خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي .

خريد و فروش آنلاين كالاهاي صنعتي

معرفي كاربردي ترين ابزار الات صنعتي

معرفي كاربردي ترين ابزار الات صنعتي

 

كاربردي ترين تجهيزات اتوماسيون صنعتي

به‌طور كلي تجهيزات اتوماسيون صنعتي به 4 دسته ثابت، قابل برنامه‌ريزي، قابل انعطاف و تجميع‌شده تقسيم مي‌شوند. دسته‌بندي ديگري هم براي انواع تجهيزات صنعتي وجود دارد. شبكه‌هاي عصبي مصنوعي، سيستم كنترل توزيع، واسط ماشين انسان، اسكادا، ابزار دقيق، كنترل حركت و روباتيك از انواع اين تجهيزات هستند كه سنسور، انكودر، كنترلر، نمايشگر، رله، تايمر، منبع تغذيه، استپ موتور، اينورتر، ابزار دقيق و PLC در گروه‌هاي مختلف قرار مي‌گيرند.

 PLC يك كامپيوتر ديجيتال است كه فرايندهاي صنعتي را كنترل مي‌كند. اين دستگاه مهم‌ترين دستگاه در صنايع مختلف است. زماني كه يك برنامه كنترلي اجرا مي‌شود، اين دستگاه همواره وظيفه نظارت و بررسي سيستم را به عهده دارد. PLC از ورودي و سنسورها بازخورد مي‌گيرد و اطلاعات را به برنامه كنترلي خودش منتقل مي‌كند. در نهايت دستگاه با استفاده از عملكرد ماشين تصميم‌گيري مي‌كند.

 PLC با برندهاي مختلف در بازار وجود دارد، PLC دلتا، كاتك، LS و ميتسوبيشي از برندهاي موجود هستند. كنترلرها براي كنترل مقادير مشخص استفاده مي‌شود. از جمله كنترلرهاي پركاربرد، كنترل PH، پنل ميتر، كنترلر توان و كنترلر دما هستند.

 

 

1- ابزارآلات صنعتي دستي

ابزار­هاي دستي، همان طور كه از نامشان مشخص است، طوري ساخته شده­اند كه توسط دست انسان قابل استفاده باشند. اين­ابزار در پروژه­هاي مختلف صنعتي مورد استفاده قرار مي گيرد.

• آچار: آچار­ها در اندازه­هاي مختلفي وجود دارند. كارگران به تعدادي از آنها نياز دارند تا پيچي را ببندند يا شل كنند.

• انبردست: از انبردست براي محكم بستن پيچ و مهره­ها، خم و برش سيم و كابل استفاده مي­كنند.

• چكش: چكش اساسا در شكل­دهي فلز، ضربه­زدن به ميخ، علامت­گذاري نقاط مته و برداشتن ميخ­هاي محكم استفاده مي شود.

• پيچ­گوشتي: پيچ­گوشتي ها داراي اشكال مختلف تيغه هستند و براي پيچ­كردن قطعات به هم استفاده مي‌شود.

 

2- ابزارآلات صنعتي برقي

متداول­ترين و پر­كاربردترين ابزار­هاي مورد استفاده در بين اين دسته­بندي، ابزارآلات برقي هستند. علت اين پركاربرد بودن هم سخت نيست، چون با دسترسي به برق به­آساني قابل استفاده هستند و سرعت كار را چند برابر مي‌كنند.

• دريل برقي: دريل­ها داراي اندازه­ها و توان­هاي متفاوتي هستند. از دريل، براي ايجاد حفره و سوراخ­هايي با اندازه­هاي مختلف استفاده مي­شود.

• ماشين تراش و فرز: از دستگاه هاي تراش و فلز براي برش، تراشيدن چوب و فلز، شكل­دهي و تركيب قطعات فلزي استفاده مي شود.

• اره هاي برقي: اين اره­ها قابل حمل است كه براي پروژه هاي صنعتي استفاده مي‌شود. از اين اره­ها، براي برش سريع و آسان چوب، پلاستيك، فلز و ساير مواد مانند كاشي و آجر استفاده مي‌شود.

• بلوور: بلوور دستگاهي است كه با آن گرد ­و ­غبار و خرده­ چوب‌هايي كه در محل كار وجود دارد را تميز مي­كنيم.

 

3- ابزارآلات صنعتي بنزيني

  امروزه علي‌رغم وجود برق در بسياري از نقاط، هنوز در بعضي از مكان‌ها مانند تعدادي از روستاها، جنگل‌ها، مزارع و... به برق دسترسي نداريم به همين دليل در اين مكان­ها براي انجام بسياري از كارها عموما از ابزار­هاي بنزيني استفاده مي‌كنيم.

• ژنراتور بنزيني: اين ژنراتور وسيله­اي است كه انرژي­ بنزين را به انرژي الكتريكي (يا همان برق) تبديل مي‌كند و از اين برق توليدي براي روشنايي،گرمايش و ... استفاده مي‌شود.

• علف­زن بنزيني: از علف­زن بنزيني براي تراشيدن و هرس كردن علف‌هاي هرز استفاده مي‌شود.

• اره بنزيني: از اين اره كه با بنزين كار مي‌كند براي بريدن الوار­هاي چوبي استفاده مي‌شود.


برچسب: ابزار الات، ابزار الات صنعتي، اتوماسيون صنعتي، تجهيزات اتوماسيون صنعتي، سنسور، انكودر، كنترلر، نمايشگر، استپ موتور، اينورتر، ابزار دقيق، PLC، ابزار هاي دستي، سيم و كابل، پيچ گوشتي، ابزارآلات برقي، دريل برقي، اره هاي برقي، بلوور، ابزارآلات صنعتي بنزيني، ژنراتور بنزيني، علف زن بنزيني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۴:۴۲ توسط:انتاكالا موضوع:

افزايش فروش در دوران كرونا

افزايش فروش در دوران كرونا

تا قبل از شيوع ويروس كرونا، بسياري از مديران كسب و كارها همچنان با استفاده از شيوه‌هاي سنتي سازمانشان را اداره مي‌كردند و چندان به روش‌هاي نوين براي توسعه كسب و كارشان توجهي نداشتند.

اما با شيوع ويروس كرونا و محدوديت‌هايي كه براي كسب و كارها به وجود آمد، سازمان‌ها به ناكارآمدي روش‌هاي سنتي براي پيشبرد اهدافشان پي بردند و شيوه‌هاي جديدي را امتحان كردند. به طور مثال فروشندگان به بازاريابي ديجيتال و فروش آنلاين روي آوردند و با به‌كارگيري اين راهكارهاي هوشمندانه، كسب و كارشان را نجات دادند.

مي‌توان گفت اصلي‌ترين راه افزايش فروش و تبديل تهديد كرونا به فرصت، فروش آنلاين است. چرا كه با استفاده از فروش آنلاين، هيچگونه محدوديت زماني و مكاني براي فروش محصولاتتان نخواهيد داشت. با راه‌اندازي فروش آنلاين، ديگر نگران محدوديت‌هاي تردد، قرنطينه، تعطيلي سراسري فروشگاه‌ها و موارد اين چنيني نخواهيد بود. البته براي فروش آنلاين، بايد زيرساخت‌هاي مناسبي را فراهم كنيد كه مشتري بتواند به سادگي و در كمترين زمان ممكن خريد خود را انجام دهد.

علاوه بر اين، فروش آنلاين بعضي از محصولات مانند كالاها و ابزار آلات صنعتي، با برخي چالش‌هاي ديگر نيز همراه است. اما فروشندگان و تامين كنندگان اين صنعت، مي‌توانند با استفاده از راهكارهاي هوشمندانه، چنين چالش‌هايي را از سر راه بردارند و كسب و كارشان را توسعه دهند.

 

فروش اينترنتي كالاهاي صنعتي

انتاكالا به عنوان بازار آنلاين كالاهاي صنعتي، بستري را براي خريداران و فروشندگان محصولات صنعتي فراهم كرده است تا در فضايي امن به خريد و فروش كالاهاي صنعتي بپردازند. در انتاكالا، تامين كنندگان كالاها و ابزار آلات صنعتي محصولاتشان را در سايت انتاكالا عرضه مي‌كنند و خريداران با مراجعه به سايت، كالاهاي مورد نيازشان را خريداري مي‌كنند. به اين ترتيب، محصولات در معرض ديد هزاران كاربر قرار مي‌گيرند و شانس فروش آن‌ها افزايش مي‌يابد.

يكي از امكاناتي كه انتاكالا در اختيار فروشندگان قرار مي‌دهد، خريد و فروش در بستري امن و مطمئن است. از جمله مشكلات فروش آنلاين كالاهاي صنعتي، عدم اعتماد مشتريان به فروشگاه‌هاي آنلاين است. در واقع خريد محصولات صنعتي گران قيمت، به ريسك‌پذيري بيشتري نياز دارد. بنابراين اگر مشتريان به فروشگاه‌ها اعتماد نداشته باشند، از خريد آنلاين صرف نظر مي‌كنند. انتاكالا شرايطي را فراهم كرده است كه مشتريان مي‌توانند با خيال راحت خريد كنند. به طور مثال امكان پرداخت در محل يكي از امكاناتي است كه انتاكالا در اختيار مشتريان قرار مي‌دهد و به اين ترتيب اين مشكل را حل كرده است.

تامين كنندگان انتاكالا مي‌توانند هنگام ثبت محصول در سايت، قيمت ارزي محصولات را نيز درج كنند. ثبت قيمت ارزي از بروز هر گونه ضرر و زيان در معاملات جلوگيري مي‌كند.

يكي از اولويت‌هاي انتاكالا، پاسخگويي به نيازهاي خريداران است. انتاكالا با برقراري ارتباطي سودمند با مشتريان، نيازهاي آن‌ها را شناسايي مي‌كند و در راستاي پاسخگويي به اين نيازها گام برمي‌دارد. در انتاكالا مشتريان به محصولات برترين و بزرگ‌ترين برندهاي ايران و جهان دسترسي دارند. دسته‌بندي اين محصولات شامل بلبرينگ ها ، لوله و اتصالات ، مواد اوليه شيميايي و معدني، ابزار آلات و ... مي‌شود كه تمامي آن‌ها داراي ضمانت اصالت كالا و بازگشت كالا هستند.

اگر مي‌خواهيد به يكي از تامين كنندگان انتاكالا تبديل شويد، كافي است در سايت ثبت‌نام كنيد. پس از تاييد هويت و ورود به حساب كاربري‌تان، به تمامي امكانات سايت دسترسي خواهيد داشت. همچنين مي‌توانيد محصولاتتان را در سايت ثبت كنيد و اقدامات لازم را براي فروش آن‌ها انجام دهيد.

 

چگونگي ثبت نام در انتاكالا

همانطور كه گفتيم اگر صاحب كسب وكار و برندي هستيد، مي‌توانيد با عضويت در انتاكالا محصول صنعتي خود را به فروش برسانيد. مراحل ثبت نام نيز بسيار ساده است. كافيست مراحل زير را سپري كنيد:

  • ابتدا وارد سايت انتاكالا شده و در قسمت ورود/ ثبت نام مراحل ثبت نامي خود را تكميل كنيد.
  • در قسمت اشخاص حقوقي گزينه تامين كننده را انتخاب كنيد. تكميل اين قسمت شامل اطلاعاتي چون نام و نام خانوادگي- نام شركت –كد اقتصادي – كدپستي- كد ملي – سمت سازماني-آدرس سايت-ايميل و رمز عبور شماره تلفن و شماره ثبت است.
  • در مرحله بعدي لازم است تصوير مجوز تاسيس برند خود و آخرين تغييرات را بارگزاري كرده و شرايط و قوانين را تاييد كنيد.
  • ايميل احراز هويتي كه برايتان فرستاده شده است را تاييد كنيد تا وارد صفحه خود شويد. پس از آن با وارد كردن رمز عبور و ايميل در قسمت پنل خريد، گزينه عضويت تامين كنندگان را انتخاب و باقي اطلاعات خواسته شده را تكميل كنيد.

درنهايت وقتي اطلاعات شخصي و كاربري شما از سوي كارشناسان پشتيباني تاييد شد، ثبت نام شما تكميل شده است.

 

جاي شما در انتاكالا خالي است! همين حالا در سايت ثبت‌نام كنيد و به جمع تامين كنندگان انتاكالا بپيونديد.


برچسب: كرونا، فروش آنلاين، افزايش فروش، ابزار آلات صنعتي، تامين كنندگان، كالاهاي صنعتي، انتاكالا، تامين كنندگان كالاها، بلبرينگ، لوله و اتصالات، مواد اوليه شيميايي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۰:۱۸ توسط:انتاكالا موضوع:

بلبرينگ چگونه كار مي‌كند

بلبرينگ چگونه كار مي‌كند

بلبرينگ‌ها جزو قطعه‌هاي  پر مصرف‌ و پر كاربردي هستند كه نه تنها در صنايع بلكه در زندگي عمومي ما نقش مهمي را ايفا مي‌كنند. چرا كه عموما آن چه از ابزارآلات و وسايل مانند دوچرخه، چرخ خياطي و ... اطراف خود مي‌بينيم در ساختار خود داراي اين قطعه مهم است. حال اين سوال ايجاد مي‌شود كه بلبرينگ چگونه كار مي‌كند؟

قبل از پاسخ به اين سوال بهتر است با تعريف ابتدايي اين ابزار آشنا شويم. بلبرينگ در لغت از دو كلمه Ball (گوي) و Bearing(ياتاقان) تشكيل شده‌است. در كل اگر بيرينگ يا ياتاقان داراي اجزاي گردنده ساچمه كروي باشد به آن بلبرينگ گفته مي‌شود. اين‌گونه نيز مي‌توان گفت كه بلبرينگ به معني بيرينگ توپي يكي از انواع ياتاقان‌هاي تماسي غلتشي است. وظيفه اصلي و اساسي بلبرينگ كاهش اصطكاك ميان سطوح در حال حركت، كاهش سرو صداي قطعات حين كار و نگه‌داري محورها به گونه‌اي است  كه لق نزنند. بلبرينگ‌‌ها تحت تاثير چهار نيروي زير هستند:

  • بار محوري: بار محوري نيرويي است كه موازي با محور شفت عمل مي‌كند. بلبرينگ‌هاي كف گرد از جمله قطعاتي هستند كه توان تحمل بار محوري بالايي دارند.
  • بار شعاعي: نيروهايي هستند كه عمود بر محور شفت بر قطعه وارد مي‌شوند كه بلبرينگ شيار عميق در اين دسته جاي دارد.
  • بار تركيبي : اين بلبرينگ‌ها توان تحمل هر دو بار شعاعي و محوري را به‌ طور هم‌زمان دارند.
  • بار خمشي: اين اصطلاح براي زماني است كه باري به صورت خارج از مركز بلبرينگ‌ بر قطعه وارد مي‌شود كه بلبرينگ‌هاي تماس زاويه‌اي نمونه‌اي عالي از اين نوع هستند.

 

انواع بلبرينگ

همان‌طور كه گفته شد اين قطعات نقش سازنده‌اي در صنايع دارند و بسته به كاربردشان انواع و كيفيت‌هاي متفاوتي دارند. به طور كلي انواع بلبرينگ را مي‌توان در چهار گروه زير قرار داد.

 

بلبرينگ شيار عميق

در اين بلبرينگ در هر رينگ يك شيار عميق دايره‌اي با شعاعي برابر با شعاع ساچمه وجود دارد. به دليل وجود همين شيار و ايجاد سطح تماس بالا بين ساچمه‌ها و رينگ‌ها اين ابزار توان تحمل بارهاي شعاعي زياد را دارد‌. در اين بلبرينگ‌ها از قفسه‌هاي دو‌تكه استفاده مي‌شود كه اين قفسه‌ها معمولا  از پرسكاري ورقي فولادي يا برنجي ساخته مي‌شود. بلبرينگ‌هاي شيار عميق قابليت گريس‌كاري مجدد را ندارند. اين قطعه‌ها داراي مزايايي چون: بي‌صدا بودن، مقاومت و عمر طولاني و قيمت مناسب نسبت به ديگر بلبرينگ‌ها هستند.

اين بلبرينگ‌ها خود به  انواع  شيار عميق يك رديفه، شيار عميق دو ‌رديفه، شيار عميق فلنجي‌دار و شيار عميق با شيار جازني  تقسيم مي‌شوند.

  • شيار عميق تك رديفه: در مواقعي كه قدرت تحمل بار يك بيرينگ كافي نباشد از دو بلبرينگ شيار عميق استفاده مي‌شود. اين قطعه شياري يك‌دست و عميق دارد و بار شعاعي و محوري را از دو طرف تحمل مي‌كند. نصب و استفاده از اين بلبرينگ بسيار آسان است و همين امر سبب مي‌شود فراواني كاربرد آن‌ها نسبت به شيار عميق دو رديفه بيشتر باشد.
  •  شيار عميق دو رديفه:  اين قطعه در جايي استفاده مي‌شود كه با توجه به اندازه قطر شفت، بلبرينگ شيار عميق تك رديفه قادر به تحمل بار شعاعي نباشد. اين قطعه اگرچه از نظر ظاهري نسبت به شيار عميق تك رديفه مقداري عريض‌تر است اما مي‌تواند بار شعاعي قابل توجهي را تحمل كند.
  • شيار عميق فلنجي‌دار: در اين بلبرينگ شيار عميق لبه خارجي در يك طرف قطر بيشتري نسبت به طرف ديگر آن دارد كه اين عامل سبب تحمل فشار و نيروي بالاي محور شعاعي مي‌شود. نصب اين بلبرينگ نسبت به نوع بدون فلنج آن بسيار راحت‌تر است.
  • شيار عميق با شيار جازني: اين قطعه داراي دو رديف ساچمه است كه لبه خارجي آن داراي خار است در نتيجه مي‌توان رينگ خارجي را با استفاده از يك خار جانبي به گونه‌اي مقيد و نصب كرد كه فقط رينگ داخلي بلبرينگ بچرخد. اين بلبرينگ نيز براي تحمل بار شعاعي بسيار مناسب است.
 
   

 

 

بلبرينگ تماس زاويه‌اي

در اين بلبرينگ حلقه‌هاي دروني و بيروني با يكديگر ايجاد زاويه مي‌كنند كه ميزان زاويه ايجاد‌شده بين اين حلقه‌ها مي‌تواند ميزان تحمل بار و فشار بر قطعه را تعيين كند. در حقيقت هر چقدر اين زاويه بزرگتر و بازتر باشد ميزان تحمل بار نيز افزايش مي‌يابد. اين قطعه توان تحمل بار شعاعي و محوري را به شكل هم‌زمان دارد. اين بلبرينگ نيز بسته به نوع كاركرد به سه دسته زير تقسيم مي‌شود.

  • تماس زاويه‌اي يك رديفه كه فقط مي‌تواند بار محوري را از يك جهت تحمل كند اما بار شعاعي را به طور كامل مهار مي‌كند.
  • تماس زاويه‌اي دو رديفه كه در آن دو تماس زاويه‌اي يك رديفه به صورت جفت پشت هم قرار مي‌گيرند و به اين شكل بار محوري را از دو جهت تحمل مي‌كنند.
  • تماس زاويه‌اي چهار رديفه يا چهار نقطه تماس كه در آن مهار بار محوري از طريق طراحي خاص در شيار ساچمه به گونه‌اي شكل مي‌گيرد كه بتواند فشار زياد را از هر سو تحمل كند.

 

 
   

 

بلبرينگ كف گرد

اين قطعه جهت استفاده در سرعت‌هاي مختلف و مهار بار محوري  به كار مي‌رود. در واقع اين بلبرينگ توان تحمل بار شعاعي را ندارد. جنس اين بلبرينگ‌ها از نوع فولاد يا برنج است كه به شكلي آسان نصب مي‌شوند. اين بلبرينگ‌ها نيز داراي دو زير هستند.

  •  كف گرد تك رديفه نيروهاي محوري را فقط از يك جهت تحمل مي‌كند.
  •  كف گرد دو‌ رديفه نيروهاي محوري را از طرفين تحمل مي‌كند.

 

 
   

 

 

بلبرينگ خود تنظيم

تغييرات در زاويه محوري و به هم خوردن راستاي زاويه بلبرينگ‌ مي‌تواند مشكلات زيادي را براي دستگاه ايجاد كند از اين جهت بلبرينگ‌ خود تنظيم نقش مهمي دارد. اين بلبرينگ قابليت تنظيم دارد به اين معني كه با انحنايي كه در شيار ساچمه خود دارد مي‌تواند تنظيمات لازم را هنگامي‌كه انحراف و غير هم‌راستايي در شفت‌ ايجاد مي‌شود انجام دهد. اين بلبرينگ به واسطه مكانيزم پيشرفته‌اي كه در آن به كار رفته‌است توان تحمل فشار بسيار زياد بارهاي شعاعي و محوري را دارد.

 
   

 

 

عوامل موثر بر قيمت بلبرينگ

به دليل نقش مهم بلبرينگ‌ در صنعت قيمت آن تاثير زيادي بر قيمت دستگاه‌هاي صنعتي دارد. بنابراين به بررسي برخي عوامل موثر بر قيمت بلبرينگ مي‌پردازيم.

 

مواد اوليه: اولين عامل مهم در تعيين قيمت بلبرينگ مواد اوليه آن است. معمولا اين قطعه‌ها از آلياژهايي مانند فولاد و آهن ساخته مي‌شوند به همين دليل قيمت اين مواد بر قيمت نهايي بلبرينگ تاثير دارد.

قيمت ارز: قيمت ارز هنگامي اهميت خود را نشان مي‌دهد كه بحث واردات مواد اوليه براي توليد مطرح‌ مي‌شود. در اين شرايط اگر قيمت  ارز پائين بيايد قيمت مواد بالا مي‌رود در نتيجه قيمت بلبرينگ نيز افزايش مي‌يابد.

تورم: وقتي سطح عمومي قيمت به طور نا متناسب و غير منطقي افزايش يا كاهش ناگهاني و شديد پيدا كند اثر سوء بر قيمت تمام شده بلبرينگ خواهد گذاشت.

رقابت: نوع رقابت بين شركت‌هاي بيشماري كه مشغول عرضه اين محصول هستند در تعيين قيمت بلبرينگ اثرگذار است.

هزينه تمام‌شده: اين هزينه مجموعه‌اي از تمام عوامل اصلي و فرعي است كه در تهيه و توليد اين محصول نقش دارند مثل:قيمت مواد اوليه، هزينه نگه‌داري دستگاه‌هاي توليد، دستمزد كارگران و ...

 

خريد آنلاين بلبرينگ

امروزه به واسطه پيشرفت تكنولوژي امكان فروش آنلاين محصولات مختلف از جمله فروش آنلاين بلبرينگ توسط شركت‌ها و توليد‌كننده‌هاي بزرگ و مطرح ميسر شده‌است. در ميان ارائه‌دهندگان متعدد و آنلاين انواع بلبرينگ، بيرينگ و ... شركت انتاكالا به عنوان تامين‌ كننده انواع بلبرينگ، شركتي مطمئن با سابقه‌اي درخشان است كه بستري امن و آسان را جهت خريد آنلاين بلبرينگ براي شما كاربران عزيز مهيا كرده‌است.


برچسب: بلبرينگ، بيرينگ، انتاكالا، تامين كنندگان، قيمت بلبرينگ، ياتاقان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۳:۲۷ توسط:انتاكالا موضوع:

كاربرد ياتاقان در صنايع مختلف

كاربرد ياتاقان در صنايع مختلف

به زبان ساده ياتاقان به هر نوع تكيه‌گاهي اطلاق مي‌شود كه اصطكاك را كاهش ‌دهد. به جرات مي‌توان گفت مهمترين بخش چرخشي هر ماشين ياتاقان است، به همين دليل در هر‌ وسيله اي كه قابليت حركت و چرخش داشته باشد وجود ياتاقان حياتي است. ياتاقان از قطعات چرخشي يك ماشين پشتيباني مي‌كند تا به‌‌ اين ‌وسيله اصطكاك ايجاد شده را كمتر كند. هم‌چنين ياتاقان محوري با ساختمان محكم است كه اجازه مي دهد، بخش‌ها و قطعات مختلف روي هم سوارشوند.

 

 

 به طور‌كلي ياتاقان چهار وظيفه اصلي را در كاركرد قطعات ايفا مي­كند:

 ۱. ايجاد تسهيل در حركت ساير قطعات ماشين‌آلات

 ۲. عدم ايجاد لرزش قطعات مكانيكي و كاهش سر‌وصداي ناشي از انتقال و حركت آن­ها

 ۳. جلوگيري از اصطكاك و خوردگي يا شكستگي قطعات ماشين‌آلات

 ۴. نگهداري محكم قطعات در كنار هم

تفاوت بلبرينگ و ياتاقان در چيست؟

در دنياي پيشرفته و مدرن امروز ماشين‌­­­الات نقش ­بسيار مهمي را ايفا مي‌‌كنند. از صدها قطعه­اي كه در ساخت اين ماشين‌­ا­لات و ابزار صنعتي مورد استفاده قرار مي­گيرد بيش از همه ياتاقان و بلبرينگ­ ها هستند كه نقش مهم و كليدي را در كاركرد اين ماشين‌ها دارند. پس شناخت كامل تفاوت­ها و شباهت­ها و نحوه كاربرد انواع اين قطعات در صنعت بسيار ضروري است.

كاربرد و انواع ياتاقان‌ها در صنعت

مي­توان گفت بيشترين كاربرد ياتاقان در ابزار آلات كارخانه­ها و صنايع خودروسازي است. به­ طور گسترده در تمامي اين صنايع از ياتاقان‌ها براي كاهش اصطكاك و جلوگيري از ساييدگي و كنترل حركت­هاي محوري و  شعاعي استفاده مي‌كنند. ياتاقان­ها از نظر حركت  به دو دسته كلي ياتاقان لغزشي و ياتاقان غلتشي تقسيم‌‌ بندي مي‌شوند.

خريد و فروش آنلاين انواع بلبرينگ

غيرممكن است كه در مورد صنعت ماشين‌آلات بدون ذكر بلبرينگ فكر كنيم، زيرا بلبرينگ‌ها، اصطكاك بين قطعات متحرك دستگاه را به‌منظور دستيابي به حركت مطلوب كاهش مي‌دهند. امروزه انواع مختلفي از بلبرينگ‌ها در بازار وجود دارد كه ازنظر طراحي، شكل و بار متفاوت هستند.

اگر به دنبال خريد بلبرينگ باكيفيت، به‌صورت آنلاين از برندهاي درجه‌يك هستيد، بهتر است به فروشگاه آنلاين انتاكالا اعتماد كنيد زيرا اين پلتفرم تجارت الكترونيكي آنلاين، انواع بلبرينگ‌ها را از برندهاي معتبر ارائه مي‌دهد.

با جست وجو در انتاكالا (entakala.com) مي‌توانيد انواع كالاهاي موردنظر خود را با بهترين قيمت به‌صورت اصلي و از برندهاي معتبر در يكجا بيابيد.

 

فروش انواع بيرينگ

Bearing مخفف از فعل To Bear به معني حمل كردن است، بيرينگ (Bearing) را مي‌توان به‌مثابه قلب ماشين‌آلات در تمام صنايع در نظر گرفت. نقش اصلي بيرينگ در ماشين‌آلات ايجاد بستر مناسب حركت و تحمل بار است. لذا كوچك‌ترين خلل در كاركرد بيرينگ‌ها، ماشين‌ها و ابزار آلات صنعتي را از حركت يا كار مؤثر بازمي‌دارد. ازآنجاكه اصطكاك و سايش در اجزاء مكانيكي غيرقابل‌اجتناب است بيرينگ‌ها كليد ياتاقان‌هاي غلتشي هستند. بيرينگ ها در هر دستگاهي كه داراي اجزاي گردنده هستند جهت تثبيت موقعيت و كنترل و نگهداري بار قسمت متحرك، مورداستفاده قرار مي‌گيرند و بسته به كاربرد، داراي گونه‌هاي مختلفي هستند.

بيرينگ براي كمك به كاهش اصطكاك استفاده مي‌شود. تماس فلز با فلز مقادير زيادي اصطكاك ايجاد مي‌كند. اصطكاك باعث فرسودگي و ايجاد ساييدگي مي‌شود كه به‌آرامي فلز را تخريب مي‌كند. ازاين‌رو بيرينگ ها جزو قطعات مصرفي به‌حساب مي‌آيند. ياتاقان‌ها با چرخاندن دو سطح روي يكديگر اصطكاك را كاهش مي‌دهند و ميزان اصطكاك توليدشده را كاهش مي‌دهند. آن‌ها از يك ساچمه‌هاي فلزي صاف يا غلتك تشكيل‌شده‌اند كه در برابر يك سطح فلزي داخلي و خارجي صاف مي‌غلتند. غلتك‌ها يا ساچمه‌ها، بار را تحمل مي‌كنند و به دستگاه اجازه مي‌دهند بچرخد.

 

جاي شما در انتاكالا خالي است! همين حالا در سايت ثبت‌نام كنيد و به جمع تامين كنندگان انتاكالا بپيونديد.


برچسب: بلبرينگ، ياتاقان، قطعات ماشين، اصطكاك، ابزار آلات، بلبرينگ كف گرد، بلبرينگ خود تنظيم، بلبرينگ زاويه اي، بلبرينگ هاي صنعتي، بلبرينگ شيارعميق دو رديفه، بلبرينگ شيارعميق لبه دار، بلبرينگ شيارعميق جازني، تامين‌ كنندگان، بازار كالاهاي صنعتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۲:۵۱ توسط:انتاكالا موضوع:

تجهيزات ايمني و كنترل ترافيك

تجهيزات ايمني و كنترل ترافيك

كاربرد تجهيزات ايمني و كنترل ترافيك شهري 

بسياري از شرايط مختلف وجود دارد كه استفاده از تجهيزات ايمني و كنترل ترافيك را ضروري مي‌سازد. به ‌عنوان ‌مثال، هنگام كار بر روي پروژه‌هاي جاده‌اي شما نبايد بدون استفاده از محصولات ايمني مناسب جهت كنترل ترافيك عمل كنيد. همه‌ساله، حوادث ناشي از عدم استفاده از تجهيزات ايمني و كنترل ترافيك رخ مي‌دهد، كه بسياري از آن‌ها جدي و برخي باعث مرگ مي‌شوند. استفاده از تجهيزات خوب ايمني، مي‌تواند به جلوگيري از اين حوادث كمك كند.

 

تجهيزات ايمني كنترل ترافيك شهري، شامل وسايلي براي وادار كردن استفاده‌كنندگان از راه به رعايت قوانين راهنمائي و رانندگي مي‌شود. استاندارد كردن علائم و تجهيزات ترافيكي از نظر ابعاد، رنگ، طرح، حروف و به‌كارگيري هماهنگ آن‌ها در همه معابر به‌ منظور جلوگيري و به حداقل رساندن شرايط تهديدكننده در خيابان‌ها و جاده‌ها جهت جلوگيري از صدمات جدي ناشي از حوادث و تصادفات از ديگر انواع تجهيزات ايمني كنترل ترافيك شهري است.

انواع تجهيزات ايمني

 برخلاف تصور عموم، تجهيزات ايمني تنها مخصوص محيط‌هاي شغلي نظير محيط‌هاي كارگاهي و صنعتي نيست، بلكه وجود ضرورت استفاده از آن در تمامي ابعاد، لازم و ضروري است. به‌عنوان‌مثال در خانه يا خيابان نيز به‌ منظور پيش‌گيري از حوادث بايد تجهيزاتي در نظر گرفته شود.

در زير برخي از انواع تجهيزات ايمني و كنترل ترافيك به همراه كاربردهاي آن‌ها آورده شده است:

 

جداكننده نيوجرسيNew Jersey barrier

جدا كننده نيوجرسي قطعات ساخته‌شده از بتن يا پلاستيك است كه كاربرد اصلي آن‌ها جدا كردن مسيرهاي ترافيك جاده‌ها از يكديگر است، اين قطعات به‌گونه‌اي طراحي‌شده‌اند كه در صورت برخورد خودرو، آسيب كمتري به آن وارد شود و درعين‌حال، مانع عبور خودرو به مسير روبه‌رو و تصادف شاخ به شاخ شوند. موانع نيوجرسي همچنين براي تغيير مسير تردد و محافظت از عابران پياده و كارگران در هنگام ساخت بزرگراه استفاده مي‌شود.

كاشن تانك

يكي از تجهيزات ايمني و كنترل ترافيك كاشن تانك است، اين محصول مخزني از جنس پلي‌اتيلن و داراي شبرنگ مناسب، به‌منظور جلوگيري از برخورد لوازم نقليه با آن، از اهميت بالايي برخورد است.كاشن تانك ترافيكي به‌صورت خميده طراحي‌شده و به جهت اطلاع‌رساني به رانندگان استفاده مي‌شود اين محصول در تغيير مسيرها و تقاطع‌هايي كه رانندگان نياز به تغيير جهت‌دارند، نصب مي‌شود.

استوانه ايمني

جنس اين محصول عموما از پلاستيك و يا لاستيك هست. استوانه ايمني به جهت جابجايي و نصب آسان، روشي مقرون‌به‌صرفه در سراسر دنيا جهت كنترل ايمني و كنترل ترافيك است. با استفاده از چسب ويا پيچ مي‌توان به‌صورت موقت و يا دائمي اقدام به نصب استوانه ايمني نمود.

جداكننده مسير traffic lane separator

جداكننده‌هاي مسير عناصر تقسيم‌كننده بسيار مؤثري هستند كه اجازه مي‌دهند خطوطي كه مخصوص دوچرخه‌سواران، وسايل نقليه عمومي مانند اتوبوس، تاكسي، مناطق تردد رايگان و غيره است، جدا شوند. همچنين مجهز به نوارهاي بازتابنده زرد يا سفيد هستند براي اينكه اطمينان حاصل شود كه از نزديك به‌خوبي ديده مي‌شوند.

 

مخروط ايمني

يكي ديگر از تجهيزات ايمني و كنترل ترافيك مخروط‌هاي ترافيكي هستند كه در جاده‌ها يا ساير شرايطي استفاده مي‌شوند كه نياز به تغيير مسير ترافيك يا اخطار قبلي در مورد خطرات يا جلوگيري از ترافيك دارد. مخروط‌هاي ترافيكي همچنين براي علامت‌گذاري محل بازي كودكان يا مسدود كردن منطقه‌اي استفاده مي‌شود. براي استفاده در شب يا شرايط كم‌نور معمولا مخروط‌هاي ترافيكي با يك نوارهاي بازتابنده مجدد براي افزايش ديد، مجهز شده‌اند. گاهي اوقات، مخروط‌هاي ترافيكي نيز ممكن است به همين دليل داراي چراغ چشمك‌زن باشند.

مخروط‌هاي ترافيكي به‌گونه‌اي طراحي‌شده‌اند كه بسيار قابل‌مشاهده و به‌راحتي قابل حركت هستند. و دراندازه هاي مختلف استفاده مي‌شوند، معمولا از حدود 30 سانتي‌متر (8/11 اينچ) تاكمي بيش از 1 متر (4/39 اينچ). مخروط‌هاي ترافيكي در رنگ‌هاي مختلف وجود دارند كه نارنجي، زرد، صورتي و قرمز به دليل روشنايي، رايج‌ترين رنگ‌ها هستند.         

گل‌ميخ

اين محصول براي تعيين محدوده عبور و رانندگي از مرز نصب‌ و باهدف بازتاب، جلب‌توجه و كاهش ميزان تصادفات جاده‌اي در شب، توليد مي‌شود.

چشم‌گربه‌اي

چشم‌گربه‌اي ترافيكي با بازتاب نور به چشمان رانندگان، سبب افزايش ديد آن‌ها و درنتيجه بالا رفتن سطح ايمني جاده‌ها و خيابان‌ها مي‌شود.

سرعت‌گير

يكي از تجهيزاتي كه براي كند كردن سرعت تردد وسايل نقليه در سراسر جهان استفاده مي‌شود، سرعت‌گير پلاستيكي  و  سرعت‌گير لاستيكي  هستند و در اندازه‌هاي مختلف موجود هستند. اصولا عمر و دوام نوع لاستيكي آن خيلي بيشتر است.

بشكه ايمني traffic barrels

جنس اين محصول پلي‌اتيلن يا پي‌وي‌سي است و مي‌تواند از شن يا آب پر شود تا علاوه برافزايش وزن، شدت ضربات واردشده را در خود جذب كرده و از بروز صدمات بيشتر جلوگيري كند. نصب اين محصول در ابتداي پيچ‌هاي پرخطر جاده‌اي، باعث حفظ ايمني رانندگان و كاهش تصادفات مي‌شود.

انواع تجهيزات كنترل ترافيك شهري

جاده‌ها و خيابان‌هاي عمومي از مجموعه وسيعي از ابزارهاي تجهيزات ايمني و كنترل ترافيك استفاده مي‌كنند كه مي‌توان اين تجهيزات را به چهار دسته اصلي تقسيم كرد: تابلوها و علائم، چراغ‌هاي راهنمايي، طراحي و علامت‌گذاري جاده‌ها و موانع يا هدايت‌كننده‌ها.

 

علائم و تابلوها

تابلوها از مواد منعكس‌كننده در رنگ‌هايي با كنتراست بالا ساخته‌شده‌اند و با نور اتومبيل‌ها در شب، بسيار قابل‌مشاهده هستند. علائم و تابلوها ممكن است از كلمات و نمادها براي انتقال معنا استفاده كنند. و به صورت‌هاي كلي تابلوهاي حاوي علائم انتظامي مانند: علائم محدوديت سرعت، جهت تردد، محل پارك يا علائم و تابلوهاي هشداردهنده مثل عبور حيوانات و يا علائم و تابلوهاي اطلاعات مسير مثل توقفگاه‌هاي استراحت يا رستوران و... موجود هستند.

چراغ‌هاي راهنمايي و رانندگي

يكي ديگر از تجهيزات ايمني و كنترل ترافيك چراغ‌هاي راهنمايي رانندگي هستند. اين چراغ‌ها بارنگ‌هاي قرمز، زرد و سبز هستند كه همه‌جا در چشم‌انداز كنترل ترافيك وجود دارند. واگذاري حق تقدم عبور به جهت‌هاي مختلف حركت كه توسط چراغ‌راهنما انجام مي‌شود، در بهبود كيفيت جريان ترافيك نقش بسزايي دارد.

خط‌كشي جاده‌ها و راه‌سازي

خط‌كشي‌ها  ازجمله علائم مهم، جهت افزايش سطح ايمني در عبور و مرور وسايل نقليه است كه باعث دقت در نوع رانندگي و هشدار به رانندگان مي‌شود. در بعضي حالات، خط‌كشي مكمل ساير تجهيزات مانند تابلوها و چراغ‌ها است و در بقيه موارد به تنهايي مورداستفاده قرار مي‌گيرد.

 

موانع و هدايت‌كننده‌ها

موانع و هدايت‌كننده‌ها نيز ترافيك را كنترل مي‌كنند، در برابر خطرات، هشدار مي‌دهند، تصادفات را كاهش مي‌دهند و داراي انواع زيادي هستند.

محدودكننده‌هاي ترافيك و مخروط‌ها، موانع بزرگراه، مانند موانع استاندارد نيوجرسي، به جلوگيري از برخورد مستقيم و تعيين خطوط كمك مي‌كند. آن‌ها گاهي مي‌توانند با بازگشت خودرو به جاده، تصادفات با زاويه كم را كاهش داده يا از وقوع آن‌ها جلوگيري كنند.

فروش آنلاين تجهيزات ترافيكي

اين روزها انواع مختلفي از تجهيزات ايمني و كنترل ترافيك در بازار وجود دارد، بنابراين دانستن اينكه دقيقا از چه محصول‌هايي، در چه مواقعي استفاده كنيد، گاهي اوقات مشكل است. ما در انتاكالا با سال‌ها تجربه، مي‌توانيم اطلاعات زيادي در مورد انواع مختلف تجهيزات ايمني ارائه دهيم.

قبل از هر كاري، بايد در نظر بگيريد كه چه نوع تجهيزات ايمني و كنترل ترافيك ممكن است براي حفظ امنيت جاده موردنياز باشد. اما داشتن اطلاعات شخصي در مورد اين موضوع مي‌تواند مفيد باشد. ما طيف وسيعي از محصولات ايمني را براي انواع محيط‌هاي مختلف كار، ارائه مي‌دهيم همچنين مي‌توانيم هر آنچه را كه براي ايمن بودن ترافيك نياز داريد، تهيه كنيم.

اگر در مورد انواع تجهيزات ايمني و كنترل ترافيك كه ما ارائه مي‌دهيم، نحوه عملكرد تجهيزات و زمان استفاده از آن، سؤالي داريد، بخش خدمات مشتري ما بسيار خوشحال خواهد شد كه به شما كمك كند. براي كسب اطلاعات بيشتر همين امروز تماس بگيريد.

بهترين برندهاي تامين كننده تجهيزات ترافيكي

شركت‌هاي مختلفي در تأمين و توليد تجهيزات ايمني و كنترل ترافيك فعاليت مي‌كنند كه در زير 5 برند اين تجهيزات آمده است:

  • شركت عرف ايران
  • شركت آذين راه شرق
  • شركت تجهيزات ايمني راه
  • شركت نوبر پارت ايران
  • شركت مهيا الكتريك

با ثبت‌نام در سايت انتاكالا مي‌توانيد به بهترين برندهاي تامين كننده تجهيزات ترافيكي دسترسي داشته باشيد.


برچسب: تجهيزات ايمني، كنترل ترافيك، استوانه ايمني، مخروط‌هاي ترافيكي، انتاكالا، entakala، تامين كننده تجهيزات ترافيكي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۲:۴۸ توسط:انتاكالا موضوع:

كالاهاي صنعتي را هم آنلاين بخريد

كالاهاي صنعتي را هم آنلاين بخريد

 

امروزه با توجه به شرايط اقتصادي و اپيدمي ويروس كرونا خريد اينترنتي مورد استقبال افراد زيادي به‌خصوص صاحبين كسب و كار قرار گرفته است. اگر بخواهيم در مورد بزرگترين مزاياي خريد اينترنتي بگوييم، نبود عجله و بررسي كالا از لحاظ خصوصيات فني، قيمت محصول، نوع كارايي، ابعاد و ... از محاسن فروشگاه‌هاي اينترنتي به‌خصوص در زمينه فروش كالاهاي صنعتي است.

 

بازار آنلاين كالاي صنعتي

 

انتاكالا به عنوان بازار آنلاين كالاهاي صنعتي، بستري را براي خريداران و فروشندگان محصولات صنعتي فراهم كرده است تا در فضايي امن به خريد و فروش كالاهاي صنعتي بپردازند. در انتاكالا، تامين كنندگان كالاها و ابزار آلات صنعتي محصولاتشان را در سايت انتاكالا عرضه مي‌كنند و خريداران با مراجعه به سايت، كالاهاي مورد نيازشان را خريداري مي‌كنند. به اين ترتيب، محصولات در معرض ديد هزاران كاربر قرار مي‌گيرند و شانس فروش آن‌ها افزايش مي‌يابد.

يكي از اولويت‌هاي انتاكالا، پاسخگويي به نيازهاي خريداران است. انتاكالا با برقراري ارتباطي سودمند با مشتريان، نيازهاي آن‌ها را شناسايي مي‌كند و در راستاي پاسخگويي به اين نيازها گام برمي‌دارد. در انتاكالا مشتريان به محصولات برترين و بزرگ‌ترين برندهاي ايران و جهان دسترسي دارند. دسته‌بندي اين محصولات شامل بلبرينگ ها ، لوله و اتصالات ، مواد اوليه شيميايي و معدني، ابزار آلات و ... مي‌شود كه تمامي آن‌ها داراي ضمانت اصالت كالا و بازگشت كالا هستند.

 

سفارش آنلاين انواع بلبرينگ در ايران

بدون ترديد بلبرينگ يكي از قطعات حياتي و مهم در صنعت ابزارآلات مكانيكي به‌حساب مي‌آيد كه توسط شركت‌هاي مختلف سراسر جهان در برندهاي متنوع توليد و روانه بازار مي‌شود. بلبرينگ در انواع و اقسام مدل‌ها براي دستگاه‌هاي گوناگون اعم از خودرو، موتور دستگاه‌هاي صنعتي، اسكيت‌ها و ... توليد مي‌شود اما قطعا از كاربرد مشابهي برخوردار نيستند. به‌طور كلي بلبرينگ به نوعي از چرخ دنده‌ها اطلاق مي‌شود كه در ابزارهاي مختلفي چرخش دارند.

 بلبرينگ‌ها كاربرد فراواني دارند و قادر به تحمل بارهاي محوري و شعاعي هستند. در دنياي اقلام و ابزارآلات صنعتي، انواع بلبرينگ از برندهاي معتبر و خوشنام وجود دارند كه توسط تامين‌كنندگان و واردكنندگان سرشناس به بازار محصولات و قطعات صنعتي ايران وارد مي‌شوند كه مي توانيد به عنوان فروشنده و يا خريد در سايت انتاكالا ثبت‌نام نماييد و از بستر رايگان اين سايت در جهت افزايش فروش و يا تسهيل در خريد كالاي صنعتي مورد نظر بهره مند شويد.

 

خريد و فروش آنلاين انواع كابل برق صنعتي

گسترش خطوط برق‌رساني در سرتاسر دنيا وابستگي شديدي به كابل برق دارد. اين سيم‌ها مي‌توانند جريان برق را از نقطه توليد شده به مناطق مورد نياز برسانند. به اين شكل كار برق‌رساني از نيروگاه به مراكز مصرف انتقال داده مي‌شود. شبكه انتقال مهم‌ترين بخش مصرفي كابل برق صنعتي است، اما به غير از آن در بخش‌هاي مختلف صنعت هم كابل برق مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اما موضوع مهم در اين بين تنوع بالا در اين نوع كابل‌ها است، دليل اين امر تنوع و گستردگي كاربرد آن‌ها است كه بايد در هنگام استفاده از كابل به آن دقت شود.

انواع كابل برق و كاربرد آن از نظر مكان استفاده

هر نوع كابل برق صنعتي را مي‌توانيد براي يك امر مشخص استفاده كنيد. از همين رو در ابتدا بايد كار مكان مورد نظر مشخص شود تا بر اساس آن بتوانيد كابل مربوطه را انتخاب كنيد.

 

خريد آنلاين انواع لباس ايمني كار در ايران

لباس كار و ساير تجهيزات ايمني فردي هنگام انجام كارهاي مختلف ميداني و فني براي حفظ جان افراد و همچنين عملكرد بهتر و راحتي در زمان كار استفاده مي‌شوند و از آسيب‌هاي احتمالي جلوگيري مي‌كنند.

انواع لباس‌هاي كار، كه مرتبط با نوع حرفه، سايز و جنسيت فرد، اقتصادي بودن و در عين حال با بيشترين كارايي تهيه شوند، از مهمترين عوامل موفقيت يك فرد يا افراد يك كارگاه در انجام پروژه‌هاي حرفه‌اي واگذارشده به آنان هستند. از انواع لباس‌هاي ايمني در صنايع مختلف، مي‌توان به روپوش‌ها، لباس‌هاي كار يكسره، دو تكه و لباس‌هاي نسوز اشاره كرد. تامين كنندگان با توجه به نوع كار و ماشين‌ها يا ابزار آلات موجود در كارگاه يا با توجه به ايمني و آلايندگي محيط، اين لباس‌ها را طراحي و توليد مي‌كنند. كه به راحتي مي توانيد از طريق مشاوره با كارشناسان فروش شركت انتاكالا به راحتي ثبت سفارش خود را انجام دهيد .

 

انواع لباس‌هاي ايمني با توجه به نوع كار ممكن است از بين پارچه‌هاي نسوز، پارچه‌هاي با مقاومت بالا در برابر خوردگي اسيدها، پارچه‌هاي ديد در شب، الياف ضد راديواكتيويته و الياف ضد رطوبت انتخاب شوند.

 

 

 

جاي شما در انتاكالا خالي است! همين حالا در سايت ثبت‌نام كنيد و به جمع تامين كنندگان انتاكالا بپيونديد.


برچسب: كالاهاي صنعتي، كرونا، خريد اينترنتي، فروشگاه‌هاي اينترنتي، بازار آنلاين كالاهاي صنعتي، خريداران، فروشندگان، فروش كالاهاي صنعتي، تامين كنندگان، ابزار آلات، بلبرينگ، لوله و اتصالات، مواد اوليه شيميايي، كابل برق صنعتي، برق صنعتي، تجهيزات ايمني فردي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۴:۲۱ توسط:انتاكالا موضوع:

انواع كاربرد كابل برق صنعتي

انواع كاربرد كابل برق صنعتي

گسترش خطوط برق‌رساني در سرتاسر دنيا وابستگي شديدي به كابل برق دارد. اين سيم‌ها مي‌توانند جريان برق را از نقطه توليد شده به مناطق مورد نياز برسانند. به اين شكل كار برق‌رساني از نيروگاه به مراكز مصرف انتقال داده مي‌شود. شبكه انتقال مهم‌ترين بخش مصرفي كابل برق صنعتي است، اما به غير از آن در بخش‌هاي مختلف صنعت هم كابل برق مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اما موضوع مهم در اين بين تنوع بالا در اين نوع كابل‌ها است، دليل اين امر تنوع و گستردگي كاربرد آن‌ها است كه بايد در هنگام استفاده از كابل به آن دقت شود.

انواع كابل برق و كاربرد آن از نظر مكان استفاده

هر نوع كابل برق صنعتي را مي‌توانيد براي يك امر مشخص استفاده كنيد. از همين رو در ابتدا بايد كار مكان مورد نظر مشخص شود تا بر اساس آن بتوانيد كابل مربوطه را انتخاب كنيد. در ادامه انواع كابل برق و كاربرد آن از نظر مكان استفاده را شرح مي‌دهيم.

1. كابل هوايي

همان‌طور كه از اسم اين نوع كابل پيدا است براي مواردي مورد استفاده قرار مي‌گيرد كه كابل بين دو نقطه در هوا معلق باشد. چنين چيزي بين دو تير برق اتفاق خواهد افتاد. همراه با اين كابل يك مهار فولادي هم وجود دارد. همچنين در كابل‌هاي هوايي يك رشته سيم از جنس فولاد گالوانيزه به موازات آن مورد استفاده قرار مي‌گيرد. براي محافظت بيشتر هم يك غلاف از جنس مواد پلي‌اتيلن بر روي كل كابل كشيده مي‌شود.

2. كابل زميني

از اين نوع كابل براي انتقال برق در زير خاك استفاده مي‌كنند. به‌طور عموم كابل‌هاي نام برده شده را از مس و عايق مي‌سازند. دليل اين امر هم فراواني فلز مس، انتقال عالي برق و كيفيت بالاي فلز مس است. همچنين در صورتي كه نياز باشدكابل را با نوار فولادي مسلح مي‌كنند. در آخر هم يك غلاف از از جنس P.E.T بر روي كل كابل كشيده مي‌شود.

3. كابل ساختماني

اين نوع كابل در سيم‌كشي برق ساختمان‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. از همين رو شما مي‌توانيد به سادگي آن‌ها از الكتريكي‌ها تهيه كنيد. به بيان ساده‌تر بيشترين نوع كابلي كه در بازار ديده مي‌شود همين كابل‌هاي ساختماني است. اين نوع كابل‌ها را هم از جنس فلز مس مي‌سازند و بر روي آن يك غلاف از جنس PVC كشيده مي‌شود.

 

انواع كابل برق و كاربرد آن از نظر ساختمان داخلي

كابل‌هاي برق از 3 قسمت اصلي تشكيل شده‌اند كه به شرح زير است.

  • هادي كابل
  • عايق كابل
  • غلاف كابل

در اين بين ممكن است بعضي از كابل‌ها داراي غلاف نباشند. ساختمان داخلي كابل‌هاي برق با يكديگر تفاوت‌هاي زيادي دارد. اما عمومي‌ترين نوع دسته بندي كابل‌ها از نظر ساختمان داخلي به شرح زير است.

  • كابل پروتودور كه براي تجهيزات انتقال و توزيع برق تا 1 كيلووات مورد استفاده قرار مي‌گيرد. از اين كابل در انواع شبكه‌ها و كارخانه‌ها استفاده مي‌شود.
  • كابل‌هاي دريايي كه در زير آب از آن‌ها استفاده مي‌شود. درياها و رودخانه‌ها مكان‌هايي هستند كه اين نوع كابل در آن‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين نوع كابل‌ها مي‌تواند تا 10 كيلووات برق را انتقال دهد.
  • كابل‌هاي داراي عايق كاغذي را به‌طور عمده ساخت ساختمان‌ها و همچنين شبكه‌ها مورد استفاده قرار مي‌دهند.
  • كابل‌هاي داراي عايق پلاستيكي را ديگر توليد نمي‌كنند.
  • كابل‌هايي كه داراي غلاف سربي هستند را در صنايع مختلف مانند نفت، تصفيه خانه‌ها و ... استفاده مي‌كنند. اين كابل‌ها كاربرد فراواني در صنايع دارند.
  • كابل‌هاي داراي عايق آلومينيوم كه كاربرد آن‌ها بيشتر براي انتقال برق از درون زمين است.

ساختار كابل هاي ساختماني

انواع كابل برق و كاربرد آن از نظر ساختمان داخلي گستردگي زيادي دارد كه يكي از بخش‌هاي آن كابل‌هايي است كه در ساختمان سازي مورد استفاده قرار مي‌گيرند. اما به طور كلي اين كابل‌ها به شرح زير است.

  • كابل‌هاي انعطاف‌پذير كه هادي به كار رفته در ساخت آن‌ها بايد از نوع Flexible باشد و عايق آن‌ها هم از PVC يا Rubberاست.
  • كابل‌هاي Heat Resistant هم داراي هادي Flexible است و عايق آن‌ها از Silicon Ruber ساخته شده است.

كابل هاي ابزار دقيق

ابزار آلات صنعتي ، ابزاردقيق يكي از بخش‌هاي مهم برق است كه مربوط به سيستم‌هاي كنترلي مي‌شود. در اين صنعت از يك نوع كابل مخصوص استفاده مي‌شود كه داراي ولتاژي بين 24 تا 110 ولت است. از اين كابل براي ارسال و دريافت سيگنال‌ها از سيستم ها و همچنين سنسورها استفاده مي‌شود.

كابل هاي ضد آتش

نوع ديگري از كابل‌هاي برق هستند كه در برابر آتش مقاوم هستند. اين كابل‌ها را در مكان‌هايي كه ممكن است سيم‌كشي دچار آتش سوزي شود مورد استفاده قرار مي‌دهند.

انواع كابل برق و كاربرد آن بر اساس نوع هادي

هادي‌هاي متفاوتي در ساخت كابل‌هاي به‌كار مي‌روند كه پر كاربردترين آن‌ها مس و آلومينيوم است. اين كابل ها يا به شكل آنيل شده هستند يا آنيل نشده كه اين موضوع باعث نرم‌تر شدن كابل‌ها مي‌شود.

انواع كابل برق و كاربرد آن از نظر فشار يا سطح ولتاژ

انتخاب كابل را مي‌توان بر اساس فشار برق دسته بندي كرد. زيرا در هنگام انتخاب كابل بايد به فشاري كه قرار است تحمل كند توجه كنيد. انواع كابل برق و كاربرد آن از نظر فشار يا سطح ولتاژ به شرح زير است.

۱. فشار قوي

اين كابل‌ها را با استفاده از فلز مس يا آلومينيوم و با عايق XLPE مي‌سازند. اين كابل‌ها توانايي تحمل 36000 وات به بالا را دارند. عايق XLPE كه همان پلي‌اتيلن است را بر روي هادي كابل تزريق مي‌كنند. كابل‌هاي فشار قوي مي‌توانند تا ۴۰۰۰۰۰ ولت را تحمل كنند. اين كابل‌ها را با علامت EHV نشان مي‌دهند.

2. فشار متوسط

اين كابل‌ها هم داراي روكش پلي‌اتيلن يا همان XLPE هستند. اما آستانه تحمل آن ها از 36000 وات كمتر است. از اين نوع كابل‌ها به‌طور عموم در مناطق شهري و صنعتي استفاده مي‌كنند.

3. كابل فشار ضعيف

اين كابل‌ها را هم از جنس مس يا آلومينيوم مي‌سازند اما توانايي تحمل ولتاژ 600 تا 1000 ولت را دارد. عايق اين كابل‌ها را از پليمرهاي مختلف مي‌سازند و كاربرد گسترده‌اي در بخش‌هاي مختلف دارند.

انواع كابل برق و كاربرد آن از نظر جنس عايق

نوع ديگري از دسته‌بندي است كه در آن جنس عايق كابل اهميت دارد. از همين رو در ادامه انواع كابل برق و كاربرد آن از نظر جنس عايق را عنوان خواهيم كرد.

  • كابل برق با عايق PVC را در محيط‌هاي شيميايي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. قيمت مناسب و مقاومت مناسب از ويژگي‌هاي آن است.
  • كابل با عايق الاستومري را در محيط‌هايي كه دما بالا است يا شرايطي كه دما به وسيله يك چيز ديگري بالا مي‌رود مورد استفاده قرار مي‌دهند.
  • از كابل‌هاي كه داراي عايق رابري هستند در تجهيزاتي مانند ژنراتور و ترانس‌هاي برق استفاده مي‌كنند.

تامين كنندگان انواع كابل

انتاكالا تامين كننده انواع كابل است كه مي‌تواند نيازهاي مشتري در بخش كابل برق را به‌طور كامل برآورده كند. اين شركت با سابقه درخشان خود از اعتبار بالايي در اين بخش برخوردار است.

خريد آنلاين انواع كابل

يكي از بهترين روش‌هاي خريد كابل در شرايط حاضر خريد آنلاين انواع كابل است. شما كافي است كه سفارش خود را به صورت آنلاين در فروشگاه صنعتي انتاكالا ثبت كنيد تا به اين شكل كالاي خود را در محل مورد نظر تحويل بگيريد.

سخن آخر

تنوع كابل برق بسيار بالا است. از همين رو قبل از خريد نياز خود را به‌طور كامل مشخص كنيد تا در زمان ثبت سفارش دچار سردرگمي نشويد. البته انتاكالا به مشتريان خود مشاوره فروش هم مي‌دهد كه كار خريدار به اين شكل راحت‌تر شده است.


برچسب: كابل برق، كابل برق صنعتي، برق‌رساني، انواع كابل برق، كابل هوايي، كابل زميني، كابل ساختماني، هادي كابل، عايق كابل، غلاف كابل، ابزار آلات صنعتي، فشار قوي، فشار متوسط، كابل فشار ضعيف،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۲:۵۱ توسط:انتاكالا موضوع:

بهترين فرصت فروش براي تامين كنندگان بلبرينگ

بهترين فرصت فروش براي تامين كنندگان بلبرينگ

تامين‌كننده انواع بلبرينگ 

بدون ترديد بلبرينگ يكي از قطعات حياتي و مهم در صنعت ابزارآلات مكانيكي به‌حساب مي‌آيد كه توسط شركت‌هاي مختلف سراسر جهان در برندهاي متنوع توليد و روانه بازار مي‌شود. بلبرينگ در انواع و اقسام مدل‌ها براي دستگاه‌هاي گوناگون اعم از خودرو، موتور دستگاه‌هاي صنعتي، اسكيت‌ها و ... توليد مي‌شود اما قطعا از كاربرد مشابهي برخوردار نيستند. به‌طور كلي بلبرينگ به نوعي از چرخ دنده‌ها اطلاق مي‌شود كه در ابزارهاي مختلفي چرخش دارند.

 بلبرينگ‌ها كاربرد فراواني دارند و قادر به تحمل بارهاي محوري و شعاعي هستند. در دنياي اقلام و ابزارآلات صنعتي، انواع بلبرينگ از برندهاي معتبر و خوشنام وجود دارند كه توسط تامين‌كنندگان و واردكنندگان سرشناس به بازار محصولات و قطعات صنعتي ايران وارد مي‌شوند.

انتاكالا به عنوان مرجع تخصصي در زمينه خريد و فروش ملزومات و كالاهاي صنعتي مشغول فعاليت است كه محصولات اصل را با تضمين كيفيت و قيمت مناسب در اختيار مشتريان قرار مي‌دهد. حال بسياري از افراد اين سوال را دارند كه بلبرينگ چگونه كار مي كند؟! انواع بلبرينگ موجود در بازار كدام موارد هستند؟ قيمت بلبرينگ تحت تاثير چه عواملي تعيين مي‌شود؟ در اينجا سعي خواهيم كرد تا اطلاعات كاملي در ارتباط با بلبرينگ‌ها در اختيارتان قرار دهيم و نحوه خريد آنلاين بلبرينگ را بيان كنيم؛ بنابراين توصيه مي‌كنيم تا انتهاي اين مطلب با ما همراه باشيد.

 

بلبرينگ چگونه كار مي كند؟

بلبرينگ به عنوان يكي از پركاربردترين قطعات مكانيكي در خودروسازي و ساير صنايع مطرح مي‌شود و وظيفه اصلي آن در دستگاه‌هاي گوناگون، كاهش اصطكاك است. در واقع بلبرينگ اصطكاك بين اجزاي فلزي متحرك را كاهش مي‌دهد تا به بازدهي انرژي بيشتر منجر شود. كليه وسيله‌هاي در حال چرخش از نوعي بلبرينگ، رولبرينگ يا ياتاقان استفاده مي‌كنند تا عمليات چرخش راحت‌تر و نرم‌تر انجام شود.

 

مكانيزم كار بلبرينگ‌ها بدين صورت است كه ساچمه‌هاي ريزي در داخل آن قرار داده شده است كه توانايي غلتيدن در جهات مختلف را دارند و به رينگ‌هاي داخلي و خارجي كمك مي‌كنند تا در يك جهت يا خلاف جهت يكديگر بچرخند. به‌طور كلي بلبرينگ، نوعي چرخ دنده از جنس استيل است كه با توجه به نوع ساخت و كاربرد، بارهاي محوري، شعاعي و تركيبي را تحمل مي‌كند. لازم به ذكر است كه واژه بلبرينگ از دو بخش گوي (توپ) و تحمل كردن تشكيل شده است كه اين خود بيانگر نحوه كار و وظيفه بلبرينگ در صنايع مختلف خواهد بود.  

انواع بلبرينگ

در حال حاضر بلبرينگ‌ها در انواع مختلف و ابعاد متنوع توسط تامين كنندگان معتبر در سراسر دنيا توليد و به بازار عرضه مي‌شوند. در اين قسمت به معرفي انواع بلبرينگ مي‌پردازيم:

 

· بلبرينگ شيار عميق

اين مدل بلبرينگ از پركاربردترين قطعات در صنايع سبك و سنگين به‌شمار مي‌آيد كه به عنوان اولين سري بلبرينگ‌ها به صورت انبوه وارد صنعت كشورهاي سراسر جهان شده‌ است. اين قطعات از طرح ساده و تفكيك‌ناپذير برخوردار هستند و توانايي و قدرت زيادي در سرعت يا دورهاي بالا دارند. بلبرينگ شيار عميق داراي شيار ساچمه عميق در سطح كنس‌ها بوده و با استحكام عالي، بار شعاعي و محوري را تحمل مي‌كند.

· بلبرينگ مخروطي

اين بلبرينگ داراي شيار غلتك (ساچمه) مخروطي شكل در كنس‌هاي بالايي و پاييني بوده و با طراحي خاص، قادر به تحمل بارهاي مركب (شعاعي و محوري) است. بلبرينگ مخروطي از دو قسمت مجزا مخروط و كاب تشكيل شده و قابل تفكيك هستند.

· بلبرينگ خود تنظيم

اين مدل بلبرينگ داراي دو رديف ساچمه با يك كنس بيروني مشترك است كه كنس بيروني آن به صورت منحني طراحي شده و در مواقع انحراف و ناهم‌راستايي محور با شفت، با زاويه و خيز تطبيق پيدا مي‌كند. قفسه‌هاي اين بلبرينگ معمولا از جنس فولادي، برنجي و پلي‌آميدي شاخته مي‌شوند.

· بلبرينگ استوانه‌اي

بلبرينگ‌هاي استوانه‌اي براي تحمل بارهاي شعاعي طراحي شده‌اند و براي بار محوري مناسب نخواهند بود؛ از اين‌رو با يك بلبرينگ ديگر جفت مي‌شوند. اين مدل بلبرينگ در انواع و اقسام مدل‌ها طراحي شده و براي سرعت‌هاي نسبتا بالا گزينه مناسبي است.

· بلبرينگ بشكه‌اي

اين مدل بلبرينگ، از قوي‌ترين بلبرينگ‌هاي موجود در بازار به‌حساب مي‌آيد كه براي تحمل بارهاي سنگين مناسب است اما در سرعت بالا كارايي چنداني ندارد. بلبرينگ بشكه‌اي ناهم‌راستايي را تحمل كرده و از خاصيت خود تنظيمي برخوردار است.

· بلبرينگ بشكه‌اي كف گرد

بلبرينگ بشكه‌اي كف گرد در واقع همان بلبرينگ بشكه‌اي با حالت كف گرد بوده كه براي استفاده در محورهاي عمودي يا شفت مناسب است. در اين مدل بلبرينگ، شكل زاويه‌دار بودن شيار ساچمه‌ها بر روي كنس بلبرينگ نسبت به شفت سبب شده تا به خوبي بارهاي محوري و شعاعي را تحمل كند. از ويژگي‌هاي اين بلبرينگ، مي‌توان به خاصيت خود تنظيمي اشاره كرد.  

· بلبرينگ استوانه‌اي كف گرد

بلبرينگ استوانه‌اي كف گرد از استحكام بالايي برخوردار بوده و براي تحمل بارهاي محوري سنگين، بارهاي ضربه‌اي و شوك مناسب است. اين مدل بلبرينگ به صورت يك رديفه و دو رديفه توليد مي‌شود كه مدل استاندارد آن به صورت يك رديفه ساخته شده و بار محوري را تنها از يك سمت تحمل مي‌كند.

· بلبرينگ تماس زاويه‌اي

اين مدل بلبرينگ از كنس يا حلقه‌هاي داخلي و بيروني زاويه‌دار ساخته شده است كه اين موضوع سبب مي‌شود تا بلبرينگ، بارهاي محوري و شعاعي را به صورت همزمان تحمل ‌كند. هر‌چقدر زاويه تماس بلبرينگ تماس زاويه‌اي بيشتر باشد، قدرت تحمل بار محوري آن افزايش پيدا مي‌كند.

عوامل موثر بر قيمت بلبرينگ

پارامترهاي گوناگوني در هنگام خريد بلبرينگ تاثيرگذار هستند و بسته به اين موضوع كه در چه صنعت و موقعيتي مورد استفاده قرار مي‌گيرد، بايد در انتخاب صحيح بلبرينگ از ميان انواع مدل‌ها دقت كرد. حال تمامي اين پارامترها بر روي قيمت بلبرينگ هم تاثيرگذار هستند. از مهمترين فاكتورهاي موثر بر قيمت بلبرينگ، مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:  

  • نوع و مدل بلبرينگ
  • اندازه بلبرينگ
  • برند توليد‌كننده محصول
  • نوسانات نرخ ارز
  • هزينه حمل و نقل
  • هزينه انبارداري
  • هزينه بيمه

 

خريد آنلاين بلبرينگ

بسياري از فعالان صنايع مختلف براي تامين و خريد بلبرينگ‌هاي مرغوب با قيمت مناسب دچار مشكل هستند و همواره سعي دارند تا بهترين قطعات را از برندهاي معتبر و فروشنده‌هاي مجاز با كمترين هزينه دريافت كنند. خريد آنلاين بلبرينگ اين امكان را به متقاضيان مي‌دهد تا مشخصات، ويژگي‌ها و قيمت محصولات را با يكديگر مقايسه كنند و در نهايت قطعه مورد نظر را با تضمين اصالت كالا از هر نقطه كشور سفارش دهند.

انتاكالا به عنوان يكي از معتبرترين فروشگاه‌هاي تخصصي بلبرينگ، ياتاقان، رولبرينگ و ... در ايران مشغول فعاليت است و كليه خدمات مربوط به فروش محصولات نظير مشاوره رايگان قبل از خريد، عرضه برترين برندهاي دنيا، قيمت مناسب، تضمين اصالت كالا، تنوع روش‌هاي پرداخت و ارسال به موقع را به مشتريان ارائه مي‌دهد؛ از اين‌رو فعالان صنايع مختلف كه به دنبال خريد اينترنتي بلبرينگ هستند، مي‌توانند با مراجعه به فروشگاه تخصصي انتاكالا به محصول مورد نظر خود دسترسي پيدا كنند.

با ثبت‌نام در سايت انتاكالا مي‌توانيد به ابزار آلات صنعتي و كالاهاي مطرح‌ترين برندهاي جهاني دسترسي داشته باشيد.


برچسب: بلبرينگ، ياتاقان، قطعات ماشين، اصطكاك، ابزار آلات، ياتاقان لغزشي، ياتاقان غلتشي، محافظ شعاعي، پوست‌هاي سيلندر، روانكاوي، خنك كاري، روانساز، تاسيسات صنعتي، بلبرينگ شيار عميق، بلبرينگ كف گرد، بلبرينگ خود تنظيم، بلبرينگ زاويه اي، بلبرينگ هاي صنعتي، بلبرينگ شيارعميق دو رديفه، بلبرينگ شيارعميق فلنجي، بلبرينگ شيارعميق لبه دار، بلبرينگ شيارعميق جازني، بلبرينگ شيارعميق دينام، تامين‌ كنندگان، بازار كالاهاي صنعتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۵:۰۹ توسط:انتاكالا موضوع:

كاربرد بلبرينگ و ياتاقان در صنايع مختلف

كاربرد بلبرينگ و ياتاقان در صنايع مختلف

 

انواع ياتاقان و كاربرد آن در صنعت

مي­توان گفت بيشترين كاربرد ياتاقان در كارخانه­ها و صنايع خودروسازي است. به­ طور گسترده در تمامي اين صنايع از ياتاقان‌ها براي كاهش اصطكاك و جلوگيري از ساييدگي و كنترل حركت­هاي محوري و  شعاعي استفاده مي‌كنند. ياتاقان­ها از نظر حركت  به دو دسته كلي ياتاقان لغزشي و ياتاقان غلتشي تقسيم‌‌ بندي مي‌شوند.

 

آشنايي با كاربرد ياتاقان لغزشي

ياتاقان‌هاي لغزشي براي‌ حفظ كردن اجزاء چرخشي در هر دو جهت محوري و شعاعي به‌كار مي‌روند. محافظ محوري معمولا رينگ‌هاي صلبي­اي است كه در محفظه ياتاقان نصب شده‌اند و محافظ شعاعي معمولا پوست‌هاي سيلندر شكل از مواد و در ابعاد مناسب است كه در محفظه صلب نصب و ثابت شده‌اند.

 

 

 

مزاياي استفاده از ياتاقان­هاي لغزشي در اين است كه:

 ۱. اگر از مواد مناسب ساخته­شده باشند مي‌توانند در داخل مايع مورد پمپاژ به خوبي كار كنند و روانكاري و خنك­كاري شوند.

 ۲.زماني كه محور زير بارهاي پي‌در‌پي و ثابت قرار مي‌گيرد، قسمت‌­هاي پائييني بار ياتاقان تحت تنش ثابت قرار مي‌گيرند كه اين امر موجب كاهش خطر معيوب­شدن در اثر خستگي و كار زياد مي‌شود.

 ۳. توسط روانكارها و روغنكاري به‌ موقع و مناسب در سرعت‌هاي بالا ياتاقان­هاي لغزشي نسبت به ياتاقان‌‌هاي غلتشي مي‌توانند بارهاي بيشتري را تحمل كنند.

 

معايب استفاده از ياتاقان‌هاي لغزشي

 

۱. اصطكاك اين ياتاقان‌‌ها ۱۰ تا ۱۵ برابر ياتاقان‌­هاي غلتشي است كه اين امر موجب اتلاف هزينه مي‌شود.

۲.غالب ضريب اصطكاك بيشتر دماي روانسازي را تا حدي افزايش مي‌دهد كه نصب سيستم‌هاي دقيق و پر هزينه خنك‌­كاري را ناگزير مي‌سازد.

 

 

 

بهترين برندهاي تأمين كننده بلبرينگ‌ها در ايران

در زير 10 تامين كننده برند معروف ساخت بلبرينگ به همراه كشور سازنده آورده شده است:
  • (SKF) سوئد: اين شركت از سال 1907 از  پيشروترين شركت‌هاي بلبرينگ سازي دنياست و حدود يك‌چهارم از سهم بازار را در اختيار دارد.
  • (FAG) آلمان: اين شركت از سال 1883 شروع به كاركرد و داراي حدود 40000 محصول استاندارد مورد مصرف در بخش‌هاي مختلف صنعتي و خودرو است.
  • (NSK) ژاپن: از سال 1916 شركتNSK  انواع مختلف بلبرينگ را در ژاپن توسعه داده و سهم بسزايي در توسعه صنعت و پيشرفت ماشين‌آلات داشته است.
  • (TIMKEN) ايالات‌متحده: شركت Timken  داراي نزديك به يك قرن تجربه است و توليدكننده 230 نوع بلبرينگ و 26000 نوع رولبرينگ مخروطي در اندازه‌هاي مختلف است.
  • (NTN) ژاپن: اين شركت از سال 1918 تأسيس شد، محصولات آن به‌صورت گسترده درزمينه هاي مختلف از هوافضا گرفته تا راه‌آهن و خودرو و تجهيزات اداري مورداستفاده قرار مي‌گيرد.

 

  • (THK) ژاپن:  THK در سال 1971 در توكيو تأسيس شد اين شركت اجزاي مكانيكي منحصربه‌فرد ديگري نيز توليد مي‌كند و داراي مشترياني از سراسر جهان است.
  • (RBC) ايالات‌متحده: اين شركت در سال 1919در آمريكا تأسيس شد و توليدكننده انواع بيرينگ‌ها است.اين محصولات در صنايع هوافضا ، صنايع نظامي ، روبات‌ها ، تأسيسات پردازش نيمه‌هادي ، ماشين‌آلات مهندسي و ... استفاده مي‌شوند.
  • (IKO) ژاپن: IKO  با 50 سال سابقه در توليد بيرينگ از قديمي‌ترين توليدكننده‌هاي رولبرينگ سوزني در ژاپن است.
  • (INA) آلمان: دفتر مركزي شركت در نورنبرگ آلمان در سال 1946 تأسيس شد. مارك INA معمولاً در صنعت خودرو براي موتور ، گيربكس، شاسي و قطعات صنعتي استفاده مي‌شود.
  • (NACHI) ژاپن: از زماني كه اين شركت در سال 1928 تأسيس شد، به‌طور خستگي‌ناپذيري درحال‌توسعه ماشين‌آلات خود است. در حال حاضر اين شركت به يك توليدكننده الكترومكانيكي تحليلي تبديل‌شده است و امكانات و اجزاي ضروري را براي گروه صنعتي عمومي تأمين مي‌كند.

همچنين برند شركت تبريز ايرانيان از برند‌هاي معتبر داخلي اين عرصه است.

 

با ثبت‌نام در سايت انتاكالا مي‌توانيد به ابزار آلات صنعتي  و كالاهاي صنعتي مطرح‌ترين برندهاي جهاني دسترسي داشته باشيد. 


برچسب: بلبرينگ، ياتاقان، ياتاقان لغزشي، ياتاقان غلتشي، روانكارها، ابزار آلات صنعتي، انتاكالا، تامين كننده،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۱:۰۷ توسط:انتاكالا موضوع:

تخصصي ترين فروشگاه آنلاين كالاهاي صنعتي

تخصصي ترين فروشگاه آنلاين كالاهاي صنعتي

همانطور كه همه مي دانند، راه‌اندازي فروش آنلاين ابزار آلات صنعتي مشكلاتي را به همراه دارد. اما با به‌كارگيري پلتفرم‌هاي آنلاين اين حوزه، مي‌توانيد بر بسياري از اين مشكلات غلبه كنيد.

انتاكالا به عنوان بازار آنلاين كالاهاي صنعتي، بستري را براي خريداران و فروشندگان محصولات صنعتي فراهم كرده است تا در فضايي امن به خريد و فروش كالاهاي صنعتي بپردازند. در انتاكالا، تامين كنندگان كالاها و ابزار آلات صنعتي محصولاتشان را در سايت انتاكالا عرضه مي‌كنند و خريداران با مراجعه به سايت، كالاهاي مورد نيازشان را خريداري مي‌كنند. به اين ترتيب، محصولات در معرض ديد هزاران كاربر قرار مي‌گيرند و شانس فروش آن‌ها افزايش مي‌يابد.

 

سريعترين روش فروش  ابزارآلات صنعتي

 

اقلام صنعتي كه در بازار انتاكالا موجود است عبارتند از:

  • كليه قطعات و سيستم‌هاي پنوماتيك
  • ابزارهاي خطوط توليد
  • تجهيزات شست و شوي حرفه‌اي
  • محصولات روانكار
  • گيربكس‌هاي صنعتي
  • انواع اتصالات ساختماني
  • محصولات ايمني
  • ملزومات امنيتي
  • فلزات
  • متريال هندلينگ وسايل نقليه
  • ابزارآلات
  • مواد اوليه معدني
  • اتوماسيون صنعتي
  • تجهيزات انتقال قدرت
  • لوازم برقي
  • بيرينگ‌ ها
  • منسوجات و ...

 

 

 

بهترين روش افزايش فروش در بازار صنعتي

بيش از 75 درصد مردم حداقل ماهي يكبار خريد اينترنتي انجام مي‌دهند. خريد و فروش آنلاين، با توجه به مزايايي كه براي خريداران و فروشندگان دارد، توجه طيف وسيعي از مردم را به خود جلب كرده است. البته اين امر در خريد اقلامي مانند پوشاك بيشتر به چشم مي‌خورد. در واقع خريد و فروش اينترنتي برخي كالاها مانند كالاهاي صنعتي، طرفداران كمتري دارد. چرا كه بسياري از تامين كنندگان ابزارآلات و محصولات صنعتي، به شيوه‌هاي سنتي محصولاتشان را به فروش مي‌رسانند. به اين ترتيب آن‌ها با دسترسي نداشتن به حجم زيادي از مخاطبان و محدوديت‌هايي كه براي جذب مشتري در فروش حضوري وجود دارد، بسياري از مشتريان را از دست مي‌دهند.

  • حذف هزينه‌هاي فروشگاه فيزيكي
  • گسترش عرصه كاري و حذف محدوديت‌هاي زماني و مكاني
  • عرضه محصولات بر مبناي تقاضاي مشتريان

 

 

 

جاي شما در انتاكالا خالي است! همين حالا در سايت ثبت‌نام كنيد و به جمع تامين كنندگان انتاكالا بپيونديد.


برچسب: فروشگاه آنلاين، كالاهاي صنعتي، انتاكالا، تامين كنندگان، ابزار آلات، پنوماتيك، فلزات، اتوماسيون صنعتي، لوازم برقي، بيرينگ، منسوجات، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۶:۳۰ توسط:انتاكالا موضوع: