي آنلاين، انواع بلبرينگ‌ها را از برندهاي معتبر ارائه مي‌دهد.

با جست وجو در انتاكالا (entakala.com) مي‌توانيد انواع كالاهاي موردنظر خود را با بهترين قيمت به‌صورت اصلي و از برندهاي معتبر در يكجا بيابيد.

 

 

انواع ياتاقان و كاربرد آن در صنعت

مي­توان گفت بيشترين كاربرد ياتاقان در ابزار آلات كارخانه­ها و صنايع خودروسازي است. به­ طور گسترده در تمامي اين صنايع از ياتاقان‌ها براي كاهش اصطكاك و جلوگيري از ساييدگي و كنترل حركت­هاي محوري و  شعاعي استفاده مي‌كنند. ياتاقان­ها از نظر حركت  به دو دسته كلي ياتاقان لغزشي و ياتاقان غلتشي تقسيم‌‌ بندي مي‌شوند.

خريد و فروش آنلاين انواع بلبرينگ

غيرممكن است كه در مورد صنعت ماشين‌آلات بدون ذكر بلبرينگ فكر كنيم، زيرا بلبرينگ‌ها، اصطكاك بين قطعات متحرك دستگاه را به‌منظور دستيابي به حركت مطلوب كاهش مي‌دهند. امروزه انواع مختلفي از بلبرينگ‌ها در بازار وجود دارد كه ازنظر طراحي، شكل و بار متفاوت هستند.

اگر به دنبال خريد بلبرينگ باكيفيت، به‌صورت آنلاين از برندهاي درجه‌يك هستيد، بهتر است به انتاكالا اعتماد كنيد زيرا اين پلتفرم تجارت الكترونيكي آنلاين، انواع بلبرينگ‌ها را از برندهاي معتبر ارائه مي‌دهد.

با جست وجو در انتاكالا (entakala.com) مي‌توانيد انواع كالاهاي موردنظر خود را با بهترين قيمت به‌صورت اصلي و از برندهاي معتبر در يكجا بيابيد.

 

فروش انواع بيرينگ

Bearing مخفف از فعل To Bear به معني حمل كردن است، بيرينگ (Bearing) را مي‌توان به‌مثابه قلب ماشين‌آلات در تمام صنايع در نظر گرفت. نقش اصلي بيرينگ در ماشين‌آلات ايجاد بستر مناسب حركت و تحمل بار است. لذا كوچك‌ترين خلل در كاركرد بيرينگ‌ها، ماشين‌ها و ابزار آلات صنعتي را از حركت يا كار مؤثر بازمي‌دارد. ازآنجاكه اصطكاك و سايش در اجزاء مكانيكي غيرقابل‌اجتناب است بيرينگ‌ها كليد ياتاقان‌هاي غلتشي هستند. بيرينگ ها در هر دستگاهي كه داراي اجزاي گردنده هستند جهت تثبيت موقعيت و كنترل و نگهداري بار قسمت متحرك، مورداستفاده قرار مي‌گيرند و بسته به كاربرد، داراي گونه‌هاي مختلفي هستند.

بيرينگ براي كمك به كاهش اصطكاك استفاده مي‌شود. تماس فلز با فلز مقادير زيادي اصطكاك ايجاد مي‌كند. اصطكاك باعث فرسودگي و ايجاد ساييدگي مي‌شود كه به‌آرامي فلز را تخريب مي‌كند. ازاين‌رو بيرينگ ها جزو قطعات مصرفي به‌حساب مي‌آيند. ياتاقان‌ها با چرخاندن دو سطح روي يكديگر اصطكاك را كاهش مي‌دهند و ميزان اصطكاك توليدشده را كاهش مي‌دهند. آن‌ها از يك ساچمه‌هاي فلزي صاف يا غلتك تشكيل‌شده‌اند كه در برابر يك سطح فلزي داخلي و خارجي صاف مي‌غلتند. غلتك‌ها يا ساچمه‌ها، بار را تحمل مي‌كنند و به دستگاه اجازه مي‌دهند بچرخد.

بهترين برندهاي تأمين كننده بلبرينگ‌ها در ايران

در زير 10 تامين كننده برند معروف ساخت بلبرينگ به همراه كشور سازنده آورده شده است:
  • (SKF) سوئد: اين شركت از سال 1907 از  پيشروترين شركت‌هاي بلبرينگ سازي دنياست و حدود يك‌چهارم از سهم بازار را در اختيار دارد.
  • (FAG) آلمان: اين شركت از سال 1883 شروع به كاركرد و داراي حدود 40000 محصول استاندارد مورد مصرف در بخش‌هاي مختلف صنعتي و خودرو است.
  • (NSK) ژاپن: از سال 1916 شركتNSK  انواع مختلف بلبرينگ را در ژاپن توسعه داده و سهم بسزايي در توسعه صنعت و پيشرفت ماشين‌آلات داشته است.
  • (TIMKEN) ايالات‌متحده: شركت Timken  داراي نزديك به يك قرن تجربه است و توليدكننده 230 نوع بلبرينگ و 26000 نوع رولبرينگ مخروطي در اندازه‌هاي مختلف است.
  • (NTN) ژاپن: اين شركت از سال 1918 تأسيس شد، محصولات آن به‌صورت گسترده درزمينه هاي مختلف از هوافضا گرفته تا راه‌آهن و خودرو و تجهيزات اداري مورداستفاده قرار مي‌گيرد.

 

 

عضو تامين‌ كنندگان انتاكالا شويد تا بتوانيد در بازار كالاهاي صنعتي از رقبايتان پيشي بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۱:۴۹ توسط:انتاكالا موضوع:

معرفي بزرگترين فروشگاه آنلاين ابزار و كالاهاي صنعتي

معرفي بزرگترين فروشگاه آنلاين ابزار و كالاهاي صنعتي

 

همانطور كه همه مي دانند، راه‌اندازي فروش آنلاين ابزار آلات صنعتي مشكلاتي را به همراه دارد. اما با به‌كارگيري پلتفرم‌هاي آنلاين اين حوزه، مي‌توانيد بر بسياري از اين مشكلات غلبه كنيد.

انتاكالا به عنوان بازار آنلاين كالاهاي صنعتي، بستري را براي خريداران و فروشندگان محصولات صنعتي فراهم كرده است تا در فضايي امن به خريد و فروش كالاهاي صنعتي بپردازند. در انتاكالا، تامين كنندگان كالاها و ابزار آلات صنعتي محصولاتشان را در سايت انتاكالا عرضه مي‌كنند و خريداران با مراجعه به سايت، كالاهاي مورد نيازشان را خريداري مي‌كنند. به اين ترتيب، محصولات در معرض ديد هزاران كاربر قرار مي‌گيرند و شانس فروش آن‌ها افزايش مي‌يابد.

 

انتاكالا يكي از مطرح‌ترين شركت‌ها در زمينه فروش اينترنتي تجهيزات اتوماسيون صنعتي است و دستگاه‌هايي مثل رله، ابزار دقيق، درايو، PLC، سنسور، كنتاكتور، منبع تغذيه، اينورتر و كامپيوتر را با هزينه‌هاي مختلف در اختيار صنعت‌گرها مي‌گذارد.

محصولات موجود در انتاكالا از برترين برندهاي تامين‌ كننده اتوماسيون صنعتي هستند. از جمله اين برندها مي‌توان به زيمنس، ميتسوبيشي، داناهر، امرسون، يوكوگاوا، راكول، اي بي‌ بي، هانيول و اشنايدر اشاره كرد.

تامين‌كننده انواع بلبرينگ

بدون ترديد بلبرينگ يكي از قطعات حياتي و مهم در صنعت ابزارآلات صنعتي  مكانيكي به‌حساب مي‌آيد كه توسط شركت‌هاي مختلف سراسر جهان در برندهاي متنوع توليد و روانه بازار مي‌شود. بلبرينگ در انواع و اقسام مدل‌ها براي دستگاه‌هاي گوناگون اعم از خودرو، موتور دستگاه‌هاي صنعتي، اسكيت‌ها و ... توليد مي‌شود اما قطعا از كاربرد مشابهي برخوردار نيستند. به‌طور كلي بلبرينگ به نوعي از چرخ دنده‌ها اطلاق مي‌شود كه در ابزارهاي مختلفي چرخش دارند.

 

 

 بلبرينگ‌ها كاربرد فراواني دارند و قادر به تحمل بارهاي محوري و شعاعي هستند. در دنياي اقلام و ابزارآلات صنعتي، انواع بلبرينگ از برندهاي معتبر و خوشنام وجود دارند كه توسط تامين‌كنندگان و واردكنندگان سرشناس به بازار محصولات و قطعات صنعتي ايران وارد مي‌شوند.

 

جاي شما در انتاكالا خالي است! همين حالا در سايت ثبت‌نام كنيد و به جمع تامين كنندگان انتاكالا بپيونديد. 


برچسب: فروشگاه آنلاين، ابزارآلات، پلتفرم‌هاي آنلاين، انتاكالا، پي ال سي، سنسور، كنتاكتور، تامين كنندگان، زيمنس، ميتسوبيشي، بلبرينگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۸:۵۶ توسط:انتاكالا موضوع:

آشنايي با انواع كاربرد شير برقي در صنايع

آشنايي با انواع كاربرد شير برقي در صنايع

در پروژه‌هاي سنگين صنعتي كه نياز به كنترل غير دستي جريان‌هايي مثل مايعات، گاز و ... وجود دارد لازم است كه از شير‌آلات صنعتي برقي استفاده شود تا ضمن تسلط بيشتر بر كار از وقوع فجايع بزرگ جلوگيري گردد. در واقع هر چقدر جريان‌هاي بزرگ‌تر و حساس‌تري وجود داشته باشد كه در آن نياز به رعايت ايمني بيشتري احساس شود استفاده از شيرآلات صنعتي برقي مهم‌تر مي‌شود چرا كه اين شيرها به دليل قابليت كنترل‌كنندگي بالايي كه دارند مي‌توانند به راحتي جريان سيالات را تنظيم، هدايت و كنترل كنند. به عبارتي شير برقي از جمله تجهيزات برقي است كه با استفاده از برق و نيروي مغناطيسي عمل مي‌كند و سلونوئيد به عنوان بخش اصلي اين قطعه وظيفه  مهم باز و بسته كردن دريچه  كنترل سيال را به عهده دارد. از همين رو شيرآلات صنعتي برقي جايگاه بسيار مهمي در صنايع مربوطه دارد چرا كه وجود آن علاوه بر جلوگيري از انفجار و حوادث غيرمترقبه، موجب كاهش مصرف انرژي و افزايش دقت بيشتر در كار مي‌شود.  به‌طور كلي اين شيرها كاربردهاي بسيار گسترده‌اي در امور خانگي و صنعتي از جمله  در تاسيسات و سيستم‌هاي آبياري اتوماتيك، مصارف پزشكي، وسايل سرمايش و گرمايش، صنايع پتروشيمي و غذايي و ... دارند. بنابراين در ادامه اين مقاله علاوه بر آشنايي با انواع كاربرد شير برقي در صنايع و شير برقي هيدروليك، نحوه خريد و تهيه اين نوع شيرها و ... نيز به شما عزيزان معرفي مي‌گردد تا در صورت نياز با آگاهي لازم جهت تامين اين قطعات مهم و حياتي اقدام نماييد.  

 
   

 

انواع شير برقي هيدروليك

در يك تقسيم‌بندي كلي دو دسته عمده شيرهاي برقي هيدروليك و پنوماتيك وجود دارند كه وجه تمايز آن‌ها در نوع سيالشان است، يعني با توجه به اينكه دو نوع سيال گازي و مايعاتي داريم  در صنعت هيدروليك از نوع مايعات و در صنعت پنوماتيك از نوع گازي آن استفاده مي‌شود. در اين ميان شير برقي هيدروليك قطعه‌اي بسيار مهم و حساس در كنترل سيستم‌هاي هيدروليكي است‌ كه اين شير برقي با توجه به  ميزان تحريك و عملكردي كه بر روي سيستم دارد داراي انواع مختلفي به شرح زير است.

 

  •  كنترل جهت: اين شيرها بسته به عملكردشان در دسته‌هاي يك ‌طرفه، دو‌ طرفه و چند طرفه تقسيم‌بندي مي‌شوند. وظيفه آ‌ها نيز تعيين جهت و تنظيم مسير عبوري سيال است‌.
  •  كنترل فشار: وظيفه اين نوع شيرها محافظت از سيستم در برابر فشار ناگهاني است كه گاهي اين تغييرات فشاري به ۴ برابر حالت مي‌رسد. شيرهاي كنترل فشار خود به انواع زير تقسيم مي‌شوند.  

شير اطمينان ساده كه وظيفه حفاظت از تجهيزات در برابر افزايش فشار ناگهاني را دارد.

شير اطمينان تركيبي كه علاوه بر دارابودن قابليت شير اطمينان ساده امكان دسترسي به سطح فشار را نيز دارد.

شير كاهش فشار كه بدون توجه به فشار ورودي موجب كاهش فشار خروجي سيستم مي‌گردد.

شير بي‌بار كننده كه وظيفه اين شير تخليه جريان خروجي از پمپ با فشار صفر است.

شير متعادل كننده كه وظيفه مقاومت در برابر جهت عبور جريان و تغيير آن را به عهده دارد.

شير ترتيبي كه هدايت جريان در مسيرهاي متفاوت با ترتيبي خاص را انجام مي‌دهد.

شير سوئيچ فشاري كه موجب كنترل ميزان كاهش و افزايش فشار در سيالات مي‌شود.

  • كنترل جريان: اين شيرها از راه تغيير مقدار دبي ورودي و خروجي، سرعت سيلندر و موتور هيدروليكي را تنظيم مي‌كنند. اين‌  شير نيز خود به دو ‌نوع ديگر تقسيم مي‌شود.

بدون سيستم كننده فشار: هنگامي كه فشار سيستم ثابت است و نيازي به تغيير سرعت نيست از اين شيرها استفاده مي‌شود.

همراه با سيستم جبران‌كننده فشار: اين شير ها از افت فشار به شكلي اتوماتيك جلوگيري مي‌كنند. به همين علت مقدار جريان عبوري در آن‌ها هميشه ثابت است.

  • شير پروپرشنال: اين شيرها نسبت به شيرهاي قبلي پيشرفته‌تر هستند و سرعت و دقت بيشتري دارند. در حقيقت شيرهاي پروپرشنال تركيبي از شيرهاي سروو و ديجيتالي هستند. از شيرهاي پروپرشنال در صنايع نظامي، نورد فلزات، پرس هيدروليك و ماشين‌كاري استفاده مي‌شود.

 

كاربرد شير برقي در صنايع مختلف

علاوه بر دسته‌بندي بالا تقسيم بندي ديگري نيز براي اين نوع شيرها وجود دارد كه در زير به آن‌ها اشاره خواهيم كرد تا با توجه به نوعشان به كاربرد شير برقي در صنايع مختلف بپردازيم.

  • شير برقي NC: از شيرهاي NC يا در حالت عادي بسته بيشتر در موتورخانه‌ها استفاده مي‌شود چرا كه وظيفه آن‌ها قطع جريان برق است كه پس از آن مجرا و محل عبور سيال نيز بسته مي‌شود.
  • شير برقيNO: شير برقي NOيا در حالت عادي باز درست برعكس شيرهاي NCعمل مي‌كند‌. نمونه اين شيرها را در شبكه گازرساني مي‌توانيد ببينيد. عملكرد اين شيرها به گونه‌اي است كه در حالت عادي و بعد از قطع جريان برق باز هستند.
  • شير برقي سروو:  در واقع اين شير برقي از نوع پنوماتيك است كه به دليل دقت و عملكرد بالا در صنعت استفاده گسترده‌اي دارد. در اين شير موتور برقي  سروو ميزان باز و بسته‌شدن شير را بر اساس سيگنال‌هاي دريافتي مشخص و تنظيم مي‌كند.
  • شير برقي پايوت: اين شير از نوع غير مستقيم است كه سرعت آن كمتر از سرعت ديگر شيرها است و از نظر سطح انرژي در سطح بالا و مطلوبي قرار دارد. به طور كلي اين شير از فشار وارد شده از ورودي براي باز و بسته‌شدن دستگاه استفاده مي‌نمايد.

همان‌گونه كه در مطلب بالا ذكر شد از شيرهاي برقي با توجه به نوعشان در ماشين‌هاي لباسشويي، كشاورزي‌هاي هوشمند، خط توليد كارخانجات مواد غذايي، بويلرهاي گازي، پمپ‌هاي هيدروليكي، ايتگاه‌هاي تقليل فشار گاز، صنايع نفت و گاز و پتروشيمي و... استفاده‌هاي گوناگوني مي‌شود‌.

 

تامين‌كنندگان شير برقي و خريد آنلاين شير برقي هيدروليك

خوشبختانه امروزه به لطف پيشرفت تكنولوژي و حمايت از توليد داخلي و در اختيار قرار دادن بودجه‌هاي لازم جهت تهيه و توليد اين نوع قطعات، شركت‌هاي مختلفي در داخل كشور وظيفه  تامين و توزيع اين كالاي مهم را بر عهده دارند‌‌. از جمله اين شركت‌ها مي‌توان به شركت آلكو اشاره كرد. اين شركت يكي از قديمي‌ترين و با كيفيت‌ترين برندهاي موجود در بازار است كه شيرهاي برقي برودتي بسيار مطلوبي را توليد مي‌كند. از ديگر تامين ‌كنندگان برتر شير برقي مي‌توان به ديبا پارت اشاره كرد كه سال‌هاست جزو تامين‌ كنندگان شيرآلات هيدروليك و ديگر انواع  تجهيزات برقي و صنعتي است‌. شركت انتاكالا نيز از ديگر تامين‌كنندگان شيرآلات هيدروليك است كه به واسطه خدمات عالي و كم‌نظيرش در طي سال‌ها فعاليت تخصصي، توانسته است رضايت مشتريان  خود را به خوبي كسب نمايد. اين شركت معتبر با ايجاد تمهيدات لازم جهت خريد غير حضوري، شرايطي امن و آسان را براي خريد آنلاين شير برقي هيدروليك و ديگر انواع آن فراهم آورده است. امكان ثبت نام تامين كنندگان شيرآلات صنعتي و ساختماني در سايت انتاكالا از مزاياي مهم اين شركت است كه شرايط ثبت سفارش‌هاي شما  را با خيالي راحت فراهم مي‌كند تا دركمترين زمان كالاي مورد نظرتان را با بالاترين كيفيت و استاندارد در اختيار داشته باشيد.


برچسب: شيرآلات صنعتي، شير برقي، تجهيزات برقي، شيرآلات، تاسيسات، سرمايش، گرمايش، شير برقي هيدروليك، پنوماتيك، شير اطمينان ساده، شير اطمينان تركيبي، شير كاهنده فشار، شير بي‌بار كننده، شير متعادل‌كننده، شير ترتيبي، شير سوئيچ فشاري، سيستم جبران‌كننده فشار، شير برقي سروو، شير برقي سروو، شير برقي پايوت، انتاكالا، تامين كنندگان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۰:۲۶ توسط:انتاكالا موضوع:

خريد آنلاين محصولات زيمنس و skf

خريد آنلاين محصولات زيمنس و skf

شركت زيمنس و skf از بزرگ‌ترين شركت‌هاي صنعتي در جهان هستند. شركت زيمنس، يك شركت چند مليتي است و زمينه‌هاي انرژي، پزشكي، صنعت، زيرساخت و صنايع شهري مثل سيستم‌هاي تصويربرداري،  فعاليت دارد و مي‌توان گفت در زمينه فني و مهندسي، آيينه تمام نماي تاريخ آلمان است كه دفتر اصلي آن در شهر مونيخ آلمان قرار دارد و skf،  با حدود يك قرن تجربه به عنوان از بزرگترين شركت توليد كننده بلبرينگ و تجهيزات مرتبط به آن در سطح جهان است.

محصولات توليدي توسط شركت زيمنس و skf در حقيقت شكوفايي و رشد صنعت را به نمايش مي‌گذارد

هدف اين شركت‌ها،  ارائه مزايا و عرضه نوآوري جهشي در زمينه صنعت، در سطح جهان است به گونه‌اي كه محصولات توليدي توسط اين شركت‌ها در تمام بازار جهاني بي رقيب مانده است. در اين مقاله سعي داريم شما را با  نوع  فروش انواع محصولات زيمنس و  skf آشنا كنيم و سريعترين راه براي خريد اين محصولات را به شما معرفي كنيم.

 

سريعترين روش خريد محصولات زيمنس

شركت زيمنس يكي از مشهورترين شركت‌هاي توليد اتوماسيون صنعتي است كه در زمينه توليد انواع تجهيزات صنعتي مثل، تجهيزات دندان‌پزشكي، سيستم‌هاي عكس‌برداري، لوازم صنعتي و مواردي از اين قبيل، يكه‌تاز عرصه جهاني است؛ اين شركت‌ها در ايران نيز نمايندگي‌هاي زيادي دارد.

مجموعه انتاكالا يكي از نمايندگي‌هاي فروش محصولات زيمنس  در ايران است كه بزرگترين بازار آنلاين كالاي صنعتي در كشور را دارد و كالاهاي با كيفيت شركت زيمنس را با قيمت مناسب به فروش مي‌رساند. اين مجموعه با سابقه طولاني‌مدت  در زمينه فروش انواع كالاهاي صنعتي  با بهره‌گيري از بهترين نيروها و كادر مجرب، در اين زمينه، آماده ارائه  خدمات به صورت اينترنتي به مشتريان است.

 

فروش انواع محصولات skf در انتاكالا

برند SKF در زمينه طراحي، توسعه، و ساخت رولبرينگ، بلبرينگ و تجهيزات مرتبط به آن مثل انواع ياتاقان‌، گريس، محصولات تعمير و نگهداري، ابزار مكاترونيك، تجهيزات شبكه‌هاي انتقال برق و سيستم‌هاي روانكاري فعاليت دارد؛  همچنين  خدماتي مثل بازرسي و كنترل سلامت دستگاه‌ها و ماشين‌آلات را به خريداران و مشتريان ارائه مي‌دهد. اين مجموعه خوشنام تلاش  و كوشش در  زمينه پيشرفت و توسعه صنايع را سرلوحه كار خود قرار داده است؛ در واقع اين كمك را به ما مي‌رساند كه در كسب و كار مرتبط بتوانيم به عملكرد مد نظر خود برسيم.

 محصولات برند SKF ويژگي‌ها و مزيت‌هاي فوق‌العاده‌اي دارند، از جمله اينكه:

  • بهره‌وري از ماشين‌آلات را بهبود مي‌بخشند.
  • به دليل كيفيت بالايي كه دارند هزينه‌هاي تعميرات و نگهداري را كاهش مي‌دهند.
  • طرح‌ها را بهينه سازي مي‌كنند.
  • بهره‌وري  از انرژي را بهبود مي‌بخشند.

 

مجموعه انتاكالا يكي از نمايندگي‌هاي رسمي فروش محصولات برند SKF در ايران است كه به صورت حرفه‌اي اقدام به فروش محصولات اين برند مشهور، با قيمت مناسب و به صورت سازماني مي‌كند و بر مشتري‌مداري تاكيد دارد. اين مجموعه با تكيه بر كيفيت محصولات خود و همچنين بهره‌گيري از تنوع محصولات خود پاسخگوي تمامي نيازهاي مشتريان و خريداران در صنايع مختلف و در زمينه بلبرينگ و تجهيزات مرتبط به آن است كه با فروش آنلاين محصولات  skf، باعث شده است دسترسي به محصولات اين شركت بهتر و راحت‌تر انجام بگيرد.

تامين كنندگان محصولات زيمنس و skf در انتاكالا

مجموعه انتاكالا يكي از مشهورترين و مطرح‌ترين شركت‌ها در زمينه  فروش اينترنتي محصولات و تجهيزات صنعتي است  كه بهترين محصولات از برندهاي مشهور را با كيفيت و قيمت مناسب به بازار عرضه مي‌دارد. اين مجموعه از كادر مجرب و كارداني تشكيل شده است كه در زمينه محصولات صنعتي تخصص دارند و بنابراين با نهايت علم و آگاهي لازم اقدام به تهيه و تامين محصولات زيمنس و skf مي‌كنند به همين خاطر محصولاتي با ضمانت به بازار عرضه مي‌دارند كه خريداران و مشتريان مي‌توانند با خيال راحت از اين فروشگاه اينترنتي خريد كنند.

در حقيقت اين مجموعه، بزرگترين فروشگاه اينترنتي محسوب مي‌شود چرا كه كالاهايي كه به بازار عرضه مي‌دارند، با دقت و حوصله و بدون هيچ عجله‌اي توسط كادر اين مجموعه و تامين كنندگان محصولات صنعتي، از لحاظ خصوصيات فني، نوع عملكرد، قيمت، ابعاد و مواردي از اين قبيل بررسي مي‌شود تا از كيفيت آن آگاهي كامل داشته باشند. بعد از اطمينان از صحت و سلامت آن، محصول را به بازار عرضه مي‌دارند.

شرايط همكاري با فروشگاه آنلاين كالاهاي صنعتي انتاكالا

مجموعه بزرگ و خوشنام انتاكالا افتخار اين را داشته است كه در راستاي توسعه همكاري‌ها و كمك رساندن به ارتقاي فضاي كسب و كار در كشور،  اقدام به راه‌اندازي فروشگاه آنلاين كالاهاي صنعتي كند. به اين ترتيب، فروشندگان بازاري، خريداران و كساني كه به واسطه نياز خود بايد اين محصولات را تهيه كنند مي‌توانند از طريق وب‌سايت اين مجموعه اقدام به ثبت درخواست خود كنند و مجموعه در اسرع وقت اقدام به تهيه  و ارسال محصول مورد نظر شما مي‌كند.

لازم به ذكر است كه همكاري با اين مجموعه مزيت‌هايي نيز به همراه دارد كه در اينجا به معرفي آنها مي‌پردازيم:

  • در ابتدا كالاي مورد نياز شما به طور كامل معرفي مي‌شود.
  • درخواست‌ها به طور مستقيم مورد بررسي قرار مي‌گيرد و در اين ميان واسطه‌ها حذف مي‌شوند.
  • قيمت بسيار مناسب  به دليل حذف واسطه‌ها و خريد مستقيم
  • اطلاعات كالا با ارائه تصوير و شرح كامل از آن در دسترس مشتري قرار مي‌گيرد.
  • ارائه تعهد توسط مجموعه انتاكالا براي محصول خود و خدمات پس از فروش آن

براي شروع همكاري با اين مجموعه كافي است در گوگل وب سايت اين مجموعه را جستجو كرده و نام محصول مورد نظر خود را در قسمت جستجو وارد كنيد تا ليستي از محصولات زيمنس و skf را در ابعاد، قيمت، كيفيت و نوع كارايي آن براي شما باز شود. و در نهايت با تكميل فرم  ارائه ده توسط مجموعه درخواست خريد كالاي مورد نظر خود را ثبت كنيد.

بنابراين مي‌توان نتيجه گرفت كه مجموعه انتاكالا بازار آنلاين كالاي صنعتي براي خريد و فروش انواع  محصولات زيمنس و skf  است. اگر در زمينه فروش كالاي صنعتي فعاليت داريد مي‌توانيد از طريق اين مجموعه كالاي مورد نظر خود را خريداري كنيد و يا محصولات خود را از طريق بازار اين مجموعه به نمايش بگذاريد و به صورت آنلاين به فروش برسانيد.

 

با ثبت‌نام عضو تامين‌ كنندگان انتاكالا شويد تا بتوانيد در بازار كالاهاي صنعتي از رقبايتان پيشي بگيريد.


برچسب: زيمنس، skf، اتوماسيون صنعتي، انتاكالا، بلبرينگ، رولبرينگ، فروشگاه آنلاين، كالاهاي صنعتي، ياتاقان، گرييس، ماشين آلات، لوازم صنعتي، تامين كنندگان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۹:۴۸ توسط:انتاكالا موضوع:

نكات طلايي در زمان خريد لوازم و تجهيزات صنعتي

نكات طلايي در زمان خريد لوازم و تجهيزات صنعتي

با گذر زمان، نياز مردم به ساخت وسايل و ساختمان­هاي جديد افزايش پيدا مي­كند. به همين دليل نياز به استفاده از ابزارهايي است كه علاوه بر آسان كردن كار، زمان ساخت را هم كاهش دهد. امروزه ابزارآلات صنعتي اين كار را به خوبي انجام مي­دهند.

 

اگر قصد خريد تجهيزات برق صنعتي براي مشاغل خود را داريد؟ خوب، در مقايسه با خريد لوازم اوليه مانند صابون دست يا كاغذ چاپگر بسيار متفاوت است؛ بنابراين، قبل از سرمايه گذاري پول خود بايد كاملا: مطمئن باشيد كه تجهيزات مناسب را خريداري كرده‌ايد.

اگر نمي‌خواهيد اشتباهات پرهزينه‌اي انجام دهيد، بايد خريدهاي خود را از قبل ارزيابي كنيد، در اينجا نكات مفيدي در مورد چگونگي گرفتن بهترين تصميم هنگام خريد تجهيزات برق صنعتي براي نيازهاي شما آورده شده است.

 

خريد تجهيزات و وسايل الكتريكي

تجهيزات و وسايل الكتريكي شامل هر دستگاهي كه از طريق برق تغذيه مي‌كند تعريف مي‌شود، اما اين تعريف مبهم است، زيرا نمونه‌هاي بسيار و بسياري از اين قبيل ماشين‌ها وجود دارد؛ تجهيزات الكتريكي در دنياي مدرن همه جا رايج است؛ اين مقاله براي كمك به حذف ابهام در بازار تجهيزات الكتريكي، با استفاده از تحقيقات بازار، بهترين توليدكنندگان و تامين‌كنندگان تجهيزات الكتريكي و به ويژه تجهيزات برق صنعتي در جهان را بررسي مي‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­‌‌‌كند.‌ 

تجهيزات الكتريكي يك اصطلاح كلي براي تعريف هر دستگاهي است كه از طريق برق كار مي‌كند و شامل موارد زير است:

  • روشنايي
  • لوازم برقي خانگي
  • تجهيزات فناوري اطلاعات
  • موتورها، پمپ‌ها و سيستم‌هاي تهويه مطبوع
  • دستگاه‌هاي مجهز به باتري

 

 

شرايط تامين كنندگان كالاهاي صنعتي

 

همانطور كه مي‌دانيد دوران كرونا ميزان فروش حضوري را در حوزه‌ كالاهاي صنعتي كاهش داده و كسب درآمد را براي افراد دشوار كرده است. كاهش درآمد، هدر رفتن زمان و تاخير در ارسال كالا از بزگترين عيوب كرونا براي فروشندگان كالاهاي صنعتي محسوب مي‌شود.

 

انتاكالا بستري مختص خريد آنلاين اقلام صنعتي است كه خريد و فروش را براي كاربر آسان كرده است. اگر شما نيز صاحب برند ، واردكننده، توليدكننده و نماينده رسمي برندي هستيد، مي‌توانيد در اين بستر تخصصي ثبت‌نام كرده و عضو شويد. با عضويت در اين بازار قادر خواهيد بود با كاربراني به وسعت كشورمان ايران در ارتباط باشيد و بيش از پيش رغبت فروش محصول در بازار رقابتي فروش محصول را داشته باشيد بنابراين اگر صاحبين صنايع هستيد مي‌توانيد با عضويت در سايت به عنوان تامين كننده محصولات خود را به صورت آنلاين به فروش برسانيد.

 

عضو تامين‌ كنندگان انتاكالا شويد تا بتوانيد در بازار كالاهاي صنعتي از رقبايتان پيشي بگيريد.با ثبت‌نام در سايت انتاكالا مي‌توانيد به ابزار آلات و كالاهاي صنعتي مطرح‌ترين برندهاي جهاني دسترسي داشته باشيد.


برچسب: انتاكالا، تجهيزات صنعتي، ابزارآلات صنعتي، تجهيزات برق صنعتي، وسايل الكتريكي، تامين كنندگان، تجهيزات الكتريكي، روشنايي، لوازم برقي، پمپ، تهويه مطبوع، كالاهاي صنعتي، ابزارآلات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۹:۵۸ توسط:انتاكالا موضوع:

خريد آنلاين انواع لوله و اتصالات

خريد آنلاين انواع لوله و اتصالات

نظر به افزايش روزافزون جمعيت كشور و در پي آن نياز به تامين صنعتي انواع نيازمندي‌هاي زندگي متمركز شهري و احداث بناهاي داراي كاربري‌هاي متفاوت از جمله مسكوني، تجاري و اداري، تفريحي، صنعتي و ...، توليد و توزيع مصالح ساختماني مختلف جهت كاربرد در اين كارگاه‌هاي ساختماني بيش از پيش رونق يافته و بخش مهمي از صنعت كشور كه مرتبط با ساخت‌وساز بوده وابسته به آن است. در اين ميان، محصولات صنعتي مختلفي و پرشماري براي احداث يك ساختمان از صفر تا صد به كار مي‌روند كه توليد و توزيع انها در كشور جهت خودكفايي صنعتي و جلوگيري از خروج ارز و سرمايه ملي بسيار مهم و ضروري است. يكي از مهمترين و كاربردي‌ترين مواد و ابزار ساختماني و صنعتي موجود در بازار، انواع لوله و اتصالات صنعتي است كه جهت لوله‌كشي و هدايت آب، گاز و خطوط سيم و كابل و بسياري از كاربردهاي ديگر به كار مي‌رود. يك ساختمان يا مجموعه صنعتي داراي تاسيسات مناسب و كاربردي براي حداقل چند دهه پس از احداث نيازمند اجراي درست بخش‌هاي مختلف نقشه‌هاي تاسيساتي است كه يكي از مهمترين آنها، اجراي لوله‌كشي و نصب انواع بزرگ و كوچك آنها در اتصالات به يكديگر است.

 

به همين جهت، آگاهي از ويژگي‌هاي انواع لوله و اتصالات، كاربرد آنها و همچنين مقايسه انواع مورد نياز براي پروژه‌هاي شخصي با موارد موجود در بازار كمك شاياني به تهيه انواع نقشه‌هاي تاسيساتي و برآورد و محاسبه قيمت تمام‌شده تاسيسات ساختمان مي‌كند. به همين دليل و در اين نوشتار، درباره انواع كاربرد لوله و اتصالات، انواع اتصالات صنعتي، عوامل موثر بر قيمت آنها و همچنين فروش اينترنتي آنها توضيحاتي ارائه شده است.

 

انواع كاربرد لوله و اتصالات در صنعت

همان طور كه اشاره شد، لوله و اتصالات صنعتي مهمترين نقش را در اجراي تاسيسات ساختمان ايفا مي‌كنند. امروزه براي لوله‌كشي آب، گاز، فاظلاب و همچنين انتقال خطوط سيم و كابل درون ساختمان‌ها از انواع لوله‌هاي مختلف با جنس خاص براي هر كدام استفاده مي‌شود. علاوه بر آن و در صنعت، لوله‌ها جهت انتقال انواع مايعات مختف ديگر نيز به كار مي‌روند و وجود و به‌كارگيري آنها براي ادامه فعاليت صنعتي ضروري است و به همين جهت آشنايي با جنس و كاربرد انواع لوله و اتصالات صنعتي، تامين كننده هر كدام از آنها و فروشگاه آنلاين در صورت وجود امكان فروش اينترنتي در انواع فروشگاه آنلاين كالاهاي صنعتي مي‌تواند در افزايش كيفيت و دقت محصولات كاربردي تهيه‌شده براي انواع پروژه‌هاي بزرگ و كوچك ياري‌رسان باشد.

در گذشته، انواع لوله و اتصالات صنعتي آنها با قطعات فلزي و عمدتا از برنج و آلياژهاي مختلف ساخته مي‌شدند. هم‌اكنون نيز در بسياري از سازه‌هاي بزرگ و كوچك ساخت قديم از انواع اين لوله‌ها استفاده مي‌شود. به دليل اينكه نصب اين لوله‌ها نياز به مهارت خاصي در آب‌بندي داشته، ععمدتا پس از مدت مشخصي دچار رسوب‌گرفتن و مسدودشدن مسير گذر مايعات شده و در اتصالات نيز انعطاف‌پذير نيستند، مهندسين به فكر استفاده از انواع ديگري از لوله و اتصالات افتاده كه در واقع داراي كارايي بيشتر، سهولت حمل و نقل و نصب و آب‌بندي راحت‌تر در اتصالات باشند. به همين جهت امروزه بيشتر از اتصالات پلي‌اتيلن استفاده مي‌شود. وزن كم آنها، توليد در مقياس گسترده‌تر نسبت به انواع محصولات مشابه فلزي و امكان آب‌بندي آنها از ويژگي‌هاي مثبت كاربردشان در انواع پروژه‌هاي تاسيساتي است. علاوه بر آن، جداره داخلي انواع لوله‌هاي پلي‌اتيلن داراي قابليت جذب رسوب كمتري نسبت به انواع لوله و اتصالات صنعتي فلزي است و به دليل دارا بودن همين مزيت، امكان استفاده از آنها براي مدت بيشتري نسبت به لوله و اتصالات فلزي فراهم شده است.

براي اتصالات انواع لوله‌ها در لوله‌كشي‌هاي مختلف ساختماني و صنعتي، از انواع مغزي، مهره‌ي ماسوره، درپوش و بوشن‌ها، انوع واشر و فلنج استفاده مي‌شود. همچنين اتصالات در محل سه‌راهي از انواع سه‌راهي‌هاي مختلف مانند سه‌راهي تبديلي، سه‌راهي قائم و سه‌راهي 45 درجه استفاده مي‌كنند. همچنين براي اتصالات چهار لوله از انواع چهارراهي و جهت تغيير جهت گذر لوله از زانويي‌هاي داراي زواياي مختلف مانند زانويي 90 درجه و 45 درجه استفاده مي‌شود.

 

انواع لوله و اتصالات صنعتي

با توجه به نكات فوق، مي‌توان از انواع لوله و اتصالات صنعتي پلي‌اتيلن يا فلزي در كارگاه‌هاي صنعتي و ساختماني استفاده كرد. براي مصارف مختلفي به خصوص لوله‌هاي آب گرم مي‌توان انواع لوله‌هاي پلي‌اتيلن را به كار برد تا رسوب‌گيري در جداره داخلي آن كاهش يابد. اين امر به خصوص پس از گذشت چند دهه از اجراي تاسيسات ساختمان نمود بيشتري پيدا مي‌كند چرا كه رسوبگذاري درون جداره داخلي لوله‌ها به صورت تدريجي و با مرور زمان رخ مي‌دهد. جهت لوله‌كشي فاضلاب و يا انواع لوله‌هاي تهويه هوا و ونتيلاسيون عمدتا ازلوله‌هاي پلي‌كا و كانال‌هاي داراي قطر بيشتر استفاده مي‌شود تا ظرفيت عبوردادن سيال در حجم بالا را داشته باشند. همچنين براي انواع سيم‌كشي داخلي ساختمان‌ها و بناها از لوله‌هاي خرطومي و لوله‌هاي پلي‌اتيلن انعطاف‌پذير استفاده مي‌شود كه جهت ايجاد انواع خم در انحنا در مسير عبور همراه با سيم‌ها خاصيت ارتجاعي داشته باشند.

يكي ديگر از فاكتورهاي مهم در انتخاب انواع لوله و اتصالات صنعتي از تامين كننده يا تامين‌كنندگان مختلف، نحوه نصب آنها است و در صورتي كه براي لوله‌كشي ساختمان سرعت و سهولت اجرا مهم است مي‌توان از لوله‌هاي پلي‌اتيلن در انواع لوله‌كشي و اتصالات بهره برد.

جهت بهبود عملكرد انواع اتصالات مانند اتصالات مغزي، مهره‌ي ماسوره، درپوش‌ها، فلنج‌ها و انواع واشر عمدتا از نوار تفلون استفاده مي‌شود كه مي‌تواند درون محل رزوه اتصالات مذكور با لوله‌ها قرار گرفته و علاوه بر آب‌بندي، از زنگ‌زدگي و خوردگي آنها جلوگيري كند.

 

همچنين در صورتي كه لوله‌كشي طراحي‌شده يك سازه صنعتي يا مسكوني فلزي بوده و براي كاربردهايي نظير لوله‌كشي گاز شهري اجرا شود، مي‌توان از اتصالات جوشي نيز براي وصل‌كردن انواع قطعات مختلف اين لوله‌ها به يكديگر و نصب بر روي بدنه ديوارهاي تاسيساتي بهره برد. در اين صورت بازرسي جوش براي اين اتصالات، رنگ‌آميزي جهت جلوگيري از خوردگي و زنگ‌زدن و همچنين جلوگيري از ايجاد فشار و ضربه به آنها در هنگام نصب و به‌كارگيري بسيار مهم و حياتي است.

 

عوامل موثر بر قيمت لوله هاي صنعتي

يكي از مهمترين عوامل براي تصميم‌گيري در مورد انتخاب انواع لوله‌ها و اتصالات به كار برده شده در برآوردهاي تاسيساتي، قيمت تمام‌شده خريد و اجراي آنها است. با توجه به اينكه لوله‌هاي فلزي نورد شده توسط كارخانجات ذوب فزات داراي قيمت به‌روز فلز مصرفي در توليدشان هستند، متره و برآورد نقشه تاسيساتي لوله‌كشي فلزي داراي ريسك و عدم اطمينان بيشتري نسبت به انواع نقشه‌هاي لوله‌هاي پلي‌اتيلني است. همچنين صادرات انواع لوله‌هاي توليدي در كشور به بسياري از كشورهاي همسايه و يا در حاشيه خليج فارس نيز موجب به‌روز بودن قيمتشان به دليل مبادلات ارزي و بين‌المللي در صادرات آنها است و اين نكته يكي از مهمترين موارد در تعيين قيمت انواع محصولات كاربردي و برآورد هزينه‌هاي كلي تاسيساتي در اين دسته است.

همچنين، عامل ديگري كه مي‌تواند بر افزايش يا نوسان قيمت انواع لوله و اتصالات صنعتي به خصوص لوله‌هاي ساخته‌شده با مواد پليمري تاثيرگذار باشد، قيمت جهاني نفت و انواع مواد خام است كه به دليل صادرات و واردات گسترده اين اقلام از مبدا يا به مقصد كشورمان ايران، قيمت تمام‌شده محصولات عرضه بازار نيز از قيمت جهاني آن تبعيت مي‌كند.

 

همچنين، يكي ديگر از موارد مهمي كه براي تامين كننده و طراح تاسيساتي مهم بوده و بايد در تامين و فروش، چه به صورت فروش آنلاين و چه فيزيكي و حضوري در نظر گرفته شود، هزينه حمل و نقل و سفارش انواع لوله و اتصالات صنعتي است. با توجه به وزن بيشتر لوله‌هاي فلزي، حمل و نقل آنها عمدتا پرهزينه‌تر بوده و نيازمند ماشين‌آلات سنگين‌تري است. همچنين مكان كارگاه ساختماني و صنعتي مورد نظر براي تحويل انواع سفارش‌هاي لوله و اتصالات مي‌تواند بسيار مهم باشد چرا كه با توجه به محل قرارگيري آن مي‌توان از نزديكترين كارخانه يا انبار توليدي لوله و اتصالات سفارش داد تا هزينه حمل‌ونقل كمتري داشته باشند.

 

سفارش آنلاين انواع لوله صنعتي

نظر به افزايش جمعيت و بروز انواع آلودگي‌هاي ناشي از ترافيك خودروها در بيشتر محدوده‌هاي شهري كشور، يافتن روشي جهت سفارش محصولات مختلف فني و كارگاهي از راه دور به خصوص از انواع فروشگاه آنلاين كالاهاي صنعتي يكي از پرطرفدارترين روش‌ها بوده و موجب كاهش آلودگي، كاهش ترافيك، و مصرف سوخت و همچنين صرفه‌جويي در زمان و هزينه مي‌شود. با استفاده از امكانات فروش اينترنتي و سفارش آنلايت انواع لوله و اتصالات صنعتي مي‌توان همچنين در انرژي نيروي انساني نيز صرفه‌جويي كرد و در مديريت و بهينه‌سازي منابع انساني گامي رو به جلو برداشت. همچنين سفارش آنلاين انواع لوله‌هاي صنعتي مانند بسياري از كالاهاي ريز و درشت ديگر مي‌تواند داراي مزايايي از جمله بررسي تخصصي‌تر امكانات و ويژگي‌هاي فني انواع محصولات صنعتي بوده و امكان مقايسه انواع مختلفي از محصولات را با هم فراهم كند. انتخاب فروشگاه اينترنتي مورد اطمينان جهت تامين درست و به‌موقع انواع محصولات مورد نياز در كارگاه صنعتي بسيار مهم است و از همين رو، سايت‌هاي فروش اينترنتي اين محصولات كاربردي و بسيار مهم بايد داراي انواع نمادهاي تجارت الكترونيك مورد تاييد نهادهاي نظارتي كشور باشند. انتاكالا، بازار آنلاين كالاهاي صنعتي و مرجع تخصصي ارزيابي، بررسي، مقايسه و خريد انواع كالاها و ملزومات صنعتي است كه با بهره‌گيري از دانش فني و به‌روز براي تحليل فني انواع كالاهاي صنعتي بستر مناسبي جهت سفارش آنلاين انواع محصولات صنعتي از جمله انواع لوله و اتصالات صنعتي فراهم كرده است.

 

جاي شما در انتاكالا خالي است! همين حالا در سايت ثبت‌نام كنيد و به جمع تامين كنندگان انتاكالا بپيونديد.


برچسب: لوله و اتصالات، خريد آنلاين، تامين صنعتي، تاسيسات، لوله‌كشي، اتصالات، فروشگاه آنلاين، لوله و اتصالات صنعتي، لوله، فلنج، تهويه هوا، تامين كنندگان، اتصالات مغزي، اتصالات جوشي، لوله هاي فلزي، انتاكالا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۸:۵۹ توسط:انتاكالا موضوع: